~~April - in the middle of the tour~~
Loui's pov
Jsme oficiálně v půlce tour. Strašně mě to tu baví a baví mě všechny koncerty. Moc mě baví to pozorovat. Byl to vždycky můj sen! Vždycky jsem si strašně moc přál, pozorovat Harryho z backstage a věřit mu. Věřit jeho krásnému hlasu, věřit tomu, že ho jeho hlas nezradí. Věřit tomu, že se Harry nebojí a není nervózní. Baví mě věřit...
Nejlepší je to ale tehdy, když skončí jeho poslední písnička, přijde za mnou, já mu skočím kolem krku a políbím ho.
Přitiskne si mě k sobě a já mu začnu šeptat krásná slůvka. Potom už se od sebe nehneme.
Stejně tak tomu bylo dnes, v Kalifornii, kdy Harry ukončil svůj koncert svou písničkou fine line.,,Lásko?"
Pošeptal mi do ucha, když se mně přišel.,,Ano?"
Pošeptal jsem mu nazpět.,,Co... Ta naše písnička?"
Zaptal se, když mě pustil z objetí.,,Co myslíš?"
Zaptal jsem se.,,No mě napadlo, že bychom ji mohli zazpívat... Co ty na to?"
Zeptal se trochu nervózně.,,Eh-ehm.. CO!? Já že bych s tebou měl zpívat? Já!?"
,,Je s tím nějaký problém? Však umíš zpívat krásně"
,,No Harry já nevím, já bych se bál, že to pokazím..."
Začal jsem být nervozní.,,Lásko... Neboj... Nepokazíš"
Řekl a chytil mě za ruce, abych nebyl nervozní.,,Myslíš?"
Zeptal jsem se a udělal na něj psí oči.,,Vím to, Lou"
,,Tak... tak dobře"
Dvě možnosti. Buď teď dělám největší chybu, nebo nejlepší rozhodnutí života. Těžko říct.,,Až bude poslední koncert, což bude v červnu v Berlíně, zazpívejme to tam."
,,Dobře"
Usmál jsem se na něj a políbil ho.,,Teď na to ale nemysli. Máme ještě dva měsíce a do té doby budeme zkoušet, takže to bude dokonalé. Ano? Nestresuj se"
,,Dobře"
Odvětím mu a tomuto tématu už se nevěnujeme, protože Jeffrey Harryho zase někde potřeboval.
Po hodině od konce koncertu jsme s Harrym z místa odjeli, na náš hotelový pokoj.Harry's pov
Já... Mám takový malý velký plán. O co jde, se ještě nesmí nikdo dozvědět. Ale vím, že jestli všechno vyjde a dopadne dobře, změní nám život. Ne nijak moc výrazně, ale změní. Zase se posuneme o kousek dál. Ale jak říkám, chci si to nechat pro sebe. Zatím... Vážně moc doufám a věřím, že mi to všechno vyjde. Ale o tom potom, teď už bychom měli spát, protože se zítra vracíme domů a budeme mít měsíc pauzu. V té pauze budou nějaké Interviews, takže úplné volno určitě nebude, ale nechme Jeffreyho, aby tu 'rároby pauzu' nazýval jak chtěl.Next day on the airport
Loui's pov
Konečně! Dneska se zase po dlouhé době podíváme domů, kde budeme necelý měsíc. Už se docela těším, protože mi chybí naše kočky a taky dokonale pohodlná postel!
Tak teď vzhůru do letadla, abychom byli co nejdřív doma. Opět letíme soukromým letadlem. S tím 'soukromím' už jsem to vysvětloval, moc soukromí tady neni, protože krom mě a Harryho je tam asi dalších osmdesát lidí, ale tak chápeme se. Hlavní je, že letíme. A za pár hodin budeme přistávat.,,Harry?"
Optám se do úplného ticha.,,Ano lásko?"
Odvětí mi v polospánku.,,Proč jsi mi tehdy dovolil, abych si sedl ke tvému stolu?"
Je večer a mě klasicky začínají napadat otázky, na které bych se normálně nezeptal.,,Strašně jsi mě něčím zaujal. Nevím čím. Prostě jsi mě strašně zaujal a já se už v první chvilince co jsem tě viděl věděl, že pro mě budeš někdo výjimečný a že tě nesmím nechat jen tak jít. A tak jsem tě oslovil."
,, Wow. To by mě zajímalo, čím tě kluk jako já zaujal. Byl jsem v práci, rozcuchaný, v teplákách.."
Přemýšlel jsem nahlas.,,Lásko mně bylo úplně jedno, co jsi měl na sobě. A zaujal jsi mě právě těmi rozcuchanými vlasy a roztomilým kukuč. Taky jsi strašně krásně voněl. A měl jsi tak ladné pohyby... To všechno máš pochopitelně do teď. Nviděl jsem dokonalejšího člověka."
Odpověděl mi aniž bych odpověď nějak zvlášť vyžadoval . Nevadí mi to ale. Byl jsem rád, že to vím.,,No já jen že mi to přišlo takové zvláštní, že jsi mě oslovil. Ty. Taková celebrita. A zrovna mě."
,,Tak nešlo si nevšimnout, že jsi nejspíš můj fanoušek, víš? Prostě jsem dokonale využil chvilky"
Pozvedl obočí a usmál se.,,Nojooo ty hrdino"
Poplácal jsem ho protože jsem poznal, že už si z toho tak nějak děláme srandu a spíš nostalgicky vzpomínáme.
On se usmál a políbil mě. Oba jsme se do polibku ale začali smát. Ani nevím proč, prostě nám to přišlo vtipné. Možná by tohle celé vedlo v něco víc, jenomže Harryho manager na to měl trochu jiný názor.,,Nerad vás ruším pánové. Jen mě vyslechněte a směle pokračujte."
Vlezl za námi Jeffrey a já I Harry jsme na něj hodili pohled k nezaplacení.
Trošku ho to vyvedlo z míry, ale po chvilce pokračoval.,,No já jen že do hodiny přistaneme"
Dořekl a odešel. To nás nutilo se s Harrym zvednout a jít si pobalit věci, které jsme měli vytažené. Asi po padesáti minutách na to, jsme úspěšně přistáli.
Doma!!Ahojky! Já tu s další částí💕Co má asi Harry v plánu!? Pište do komentářů, co si myslíte!💕 A taky chci říct, že příběh bude do tří - čtyř Kapitol končit.💕 Papa!💕
ČTEŠ
Magic of social networks •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCE
Teen FictionHarry Styles Velký, známý a působivý člověk. Známá osobnost. Charakter. Nechybí mu pozornost médií a bláznivých fanynek. Louis Tomlinson nevýrazný obyčejný člověk, se snahou přežít vejšku. Studium na právech ho vážně nebaví. Co se stane, když si...