7. Christmas ✅

1.7K 79 12
                                    

Harry's pov
~December~
,,Hazz? Co kdybychom letos na Vánoce odletěli pryč?"
Navrhnul Lou do ranního ticha, když ještě oba spolu leželi v objetí v posteli.
,,Mohli bychom.  Budou to naše první společné Vánoce. "
Odvětil jsem mu.
,,A kam? Nic mě nenapadá"
Začal nahlas přemýšlet.
,,Mohli bychom Do Španělska."
Pronesl jsem.
,,To vážně? Nebude to moc drahé?"
,,Lásko. Neřeš peníze. Miluju tě a udělal bych pro tebe všechno, chápeš?"
Usmál jsem se na něj.
,,Já na to prostě nejsem zvyklý, víš? Žil jsem z vlastních pár korun a nemohl jsem si koupit ani housku navíc"
Objal jsem ho pevněji a přitiskl ho k sobě.
,,Lásko, tohle skončilo, chápeš? Žiješ se mnou. Poletíme do Španělska, souhlasíš?"
Usmál se a políbil mě.
,,Dobře. Miluju tě. A děkuju, Hazz"

Loui's pov
Mám z toho docela divný pocit. Připadám si, jako bych byl nějaký zlatokop. Prostě jako bych s ním byl jen kvůli penězům.
Je to docela divné, zvyknout si na nějaký komfort, který jsem nikdy neměl.
Když si na to vzpomenu, nemohl jsem si koupit housku navíc. Nemohl jsem jít do kina. Nemohl jsem prostě nic. Život trosky. A divíte se? Umřela mi máma. Žil jsem jen s fotrem, který mě občas s absolutním klidem mlátil, nedával mi kapesné, což mu nezazlívám, protože to přece není povinnodt, žil jsem s dalšíma pěti sestrama, které ty peníze potřebovaly víc, než já. Řešil jsem do toho hypotéku, kterou otec nebyl schopen splácet... Nechci ani pomyslet na to, jak teď žije. Neumí hospodařit s penězi. Musí být na mizině. Ale mně je to jedno. Udělal to co udělal a to je prostě konec a vrchol všeho. Nechci přemýšlet nad otcem, zbytečně bych se naštval...

Harry's pov
~10 days later~
Nastupujeme do letadla směr Španělsko. Lou má obrovskou radost. Celý den se směje a je natěšený. A já tím pádem taky, protože jsem šťastný, když je šťastný on.  Letíme dlouho a Lou pořád kouká z okýnka. Jsem z něj opravdu šťastný...
,,Lou?"
Řekl jsem a on se otočil.
,,Miluju tě"
Řekl jsem mu, při pohledu do očí a políbil ho.

Harrystyles

Liked by littlehazza, Niallhoran and 5,709,109 others

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Liked by littlehazza, Niallhoran and 5,709,109 others

Harrystyles love you all day and all night ❤️

Komentáře nejsou k dispozici

,,Harry!"
Křiknul po mně potichu Lou.
,,Ta fotka! Vypadám jak debil"
Zašklebil jsem se na něj.
,,Jsi strašně roztomilej! Miluju tě"
,,Já tebe víc"
Řekl a obelmuli jsme se. Zůstal mi potom ležet hlavou na stehnech. Láska moje!
Po dalších dvou hodinách letu jsme přistáli.
Achjo, zase novináři... Nedají mi pokoj. Hádám, že ještě dnes vyjde nový článek.
,,Neřeš je, Hazz"
Řekl Louis a pohladil mě po ruce.
,,Za chvilku se z nich zblázním!"
Křiknul jsem nervózně, když jsme sedli do taxíku.
,,Lásko, klid. Maximálně napíšou jen nějaký stupidní článek. To je všechno. Nic se neděje"
Snažil se mě Lou uklidnit.
,,Já vím. Už mě to nebaví."
Řekl jsem mu na to po pravdě.
Vážně už mě ti posraní novináři serou!
Loui's pov
Přicházíme k hotelu, ve kterém budeme ubytovaní. Je krásný! Wow! Já.. nemám slov... Je tu krásně obrovské okno, hned naproti postele. Je z něj krásný výhled.  Ubytovali jsme se a rovnou šli spát, protože jsme přijeli pozdě v noci.

 Magic of social networks  •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat