3.KISIM:GALİPLER
Ayaklarım geri geri gidiyor.Ve bedenimi sıtma tutuyor. Korkuyorum.O meyveleri ya ben yeseydim.Şimdi O Avox kızın yerinde ben olmuştum. Ve ölseydim.Herkes tüm Capitol mutlu olurdu.Kız daha küçüktü ve çok aç olduğu belliydi.yanımıza geldiğinde göz altları mosmordu.Boğazlarıma bir ağrı giriyor. Yutkunamıyorum.kız 'ın cansız bedeni tam karşımda gözleri açık ve Bembeyaz teniyle orada öylece yatıyor.Daha Fazla dayanamıyorum.Ve ağlamaya başlıyorum.
Akşam üstü bütün grup Ben,Peter,Violet,Liam,Nick,Jimmy,Beatrice ve Stella hepimiz ateşin etrafına oturuyoruz.Violet Hala ağlıyor.Yanına yaklaşıyorum.'Onun adı neydi?' diye soruyorum.Violet bir kaç dakika daha ateşe baktıktan sonra cevap veriyor.'Prim'di' dedi.Bu ad aklıma gelince Katniss'in-Büyükannem_ kardeşi Primrose aklıma geldi.Onu Başkan Snow öldürmüştü.Yani Capitol ve Capitol sayesinde Bir Prim daha öldü.Neden Bu kadar küçükleri oyunlara alıyorlar anlam veremiyorum.Artık sıkıntıdan patlıyorum.'Peter kaç gündür buradayız?' diye soruyorum. O ise biraz düşünüyor ve sonra cevap veriyor.'Yarın Tam 2 hafta olacak ve daha kurtulmamız gereken 10 haraç var' diyor. Beni gülme tutuyor.Stella ise yerinden kalkıp deli gibi bağırıyor.saçlarını yolmaya başlıyor.Beatrice ve Nick onu sakinleştirmek için oturtmaya çalışıyor. ancak Stella koşmaya başlıyor.Hepimiz birden ayağa kalkıyoruz Ve Stellayı takip ediyoruz.Ancak Stella'nın karşısına Bir adam çıkıyor ve bıçağı Stella'nın Kalbine saplıyor.Bende okumu ve yayımı kullanarak Adamı öldürüyorum.İkiside yere yığılıyor.Ve sonra top sesi 2 sayıyorum.geriye kalan 7 kişi var.
'Onun nesi vardı Beatrice? ' diye soruyorum.Beatrice ise ters ters bakarak 'o Şizofrendi.Nerde ne yapacağını bilmiyordu.' diyor.
Sabaha Karşı Arenadaki Alaycı Kuşların sesiyle uyanıyorum.Peter Yanıma geliyor. Ve yanağıma bir öpücük konduruyor.7 kişi gece yatmıştık ancak sabah kalktığımda Jimmy ve Violet yoktu.'Peter Jimmy ve Violet nerde? ' diye soruyorum.'Bilmiyorum Kris dün gece sen yattıktan sonra ortadan kayboldular. 'Artık şu oyundan çok sıkıldım.sadece 3 kişi kurtulacak. Nick ve Beatrice'de kalkıyor.ve yine ormanda yemek arıyoruz.Bu sefer Saatin olduğu sahile doğru gidiyoruz.Peter ve Nick balık tutuyor. biz ise Beatrice ile sohbet ediyoruz.'Mıntıkaları ayağa kaldıran ve Pezevenk Wilson'ı öldüren sendin değilmi.' diye soruyor.Acaba Başkan Wilson ölmeseydi.Şuan napardım.Kesin 13.Mıntıkanın Bok kokan odalarında yine boş boş gezerdim.'Evet o benim' dedim hafif gülümseyerek.Liam yanımıza geliyor.Yarı çıplak bedeni ter içinde Turuncu saçları ise Firardaymış gibi duruyor.Vücudunu ilk defa görüyorum.Ve Peter'ınkinden daha iyi Bembeyaz tenleri ve Yemyeşil gözleri bana bakakalıyor.'Naber Kristen' diyor. 'İyi Liam sen nasılsın' diyorum boğuk bir sesle ancak beni duymuyor.Peter Ve Nick'in yanına gidiyor.'Şey sen Peter'la sevgilimisin' diye soruyorum.Beatrice, saçları mayosuna dümdüz geliyor.Gri gözleriyle benden cevap bekliyor.'Şey yani Evet sevgiliyiz' diyorum. 'Çok şanslısın baya tatlı bir çocuk ' diyor gülümseyerek, onu tanıdığımdan beri ilk defa gülümsediğini görüyorum. Yeniden Capitol Marşı çalıyor.'Sevgili Haraçlar oyunlar 3 kiş kalana kadar devam edecektir.Şuan 10 kişi Arenadadır.Başarılar' bu sesi hemen Tanıyorum.Başkan Eans.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanfictionKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...