Abimi tam karşımda görünce şok olmuştum. trenden indi arkasındada Rye dayım vardı.abimin yüzü gözü mosmordu akıl sağlığıda iyi gözükmüyor sürekli arkasına dönüyor ve bacağını sallıyordu. annemi görmek için 13.mıntıkaya gidiceğini söylüyordu.
Beni hiç özlemişe benzemiyordu. ben ise abime dayanamayıp sarıldım ve ağladım. abimde daha fazla dayanamayıp ağlayarak sarıldı. onca işkenceden sonra kendine gelmesi zor olacaktı.ben trene binmek için ilerledim. abim ise annemi görmek için hızlı adımlarla eve doğru yürüyordu.Rye dayım 'Willow evdemi' diye sordu. bende başımı sallayarak evet dedim.trene bindim ve camdan, uzaklaştığım 13.mıntıkayı seyrettim.
Josh yarın akşamki Capitolün Tv program sunucusunun canlı yayını için özel Mor bir elbise dikmişti. Candace ise saçımı değişik şekillerde bir kağıda çiziyordu. bunlardan birini seçmem için beni çağırdı. 4 tane saç tasarımı çizmişti. en çok dikkatimi çeken örgülü oldu tabikide bütün mıntıkaların haraçları bu programda olucaktı. uykuya dalmıştım abimn nasıl işkence çektiğini gördüm ve bende onu izliyordum işkence gördüğü odaya girmiştim ve boğazımı sıkarak öldürmüştü.bağırarak yataktan kalktım ve trende gezmeye başladım. bilgisayar odasında 15.mıntıkada yangınlar,alevler, yıkık binalar ve muhafızlara saldıran insanlar görmüştüm yoksa yinemi gerçekleşiyor diye kendime sordum ya Başkan Wilson bu insanları kışkırttığımı sanarsa beni yaşatmazdı.trende gezmeye devam ettim. dışarıdan kafamı çıkardım şu an 16.mıntıkadan geçiyorduk. geçen toplama günündeki patlamadan kalan harabe evler ve molozlar hala duruyordu. ağaçlar ise yanıyordu. çığlık sesleri yoktu. hatta Capitol belkide 16.mıntıkayı haritadan bile silmiş olabilirdi. bir kişi yüzünen koca bir mıntıka yok olmuş ve bir sürü insan ölmüştü. merak ettiğim Rupert Hoofly yaşıyormuydu. belkide kaçmıştı başka mıntıkaya gitmiş olabilirdi başka mıntıkalarda da aynı şeyi yapmam bütün Panem'i yok edebilirdi. yeniden dışarı bakarken büyük bir anıtın önünden geçtik. Üzerinde Capitolün başkanı CORİOLANUS SNOW 'u anıyoruz. yazıyordu bu oydu büyükannemin öldürdüğü başkandı. yanında ise birkaç mezardaha vardı. EFFİE TRİNKET, PLUTARCH HEAVENSBEE, SENECA CRENA ve HAYMITCH ABERNATHY bunların hepsi ALAYCI KUŞ isyanında büyükanneme yardım etmişlerdi. snowun mezarın bakarken dalmıştım. ve birden alevler anıtın etrafını sardı. Anıt cayır cayır yanıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanfictionKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...