16. London 4/4

869 64 5
                                    

,,Hazza klid. Přestaň to řešit. Nic s tím neuděláme"
Snaží se mě uklidnit Lou. A vlastně má pravdu. Nic s tím neudělám. Bylo jasné, že budou pokračovat.

,,Víš co Lou? Já na to kašlu. Nebudu ty noviny řešit. S Oliviou už se neuvidím a i kdyby, nic s tím neudělám. Má svou hlavu a bude to dělat pořád."

,,Přesně tak se mi líbíš!"
Usmál se Lou a políbil mě. Společně jsme se nasnídali a vyrazili za Louiho sestrou.

,,Vem si nějaké dobré boty, půjdeme do lesa"
Řekne mi Lou a docela mě překvapí.

,,Do lesa?"

,,Ano, do lesa. Je tam takový stromový domek. S Lott jsme tam jako malí chodili a tam jsem se jí poprvé přiznal k tomu, že jsem gay. Tak je to takový příjemný zavzpomínání"

,,Dobře lásko. Můžeme jít?"
Zeptám se stojící u vchodových dveří.

,,Můžem"
Odvětil a vyšli jsme.

Loui's pov
Vyrazili jsme. Jdeme po lesní cestě. Ani není bláto, takže je to fajn. A po půl hodině chůze konečně přicházíme k žebříku, který je zavěšený ze stromu, na jehož konci je dřevěná chaloupka.  Vypadá to tu pořád stejně. Nejspíš se tu o to někdo stará. Což je dobře, protože bych nerad, aby chaloupka spadla a naše vzpomínky se úplně vytratily.
Vyslezli jsme po žebříku. Kupodivu už tam Lott byla.

,, Loueeeeeeeh!!"
Vypískla, skočila mi kolem krku a dala mi pusu na tvář.

,,Ahoj Lott!"
Vrhnul jsem se do medvědího objetí, ve kterém jsme zůstali dalších 5 minut.
Když jsme se odtáhli, chvilku jsme se navzájem prohlíželi.

,,Vyrostla jsi. Do krásy."
Pronesl jsem .

,,Taky jsi se změnil"
Usmála se a potom zaměřila pozornost na Harryho.

,,Ehm.. Jo. To je Harry. Harry, to je Lottie. Moje sestra"
Řekl jsem. Lottie se na Harryho usmála a obejmula ho.

,,Ahoj. Upřímně se mi moc nechtělo věřit, že se Louimu splnil jeho snad celoživotní sen"
Vykulil jsem oči, protože o tom jsem Harrymu nikdy pořádně neřekl. Upssss.
No nevadí.

,,To se mi ani pořádně nepochlubil"
Usmál se Harry a zvednul na mě jedno obočí.

,,O tom potom"
Usměju se a posadíme se všichni ke stolku, který jsme si tam kdysi vybavili.

,,Pamatuješ? Tady jsi mi to poprvé řekl. Seděli jsme přesně takhle a já nevěděla, co to znamená že jsi gay."
Zasmála se.

,,Ano. Byl jsem strašně neprovozní a bál jsem se. A vlastně jsem ti ještě nepoděkoval za to, že jsi to neřekla otci. Takže děkuji, Lott"

,,Nemáš za co, jsi můj bratr. Nedokázala bych to udělat"
Řekla a rozcuchala mi vlasy.

,,A co ty Harry? Je Lewis v pohodě?"
Zasmála se Lottie a otočila se na Harryho.

,,Lou je úžasnej! Pomáhá mi a vážně ho miluju. Měli jsme takový momentky, kdy to bylo na hraně. Kvůli novinám. Tehdy psali o Taylor a ve všem se rýpali. Tehdy do bylo vážně špatné období. Řekli jsme si konec, ale potom se všechno semlelo a neštěstí žádný konec nebyl a upřímně doufám a věřím v to, že nebude"
Mrknul na mě a dal mi ruku na stehno.

,,Veškeré noviny jsem četla taky. Byla toho spousta. Jste dobří, že jste to zvládli"
Nebylo mi úplně příjemné se o tom bavit, proto jsem konverzaci radši rozseknul.

,, Díky. Hele nechceme se jít projít? Můžeme potom na oběd "

,,Můžeme"
Odpověděli Lott a Harry jednohlasně.
Společně jsme se vydali ven z lesa.
Po nějaké době jsme dorazili do města a vydali se přímo do restaurace. Společně jsme si dali oběd, kafe, pokecali jsme a přišel čas se rozloučit... Na tohle jsem se TAK NETĚŠIL!!!

,,Tak jo, tak ahoj"
Obejmula mě i Harryho zároveň Lottie. Všichni jsme stáli v objetí a za žádnou cenu se nechtěli pustit.

,,Ahoj Lott"
Měli jsme všichni slzy v očích. Po představě, že se zase takovou dobu neuvidíme.... Achjo...

,,Já nechci, Lou"
Zašeptá mi Lottie do ucha.

,,Já taky ne, neboj, já zas přijedu"

,,Dobře. Slibuješ?"

,,Slibuju Lott. Tak papa"

,,Pa"

,,Ahoj Harry"
Rozloučila se s námi Lottie a odešli jsme...
,,Neplač Lou, zase se sejdete"
Obejmul mě Harry, když jsem viděl Lott odcházet. Prostě mi jen tak zmizela před očima...

,,Snad"
Pronesl jsem sklesle. Nakonec jsme se vydali k hotelu. Musíme si zabalit, protože dnes v noci nám odlétá letadlo.

,, Hazz co když se už s Lott neuvidíme?"
Zeptám se, když si balím trička.

,,Uvidíš, klidně může přijet,nebo my můžeme zase přijet"

,,Snad"
Odvětím a dál se věnuju balení věcí.

Zdravíčko! Tak Harry a Lou budou odlítat! Toto byl poslední díl z Londýna, příště bude jen letiště a zase domov💖
Chci poděkovat vlasakovae  💖 Díky💖

 Magic of social networks  •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat