1 YIL SONRA
Gelecekte Hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktı.Artık değiştim.Peterla çıkıyoruz.Capitol'ün 49.Kader Oyunlarına katılacağız.16.Mıntıka yeniden eski haline geldi.büyükbabam Peeta Bizimle Galipler Köyünde yaşıyor.Ailemin ve arkadaşlarımın mezarına doğru yol alıyorum.Etraf karanlık ve sessiz arkamdan Peter geliyor. el ele tutuşuyoruz. eli elime deyince heyecanlanıyorum."Herşey değişti. Kris bu sene oyunlar baya zorlaşacak Paylor Eans'de babanın arkadaşı, oyunları kazanmalıyız"diyor. ama ben oyunlara katılmak istemiyorum.Annemin Mezarına geldim. Sol elim Peter'ı tutuyor. Sağ elimdeyse beyaz Güller var.Elimdeki gülleri Toprağın üstüne bırakıyorum. Mezara bakarak Galipler köyüne yol almak için yùrùyoruz.ve Evdeyiz.
Akşam eve Vanollope ve Candace geliyor. arkalarındada biri kız biri erkek 2kişi var.ellerinde silahları var.Üstlerindeki kıyafetler İsyancıların kıyafetine benziyor.Vanollope'nin saçlarını ilk defa görüyorum.Turuncu renkte ve Gözlerine Yeşil lens takmış."Kristen aman Tanrım saçlarına noldu."Saçlarımı kestirdim.ve uçlarını kızıla boyattım."Neysee seni çok özledim Tatlım. Yeni Capitolde herşey yolunda. " diyor ama ben inanmıyorum
Yarın Haraç seçimleri yapılacak.Paylor bizi 48.Oyunlarda galip gösterdi. Vanollope'nin arkasındaki silahlı kız yeni Stilistim. Candace ve Josh'i hatırlıyorum.bukıza alışmam Biraz zor olacak.Yarın için benimle konuşmaya başlıyor."Bayan Melark yarın için birkaç kıyafet tasarımım var.bu arada adım Christina Mellons Capitolden geliyorum."ben konuşmama kararı alıyorum.sadece kafamı sallamakla yetiniyorum
1 GÜN SONRA
Galipler köyünden Muhafizlar bizi alıyor.Haraçların seçileceği alana gidiyoruz.Peter elimi sıkıyor. ve ağzından bir söz çıkıyor."Seni Seviyorum Kris "diyor
Alana gittiğimizde herkes bize bakıyor.Vanollope sahneye çıkıyor."16.mıntıka halkı Capitolün geleneksel oyunlarına hoşgeldiniz."diyor ve sırayla haraçları çağırıyor.Haraçlardan Kardeşim John'a benzeyen bir çocuk ağlayarak sahneye geliyor.Birde 15 yaşlarında kızıl saçlı bir kız bana şaşkın şaşkın bakıyor. ve 'Sen o musun?' diyor. ben ise gülümseyerek ' Evet ben Kristen Melark, Sen kimsin bakalım' diyorum. o ise birkaç dakika insanlara bakıyor. ve benle konuşmaya başlıyor' Ben Sarah Wolvsking ' diyor. Vanollope ise bize işaret ediyor. ve Adalet binasına giriyoruz. Vanollope diğer mıntıkalardaki Haraçları almak için gidiyor.Ben ve Peter ise Capitol'e doğru yol alıyoruz.Paylor Eans'ın yanına gidiyoruz.Capitol'e geldik. Ve Başkan Eans'ın odasına giriyoruz.Etraf oldukça kalabalık. 'Şükürler Olsun gelebildiniz. bende oyunlar için sizden yardım Alacaktım.Oyunlara yeni bir ad koymak istiyoruz'diyor. Peter şaşırıyor ' Adı ne olacak peki? ' diye soruyor. başkan Eans 'Ya Capitol Oyunları ya da Mıntıka Oyunları olmasını istiyorum.' dedi. Benim aklıma yeni bir fikir gelmişti.'Bay başkan oyunlara eski adını versek Yeniden Açlık Oyunları olsa iyi olmazmı.' diyorum. başkan ise biraz şaşırıyor.sonra ise 'Ben kararımı verdim.Kesinlikle Capitol Oyunları olacaktır. ve 1 Hafta sonra Capitol Oyunlarımızın çalışmaları başlayacaktır. oyunlara hazırlık 1 ay sürecektir.Capitol'ün haraç merkezinde olacak. ve 1 ay sonra 1.Capitol Oyunları başlayacaktır.' dedi. 48 yıldır süren Kader Oyunları 1 günde Tarihe gömüldü.Peter ve ben Haraç Merkezine gidiyoruz. Yarın ise Galipler Köyünden eşyalarıma alacağım. ayrıca Yarın Haraçlarda seçilecek. umarım Oyunlar zorlaşmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanfictionKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...