Nobody's pov
Uběhlo několik měsíců. Louis a Harry se stěhují, do nového domu.Loui's pov
~January~
Dneska je TEN den D. Stěhujeme se!
Moc moc moc se těším do nového!Louist91
Liked by zaynmalik, larry_fan And
920 othersLouist91 New love, new home,
new life✨ @harrystylesLarry_fan Zlaíčka jste🥰
Zaynmalik Louisi, good job! Přijeď, už mi chybíš!💪❤️
,,Harry, děkuju... Nebýt tebe, nikdy bych nebyl tam, kde jsem."
Usmál se a políbil mě.,,Miluju tě, Lou"
Odvětil mi na to.,,Já tebe víc"
Miluju ho... Miluju ho moc moc moc! Nikdy jsem nebyl víc šťastný...,,Líbí se ti tu?"
Zeptal se, jako by nevěděl.,,Jistě že ano!"
Čekal snad jinou odpověď?,,Hazz? Pojďme otestovat novou postel"
Nevím, co to ve mně přeskočilo. Ale vůbec mi to nevadí!Následovaly činy. Vysadil mě na stůl v kuchyni a začal mě vášnivě líbat. Vzdychali jsme si navzájem do rtů.
,,ahh- Harry"
V kalhotách máme oba pořádně těsno!
Obmotal jsem mu nohy kolem těla, aby mě odnesl do ložnice. V té jsme se ocitli do deseti sekund. Hodil mě na postel a okamžitě mě začal znovu líbat.
Během cesty do ložnice jsme si stihli svléknout trička, v ložnici jsme si vyslékli i kalhoty. Mám konečně možnost se podívat na jeho krásné tělo. Ta tetování! Ty svaly... Kéž bych byl alespoň z poloviny dokonalý tak, jako on...
Otočil si mě na kolena. Roztáhnul mi trochu od sebe půlky a přejel mi prstem po vstupu. Trochu ho zasunul i dovnitř. Přidal i druhý. Chvíli ve mně zůstal, abych si zvyknul. Docela zbytečné, protože jsem na něj dávno zvyklý. Vyndal prsty a já ucítil cosi vlhkého a mrštného na svém vstupu. Jeho jazyk. Úplně jsem se pod ním stáhnul.
,,Připravený?"
Zeptal se. Asi ho má odpověď nezajímala, protože si nanesl lubrikant a začal do mě pomalu vnikat. Teď teprve jsem začal pořádně vzdychat. Chvilku to bolelo. Bolest se ale najednou vytratila a stala se z ní obrovská slast. Po chvilce přirážení ze mě vyšel a otočil si mě čelem k sobě. Začalo to nanovo. Ta slast! Okamžitě jsem zaregistroval, že se začal dotýkat mojí prostaty. Dámy a pánové, kdo nezažil, neví. Byl jsem jako v sedmém nebi!
,,Ha-harr-y já-užb-u-ohhh-budu"
Snažil jsem se mu říct, že se hodlám každou sekundou udělat. On očividně taky, protože začal přirážet rychleji. Udělal jsem se s obrovským výkřikem. S takovým, že mě museli slyšet sousedi. To nevadí! Ať vidí, že můj kluk je prostě král. Od mě hned následoval. Pozoroval jsem jeho svaly, na kterých byly kapky potu. Krásný to pohled...
,,Miluju tě"
Zašeptal.
,,Já tebe"
Naposledy jsme se políbili a oba vyčerpáním usnuli. Probudili jsme se až další den ráno.
ČTEŠ
Magic of social networks •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCE
Teen FictionHarry Styles Velký, známý a působivý člověk. Známá osobnost. Charakter. Nechybí mu pozornost médií a bláznivých fanynek. Louis Tomlinson nevýrazný obyčejný člověk, se snahou přežít vejšku. Studium na právech ho vážně nebaví. Co se stane, když si...