12. Song

1.1K 69 3
                                    

,,Louiiii!"
Volá na mě hned po probuzení Harry.

,,Co se stalo?"
Zeptám se, když přijdu ke stolu, u kterého sedí.

,,Zaprvé, udělal jsem nám míchaná vajíčka a zadruhé, už mám napsanou tu písničku, kterou budeš zpívat se mnou!"
Byl šťastný, jako malé dítě.

,,Harry ty jsi to myslel vážně? Já vážně neumím zpívat"
Usmál jsem se a tiše doufal, že to vážně byla jen legrace. Ale... Nebyla.

,,Nech toho! Já miluju tvůj hlas! Je krásný s originální... Vážně ho miluju. Stejně tak, jako miluju tebe celého, chápeš?"
Pohladil jsem ho po vlasech a usmál se na něj.

,,Prosím, zkus to aspoň. Psal jsem to týden v kuse. Chtěl jsem, aby to bylo dokonalé a aby text něco říkal."
Po chvilce váhání jsem souhlasil.

,,Ukaž?"
Podal mi do ruky text k písničce.

,,Název je You and I "
Dodal Harry a čekal, co na něj řeknu.

,,You and I, we don't wanna be like them, we can make it 'till the end, nothing come between You and I Not even the Gods above
Can separate the two of us
No, nothing can come between you and I
Oh, you and I"
Čtu nahlas text a usmívám se.

,,Co? Je na něm něco špatně?"
Zaptá se, protože dlouho nereaguji.

,,Ne, naopak. Miluju tě, Harry. Jsi úžasný"
Celý text je úplně úžasný! Proboha já ho miluju... Ten text, i Harryho.

,,Lásko miluju tě! Vykřičím to do celého světa! Prostě tě MILUJU!"
Začal jsem křičet a máchat rukama, protože jsem měl obrovskou radost.
Byli jsme oba šťastní jako malé děti, když dostanou vysvěnou hračku. Miluju ho!

,,Já tebe víc"
Usměje se na mě a naznačí mi, abych si mu sednul na klín. Já tak udělám a Harry mi začne zpívat melodii.

~~~~~

,,Harry? Co ti vlastně řekla Taylor?"
Zeptal jsem se, když jsme šli ruku v ruce krásnou zasněženou Londýnskou ulicí.

,,Nedalo se s ní mluvit. Byla arogantní a ty její pohledy stály za to"
Viděl jsem, že ho to docela mrzí.

,, Neřeš to. To nevadí. Aspoň jsi to zkusil, ne?"
Snažil jsem se to uklidnit.

,,Ano, ale je mi jasné, že si s tím prostě nedá pokoj."

,,Harry, neřeš to. Vážně."
Pohladil jsem jej po zádech a pokračovali dál, večerní zasněženou Londýnskou ulicí.

,,Uděláme si čaj a půjdem koukat na filmy?"
Navrhnul jsem po příchodu domů protože jsem viděl, že je Harry pořád zayšlený.

,,Lásko asi půjdu spát. Necháme to na zítra?"
Zavrtěl hlavou, já ani nestihl nic říct a on prostě odešel. Odešel do ložnice.
Vidím, že není ve své kůži. Strašně rád bych mu pomohl, ale už nemám jak mu pomoct. Harry je prostě svůj. Nechám to být a půjdu si lehnout za ním.
,,Dobrou noc, Lásko"
Šeptnu na něj a lehnu si do postele. On přeze mě hodí ruku a obejme mě.
Ve stejné pozici se ráno i probouzíme.

,,Dobré ráno Lou. Celou noc jsem přemýšlel a už mám i melodii k té naší písničce"
Řekl a políbil mě.

,,Tak zkus kousek zazpívat"
Pobídl jsem ho. Začal zpívat a já měl snad zástavu srdce z radosti.

,, Je to úžasné! Možná bych to ale trochu změnil u toho We can make it 'till the end,...."
Tak tam bych nešel hlasem dolů, ale nahoru, co?"
Navrhnul jsem.

,,Jo, takhle je to dokonalé. Myslím, že co nevidět můžeme začít zkoušet, co?"
Usmál se na mě Harry a já mu úsměv oplatil. Moc to nedávám najevo, ale jsem opravdu rád že ho mám. Miluju ho a nechci o něj v životě přijít. Myslím, že mu to ale nedávám moc najevo....
Musím vymyslet, jak mu to dokázat...

Celý den jsem přemýšlel, jak mu dokázat mou obrovskou lásku a dík jemu...
A.... Něco mě napadlo. Je to rok od té doby, co jsme se s Harrym poznali. Prostě jsme měli nedávno výročí. A napadlo mě, že bych ho vzal zpátky tam, kde jsme se poznali. Do naší kavárny. Říkám naší, ale moje není, nebyla a někdy nebude. Mimochodem, už není ani otce. Otec ji prodal za obrovskou cenu a má z toho peníze na dost dlouho. Takže si teď žije jako prase v žitě. Prý má i novou přítelkyni. Přeju mu to, ne že ne. Od smrti maminky byl sám, mnohdy smutný a odmítal se seznamovat. Ale o tom potom. Chci Harrymu nějak dokázat, že ho moc miluju a že je pro mě všechno.
Celou noc Harryho hladím po vlasech a u toho přemýšlím. A mám to! Do nejmenšího detailu. Vezmu ho do naší kavárny, ukážu mu, kam jsem chodil do školy a na závěr malé překvapení. Vezmu ho na jeden nedaleký uměle vytvořený ostrůvek. A jako zakončení ho chci vzít k vodopádům. Musí to být bezchybné! Opravdu celou noc nespím a plánuju.
Můj plán zní následovně:
•Za tři dny vyletíme letadlem, které odlétá ve 22:00 z místního hlavního letiště. Přiletíme v 9 hodin místního času.
•ubytovaní budeme v hotelu, který je nově spojený s tou naší kavárnou.
•ten den se jest půjdeme projít a nakonec loďkou na ten ostrůvek.
•další den, to zakončíme těmi vodopády, kde se budeme moct okoupat, nakonec restaurace, pobalit věci na hotelu a letadlem domů.
Snad to vyjde... Musí... Jsem nedočkavý, takže jsem letenky zarezervoval ještě tu noc. Tak moc doufám, aby to vyšlo! Do poslední chvíle mu ale nic neřeknu, bude to překvapení... MUSÍ to vyjít. Bez Michaela, bez novinářů, bez problémů. Vyjde to! Zítra nám zabalím věci a vše nachystám.

Je půl páté ráno a Harry se začíná převalovat. Radši bych měl být potichu. Radši vstanu, jdu se zabalit do Harryho obrovského svetru, uvařím si kafe a Sednu si v kuchyni k notebooku a pořádně doplánuji ten výlet. Jak říkám, Harry se do poslední chvíle vůbec nic nedozví.

,,Lásko? Co děláš?"
Ozve se Harryho krásný ranní hlas, kolem půl šesté ráno. Trochu jsem se lekl, ne že ne. Už jsem ale jen sledoval blbosti na internetu, takže neměl šanci vidět nic, co by mohlo něco prozradit.

,,Nemohl jsem spát, víš?"
Řekl jsem a ještě víc se zavrtěl do jeho svetru.
,,Pojď si za mnou ještě lehnout prosiiiim"
Začal mě Harry "táhnout" zpátky do postele. Bylo to vtipné a roztomilé. Miluju ho! Moc! Nakonec jsem se nechal přemluvit a šel se za ním.

Zdravíčko! Nová kapitola na světě!💗

 Magic of social networks  •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat