Úspěšně jsme dneska s Harrym brzy vstali a hned vyrazili na letiště. Kolem nás, šli čtyři chlapi, jakožto bodyguardi. Je to hustý, připadáš si při tom strašně důležitě. Lidi po tobě tak koukají a mají respekt. Což je dobře, protože si myslím, že je dobré mít k ostatním respekt.
Letěli jsme soukromým letadlem. No... Soukromé letadlo to úplně nebylo, protože s námi letěl celý tým, ale letadlo bylo vážně luxusní, takže od sebe byla oddělena jednotlivá kupé. Let jsme si jako vždycky užívali, protože já i Harry přímo milujeme létání letadlem. Proto nám bylo docela líto, že jsme po čtrnácti hodinách letu přistáli na Floridě.
Veškerý výstup a odchod z letiště proběhl v pohodě, to se ale nedá říct o příjezdu k hotelu, kolem kterého byl nespočet uječených fanynek.,,Tyjo... Co se to tu děje..."
Pronesu, když uvidím ten dav lidí.,,Nojo a tohle je teprv začátek, na koncertě to bude větší pecka"
Mrkne na mě Harry a zadním v hodem hotelu se vydáme dovnitř.,,J-já Harry, nevím úplně, jestli.... No kde bych byl během koncertu?"
Zakoktal jsem se.,, Backstage? Ani tam?"
,,Jo, to jasné že jo!"
Usmál jsem se a věnoval mu polibek. Zrovna jsme byli ve výtahu, ve kterém nebyl nikdo jiný, než my dva, protože ostatní nám brali věci z aut. Proto jsme si toho mohli dovolit poněkud víc, než jen jedna cudná pusinka. Asi si to umíte představit. Nebylo to ale nic dlouhého přece jen, vyjížděli jsme 'jen' 14 pater a navíc v jedenáctém k nám nastoupila nějaká starší paní. Její pohled stál za to, museli jsme se na sebe s Harrym usmát. Nakonec jsme z toho oba dostali obrovský záchvat smíchu, takže se na nás ta dáma dívala ještě hůř, než před tím. No, nevadí. Hlavně že jsme se ubytovali a tour nám zítřejším koncertem v aréně na Floridě může oficiálně začít. Nebo... Říkám nám, ale tak.. Harrymu, chápeme se. Bude to pro mě něco nového a upřímně doufám, že nám to nic nepokazí. Nic a nikdo jako třeba noviny, ex, nebo něco podobného.
Tak nějak cítím, že to bude něčím jiné. Nebude to obyčejné tour. Nevím sice proč mám takový pocit, ale jestli je to pravda, tak se snad brzo ukáže.,,Takže ofiko začínáme!"
Křikne Mitch, když už je večer, všichni jsme v jednom pokoji, pijeme víno a tak nějak zahajujeme tour. Čeká nás něco kolem dvaceti míst.
Abych vás uvedl do momentální situace, Mitch, Jeffrey, my s Harrym a ještě pár dalších lidí popíjíme víno a bavíme se. Já sedím na Harrym obkročmo a jak už jsme trochu připití, omylem se špatně pohnu a... No vy víte. Harry přivřel oči a hlasitě se nedechnul. Přes hlasitě povídání všech, to ale naštěstí nebylo slyšet, takže jsem to postřehnul jenom já.,,Promiň!''
Pošeptal jsem mu do ucha.,,Později ti s tím pomůžu!"
Šeptnul jsem znova s mrknul na něj.
Zvednul překvapeně obočí a úsměv mi oplatil. Byl celou to dobu potom docela nesvůj a snažil se svůj malý velký problémek zakrýt. To se mu úspěšně dařilo, po celou dobu toho, co jsme tam seděli.Když jsme ale kolem dvanácté v noci přišli na pokoj, tak...
,,Takže Louisi. Co jsi způsobil, musíš i napravit, že ano."
Řekl Harry, když za námi zavřel dveře.,,Slíbil jsem ti to, takže to taktéž dodržím"
Podvedl jsem obočí. Přišel jsem k němu, políbil ho a kleknul si před něj. Pomalu jsem mu začal rozepínat kalhoty a boxerky stahovat ještě pomaleji. To se mu očividně nelíbilo, protože byl bolestivě tvrdý.,, Loueeeeeeeh"
Zakňučel, když jsem mu vážně hodně pomalu stahoval boxerky.
Vykašlal jsem se na to a boxerky letěly rychlostí světla, neznámo kam. Když jsem viděl jeho bolestivě tvrdou erekci na vlastní oči, nečekal jsem ani sekundu a vzal si jeho úd do pusy. Z Harryho úst se vyrval vzdech a v tu chvíli mi vrazil ruce do vlasů za které začal tahat a začal si tím určovat rychlost. Řekl jsem si že trošku přitvrdím. Začal jsem používat zoubky a jazykem jsem mu občas přejel přes špičku. Cítil jsem, že už Harry bude, protože mu začalo škubat v penisu a začal mě víc tahat. Trochu jsem stáhnul tváře a to nejspíš byla třešnička na dortu, protože se Harry deset sekund na to, s obrovským výkřikem udělal. Když bylo po všem, pohladil mě po tváři a políbil mě.,,Miluju tě"
Šeptnul mi a společně jsme padli do postele a usnuli. Koncert je zítra, takže musí být ready, aby všechno zvládnul. Věřím, že všechno půjde tak, jak má.Zdravím! Dnes trochu kratší kapitola✨💖 Příště bude delší!!💖 Votes a komentáře potěší!💖💖
ČTEŠ
Magic of social networks •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCE
Ficção AdolescenteHarry Styles Velký, známý a působivý člověk. Známá osobnost. Charakter. Nechybí mu pozornost médií a bláznivých fanynek. Louis Tomlinson nevýrazný obyčejný člověk, se snahou přežít vejšku. Studium na právech ho vážně nebaví. Co se stane, když si...