Je další den, přesně devět ráno a já s Harrym jdeme do 'naší' kavárny.
Strašně se tam těším, protože chci vidět změnu a tak nějak zavzpomínat. V kavárně jsme se s Harrym viděli úplně poprvé. Takže to bude příjemné vzpomínání.
Už od vchodu vidím, že je tu skoro všechno při starém.
A za pokladnou stojí za slečna, která byla včera i za recepcí. Mile se na nás usmívá a tak jí pohled s radostí oplatíme a zamíříme si sednout na naše staré místečko. Do úplného rohu téhle restaurace. Bylo to úplně původně moje místo, ale když si tam Harry sednul, nemohl jsem ho přeci jen tak vyhodit.
Celé tohle odstartovala jeho slova ,,Lewisi pojď si sednout za mnou"
Ještě teď se musím nad tím jeho oslovením usmát.,,Co to bude pánové?"
Přišla za námi ta slečna, jakožto servírka.,,Já si dám prosím vajíčka a pro Louiho palačinky. A k tomu jedno Latte a turka. Díky"
Slečna si všechno zapsala a odešla.,,Děkuju, umím mluvit sám"
Ohradím se na oko naštvaně, i když naštvaný vůbec nejsem. Jak bych mohl?
Pohladí mě po hřbetu ruky a já už jsem v klidu.,, Mimochodem, taky pro tebe mám jedno takové překvapení. Na dnešní večer jsem domluvil nahrávací studio. Zkusme nazpívat tu naši písničku. Co říkáš? "
Docela mě zaskočil. Mile zaskočil, nutno podotknout. Vážně jsem myslel, že je to jen blbý vtip. Text i melodii pochopitelně umím, protože jsem se na její výrobě taky tak nějak povidel. Mezi tím co jsem přemýšlel jsem si neuvedomil, že na jak jen tak bezdůvodně civím.,,Lou? Jsi tu?"
Lusknul mi prsty před obličejem, abych s vzpamatoval.,,Ehm.. Jo- jo jasně že jo. Jen mě to překvapilo. Až do teď jsem si vážně myslel, že je to vtip"
,Vtip? Z takových věcí si srandu nedělám. Tak?? Ano? Ne?"
,,Ano! Jasně že ano"
Vypísknu celý štěstím bez sebe.,,Vážně? Děkuju Lou! Jsi úžasný"
Usměje se a věnuje mi malou cudnou pusu.
Společně se nasnídáme a vyrazíme zpět do našeho pokoje, kde si vezmeme plavky a vyrážíme za dalším dobrodružstvím. Vodopády.,,Lou kdybych o tomhle krásném místě věděl, tak bych tě sem dávno vzal.... Miluju tě"
Začíná Harry, když přicházíme k místu.,,Tak to je mi ctí, že tě sem můžu vzít zrovna já"
Usmál se a začal se svlíkat do plavek.,,Lou ta voda musí být ledová, vážně tam chceš?"
,,Neuč orla lítat lásko, vím jaké to tu je. Byl jsem tu nespočetně krát"
Usmál jsem se na něj a vydal se do vody.,,No pojď! Není to studené"
Křiknu na něj, když už jsem ve vodě.
Harry musí sám sebe přemlouvat, ale nakonec jde za mnou.,,Tohle že neni studené!?"
Byl na něj vtipný pohled, ale zvládl to!Připlaval jsem k němu a začal ho líbat.
On mi polibky začal oplácet. Tohle už ale nebyly žádné cudné pusinky. Oběma nám bylo jasné, kam to vede a ani jeden z nás se tomu nebránil. Kdo by to taky dělal??,,Tady?"
Zašeptal mi do polibku Harry.
Ušklíbnul jsem se a zvednul jedno obočí na náznak toho, že si se mnou může dělat co chce.,,Jak chceš"
Ušklíbnul se a začal mi sahat do plavek. Musel jsem se o jeho rameno opřít svou rukou a začal jsem zrychleně dýchat. Můj kámoš v kalhotách se začal rychle probouzet.
Přivírám oči a začínám si to pořádně užívat. Začal mi přejíždět po celé délce a já začal lehce vzdychat. Když už jsem cítil, že to dlouho nevydržím, zaryl jsem mu nehty do kůže. Nechtěně, ale stalo se. Začne zrychlovat tempo a já se v tý vodě kroutím a vzdychám. Musel by na nás být vtipný pohled. Zamýšlím se a až po sléze mi dojde, jak moc nechutné bylo, kdyby nás u TOHO někdo viděl. Už se neudržím a prostě se udělám.
Hazz se na mě zašklebí, usměje a začne dělat, jakoby nic. Musím se tomu pousmát. Věnuju mu poslední vášnivý polibek a tím to celé prakticky hasne.
Potom už jen plaveme, blbneme, zpíváme a zdokonalujeme naší písničku.
Taky jsme se nespočetně krát vyfotili, takže fotka na instagramu nesmí chybět!Louist91
135 968 likes
Louist91 ,,You and I, we don't wanna be like them, we can make it 'till the end, nothing can come between
You and I...🌊🍉"LottieTomlinson Louisi🥺💞
Babyharold jste úžasní!!
Larry Stylinson ☺️💙💚LouTommosbaby @Babyharold 💚💙
Liam_payne Harry něco co bych měl vědět, ALE nevím to..? Kámo hodně rychle mi všechno vysvětli :D
Lottie si založila instagram!!! KONEČNĚ se s ní po roce a čtvrt čekání spojím bez tohoto, aniž by to věděl otec a měl homofobní kecy...
Pro vysvětlení, otec Lottie po mém neplánovaném odjezdu zakázal všechny sociální sítě a zablokoval SIM kartu. Telefon prakticky nesměla používat, aby se se mnou náhodou nespojila a 'Nechytla ode mě tu buznovskou nemoc'..... To řekl otec, ne já.... Teď už ale může a tak jí hned po večeři a zkoušení ve studiu zavolám, jestli náhodou není v Londýně, že bychom se sešli. Ano, museli jsme si s Harrym prodloužit pobyt, jinak bychom nic nestihli. Po večeři jsme vyrazili do nahrávacího studia a zkoušeli nazpívat písničku. Musím říct, že se nám to všechno povedlo.
Zdravím! Nová kapitola na světě! ZMĚNA, Kapitol z Londýna bude víc! Budou přesně 4 a ne 2, jak jsem chtěla původně. ;) Dejte do komentářů vědět, jak vás děj baví nebo nebaví ;) papa!❤️
ČTEŠ
Magic of social networks •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCE
Novela JuvenilHarry Styles Velký, známý a působivý člověk. Známá osobnost. Charakter. Nechybí mu pozornost médií a bláznivých fanynek. Louis Tomlinson nevýrazný obyčejný člověk, se snahou přežít vejšku. Studium na právech ho vážně nebaví. Co se stane, když si...