7.BÖLÜM

128 4 2
                                    

Bu olayların üstünde 1 hafta geçti Capitolden geriye yıkık binalar ve molozlar kalmıştı. hükümet isyancılar tarafından düşürülmüştü şimdi ise Yeni Capitol hükümeti kurulacağı haberleri çıkmış Tom Wilson Yeni Capitolün ilk başkanı olacağını ve isyancıların direk katledeleceği açıklandı. Ayrıca hükümet yine her sene oyunların olacağını ve mıntıkalardan da haraçların alınacağını söyledi. son açıklamasını yaparken kahkaha atmaya başladı. ' yeni Capitol halkı bu savaştan sonra 20 mıntıkadan sadece 15 tanesi ayakta durabildi.' dedi anlaşılan diğer 5 mıntıkada ayaklanma ve baş kaldırma başlamıştı. bu 5 mıntıkaya gidip neden bunları yaptıklarını sormam gerekirdi Vanollopeden izin alarak ilk önce 16.mıntıkaya gitmem gerekirdi. sabaha karşı siyah üniformamı giydim ve okumla yayımı da alarak diğer arkadaşlarımı uyandırdım.Josh,Candace,mia,peter,johhny ve kobada geldi.hepimiz siyah üniformalırımızı giymiştik. capitolün hava aracıyla gizlice gittik. 1 saatlik bir yolculuktan sonra 16.mıntıkanın molozlarının ve harabe evlerinin olduğu meydana gittik orada zenci bir adam bizi bekliyordu. adının Thomas olduğunu açıkladı ve bizi 16.mıntıkanının fabrikasının içine soktu. dünya kadar insan oradaydı yaralı, ölüler ve sağlam çıkanlarda vardı elbet içlerinden biri ' Kristen' dedi. dönüp arkama baktığımda küçücük bir kız vardı yaklaşık 15 yaşlarındaydı. aynı John gibi gözleri parlıyordu. ' Neden burdasın ? yoksa bizimle savaşacakmısın ' dedi. bunları söylerken yüzünde gülücükler atıyordu. ' hayır buraya sizi uyarmaya ve bunları neden yaptığınızı öğrenmek için geldim' dedim sert bir sesle adamın biride 'gerçekten öğrenmek istiyorsan aynaya bak Kristen senin için yapıyoruz sen bize 13.mıntıkadaki başkana hakaretile etkiledin ' bu konuşma tüylerimi diken diken etti. herşey benim içinmiydi en başından beri isyan benim içinmiydi. ' hayır ben bir hata yaptım eğer sizde bu hatayı yaparsınız başkan da sizi öldürecek haberiniz yok büyük bir savaş başlaycak' dedim ardından başka bir yabancı ses konuşmaya başladı. ' Savaş çoktan başladı kristen' dedi. arkama döndüm ve oydu. Rupert Hoofly di. bir an endişelendim. ve aniden koşarak fabrikadan dışarı çıktım. silah seslerini duymuştum. Capitolün hava araçları yukardan ateşlemeye başlıyordu. yayım ve okumu alarak hava aracına doğru oku fırlattım ve hava aracı düşerek yanmaya başladı. aracın içine baktım Muhafızlar ölmüştü...

AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ  (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin