9.BÖLÜM

105 5 0
                                    

Geri sayım başlamıştı.etrafıma baktığımda bir sürü haraç vardı. top sesi duyuldu. ve herkes birden denize atlayarak yüzmeye başladı.bende hemen denize atlayarak uzaktaki adaya doğru yüzmeye başladım. yaklaşık yarım saatlik bir yüzüşün ardından adaya vardım. ellerim buruşmuş,üzerimdeki üniforma vücuduma yapışmıştı ayrıca saçlarım baya dağılmıştı. Johhny Alev arenasını seçmişti. Peter ise benimle birlikte Sular Arenasını seçmişti. gözlerim kararı vermişti. bana doğru yaklaşan birini gördüm ve o yaklaşına net göremeden bayıldım. Uyandığımda etrafımda Peter ve Koba vardı. Peter' bizi korkuttun kris'dedi. sadece bayılmıştım.1 saat sonra kendime gelebildim. mia bana bakarak tebessüm ediyordu.Sular arenası oldukça tehlikeli gözüküyordu. denizin içinde ne ararsan vardı. Köpekbalıkları ahtapotlar ve daha neler neler. birden koba beni çağırdı. ağaçların arasına girdim elinde bir not vardı Vanollopeden olduğunu söyledi. kağıdı açtım ve' Kristen arena tehlikede başkan arenayı bombalandırıcak nedeni ise rupert hoofy ve bazı isyancılar arenada saklanıyor henüz tespit edilemedi o yüzden habersiz bombalanacak aslında sadece Rupert hoofly değil Yeni Capitoldede bazı sıkıntılar mıntıkalarda ateşler var direk arenadan çıkın yoksa ölmüş olursun. Vanollope HAİNZ baş oyun kurucu'mektubu okurken tüylerim diken diken olmuştu. şu baş belası Rupert şimdide isyan ordusu topluyordu.bu adamın amacı neydi merak içindeydim. arenaya geleli 1,5 saat olmuştu. alarm çalmaya başladı biz ise arenanın çıkışına doğru gidiyorduk. kocaman bir kapıdan geçtik ve etrafımız çöldü. burayı daha önce görmüştüm burası ALEV di. yıllar önce bir savaştan dolayı yok olan bir uygarlıktı. arenedan uzaklaştık arkama baktığımda arena bombalanmıştı....

AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ  (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin