Alevlere bakarak bağırmaya başladım. koba hemen yanıma geldi ve o da yangını görünce direk Capitolü aradı ve anıtın yandığını söyledi. 20 dakika sonra Capitolün 15 tane hava aracı su dökmeye başladı ancak anıt alevlerden dolayı yıkılmaya başladı. bu sefer diğer mezarlarda tutuşmaya başladı. askerler yangını söndürmeye çalıştı. Tren durduruldu. koba inerek yangını söndürmeye yardım etti. trende yanlız kalmıştım. alevler yavaş yavaş istasyona doğru geliyordu. bağrımaya başladım koba hemen treni çalıştırdı. askerler ise yangını söndürmeye çalışıyordu. 2 saat sonra yangının söndüğü açıklandı. o gün Capitolde yas ilan edilmişti. her tarafa Başkan Snow'un resimleri asılmıştı. peki bu yangını kim çıkarmıştı. aklıma sadece tek bir isim geliyordu. Rupert Hoofy'di. akşam üzeri Dexter'ın televizyon programı için hazırlanmaya başlamıştım sarı saçlarımı örgü yapan Candace bir yandanda makyajımı yapıyordu. Josh ise elbisenin son dokunuşlarını yapıyordu. mosmor abiye tarzı modern bir elbiseydi. Candace ' josh! aslında krısten'a perukmu taksak mor renkte he ne dersin uyumlu olur' dedi. ama Capitolü kendime güldürmeye hiç niyetim yoktu. Candace Gözüme eyeliner çekiyordu. yüzüm adeta pürüssüzdü. Josh ise kafama bir bandana takmıştı. Ama üzerinde Alaycı kuş olduğu için takmamıştım. johnny ve peter sa takım elbis giymişlerdi. doğruyu söylemek gerekirse Peter kıpkırmızı bir takım giymişti ve baya yakışıklıydı.Johhny ise mavi bir takım giymişti. ben mor peter kırmızı ve johhnyde mavi olmuştu. Mia ise Bembeyaz bir gelinlik giymişti açıkcası biraz kıskanmıştım. hatta Josh'a baya kızmıştım ' siz birde Capitolün en iyi makyözü ve stilisti olucaksınız siz yalancısınız ' dedim. kalplerini biraz kırmıştım. sonrada özür diledim ama onlar üzülmemişlerdi bile, mıntıkaların haraçları teker teker çıkmaya başlamışlardı. Dexter'ın sesini duyuyordum ' capitol halkı telaşlanmayın ama capitol meydanında bir patlama olmuş Başkan snowun resimlerini yakmışlar bunu her kim yaptıysa cezasını çekecek sakın salondan çıkmayın.burada güvendesiniz ' dedi ve birden salon sallandı.ardındansa başkan Wilson'ın sesi duyuldu.' capitol halkı hemen salondan çıkmalısınız aksi takdirde şehirdeki patlamalardan zarar görebilrisinizzz' dedi ve sesi kesildi. büyük ekranda İse Alaycı Kuş işareti çıktı ve bu sefer tanınmadık bir ses konuştu. ' bayanlar ve baylar İsyan başladı, capitol düştü. artık hükümet elimizde savaş başlıyor İSYAN İYİDİR' bu duyulan son sözdü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanfictionKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...