Sular arenası bombalanmıştı geriye şimdi sadece 2 arena kalmıştı. benim şeçeceğim Orman Arenasıydı.çölün ortasına Koba hava aracıyla geldi ve bizi Yeni Capitole götürdü. capitole doğru uçarken yukardan mıntıkalarıda görmüştüm. bütün mıntıkalar alev alevdi. bunun sebebi, bütün bunları yapan benmiydim. insanları kışkırtmışmıydım. açıkcası oyunlardan önce 13.mıntıkada başkana ettiğim hakaretlerden beri hiçbirşey eskisi gibi olmamıştı. bütün mıntıkalar karıştı, bombalandı, ya da yakılmıştı. koba birden kararını değişti ve 13.mıntıkadaki yeraltı bölgesine doğru yöneldik. koba sessizliğini bozdu ve ; ' İsyancıların yanına gidiyoruz kristen Oyunlara katılmayacaksın burada saklanacağız ailenide buraya getiricez' dedi. oyunlar bitene kadar burada napacaktım. ve oyunlardan sonra ne olacaktı. başkan oyunlara katılmadığım için bir sürü insanı öldürebilirdi. ve burda saklanmamız demek İsyan anlamına geliyordu. kafam iyice karışmıştı. bütün mıntıka yeryüzünden yeraltı bölgesine indi.madenle Galipler Köyü hepsi boşaltılmıştı. Bütün bunların benim için olduğunu o an anlamıştım. Bir numaralı İsyancıda 13.mıntıkanın yeraltı bölgesindeydi. toplamda 2.500 kişinin olduğu yeraltı bölgesi baya derindi. Büyükannem Katniss 13.mıntıkanın yeraltı bölgesini anlatırdı ancak bu kadarını tahmin edemiyordum. Capitolün yeraltından haberi yoktu. Yeraltı bölgesinde herkes füme rengi üniformalar giyiyordu. en çok şaşırdığımda yıllardır 13.mıntıkadaydım ve buradan haberim yoktu aslında vardı ama bu kadar hayal edememiştim. Koba beni 13.mıntıkanın Yeraltı başkanı ile tanıştırdı. ' Kris gel bakalım 13.mıntıkanın yeraltı başkanı Katie Carter' dedi. el sıkıştık kadına dikkatlice baktım simsiyah saçları beline kadar uzun saçlarının dipleri ise kızıldı. ' Merhaba bayan melark bu ne şeref ' dedi. ve yanına uzun boylu saçlarını kazımış genç yaşta bir çocuk geldi. koba beni onunlada tanıştırdı. ' aa Kristen Buda Mike Rogers 13.mıntıkanın askeri eğitim hocası ' dedi. çocuk benimle tanıştığına sevinmedi anlaşılan çünkü bana sert sert bakıyordu. ' Bayan Melark artık burada İsyancılarla birlikte yaşayacaksınız' dedi. ' peki ya ne kadar sürecek bu böyle ömür boyumu burada kalacağız' dedim. kadın bana bir adım yakınlaştı. ' o size bağlı Bayan Melark Ne zaman İsyan O zaman Kurtuluş' dedi. ve uzaklaştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanficKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...