Loui's pov
S Harrym jsem ještě ten večer odjel k němu do hotelu.,, Louisi co se to sakra stalo?"
Zeptal se Harry hned, jak jsme přijeli.,,Dneska. Jak jsme vycházeli z té restaurace. Někdo nás vyfotil a okamžitě o tom vyšly články... Otec si koupil noviny a prostě to viděl... Řekl, že buzeranta doma nechce..."
,,To je hajzl. Nesnáším takové homofobní kecy. To nevadí, Lou. Teď už buď v klidu. Jsi tu se mnou a spolu toho dokážeme hodně!"
Jako motivace dobrá, ale já nemám co dokázat.,,Děkuju, Harry. Bez tebe bych byl na ulici."
Řekl jsem a objal ho protože jsem si uvědomil, že je to pravda...,,Lou, pojď si lehnout. Jsi úplně vyklepaný. Zítra bude všechno dobré. Věř mi. A navíc zítra odjíždíme"
Měl pravdu. Teď večer už stejně nic neudělám.
Prostě bude nejlepší všechno zaspat.
A v pevném objetí jsme spolu usnuli.Harry's pov
~Monday 7 A.M~,,Promiň, nechtěl jsem tě probudit. Ještě spi, je teprv sedm. Já si musím zabalit věci. "
Řekl jsem, když jsem upuštěním nabíječky Louiho vzbudil.,,Já ti pomůžu"
Řekl, vstal z postele a byl přesvědčený o tom, že mi pomůže.,,Můžeš, jestli chceš"
Usmál jsem se na něj. Je po ránu tak sladký! Ty neupravené vlasy!...
Společnými silami jsme všechno naházeli do kufrů. Zabralo nám to DVĚ HODINY?
Do půl hodiny musíme odjet. To jsme taky udělali. Směr letiště. Včera jsem narychlo Louimu zařídil letenku.
Let proběhl v pohodě, všechno bylo ok. Louimu se v letadle moc líbilo. Nikdy před tím prý neletěl. Přistáli jsme asi po čtrnácti hodinách letu. Vzali jsme všechny kufry a na letišti na nás čekal bodyguard, aby nám pomohl s kufry a odvezl nás na hotel.
,,Budeme v hotelu. Nechci do toho domu, kde je Taylor."
Úplně jsem na ni zapomněl. Kdo ne? Kdo by na ni dobrovolně myslel, že ano...
Nemám ale momentálně kde být. Koupíme si s Louisem krásný baráček, někde v Manchesteru. To je Louiho oblíbené město. Hned po všech koncertech to zařídím. Ještě mě čekají dva koncerty. Tento, který mě čeká zítra a v Česku. Ten mě čeká 23.2.2021. Takže za dlouho. Možná už bychom mohli do té doby bydlet, nevím.
Z dlouhé chvíle na hotelu jsem otevřel instagram. Jako první na mě vyskočila NAŠE fotka a k tomu absolutně trapný a nevhodný popisek novin The Times, Proti kterému se ale nejde bránit. Mají to napsané tak chytře...TheTimesofficial
Liked by TaylorSwift, Selenagomez And 4,591,998 othersTheTimesofficial
To je ona! Fotka, která během pouhého dne oblétla internet! Domníváme se, že chlapci, který je na fotce, ještě nebylo ani 18! Bude soud se Stylesem? Nezletilý chlapec a čtyřiadvacetiletý muž? Co se bude dít? Zůstaňte s námi, pro více info!TaylorSwift pokud budete chtít, dám vám na tohle téma rozhovor. Myslím, že se mě to týká taky :)
Btsofficial More shit...
Selenagomez Seriously...?
Doprdele může tomuhle někdo krom Taylor věřit a podporovat to?... Očividně ano. Dalších 5 milionů lidí...
,,Lou? Podívej"
Ukázal jsem mu telefon.,,Já vím. Píšou absolutní hovna. Prý
,Domníváme se, že chlapci na fotce ještě nebylo 18..' Fakt nemají co psát.."
Jsem rád, že to bere tak, jak to bere, ale bylo by lepší se k tomu oficiálně vyjádřit.,,A nechceme se k tomu oficiálně vyjádřit?"
Navrhnul jsem.
,,Dobře. Bude to nejlepší"
Odvětil mi Louis a já to okamžitě udělal.Harrystyles
Liked by Niallhoran, Selenagomez And 6,229,989 others
Harrystyles
Nemám vůbec slov k tomu, co se děje... Ať už v mém soukromém životě, nebo tady, ve světě instagramu a sociálních sítí. Je nechutné, co si někdo dokáže vymyslet bez jakéhokoliv podlkadu. Narážím na nový článek od nejmenovaných novin, ve kterém se píše cituju , Domníváme se, že chlapci na fotce ještě nebylo ani 18' ... kdo tomuhle věří, nemůže si snad ani říkat můj fanoušek... Je to nechutné. Ano, já a Louis spolu chodíme. Louis je DVACETILETÝ student vysoké školy. Nevím, kde nejmenované noviny vzaly, že mu ještě nebylo 18. Na jednu stranu mu to pochopitelně lichotí, ale na druhou stranu nás to oba uráží. Upřímně, zvažujeme podat trestní oznámení... Kdo tomuhle uvěřil a šířil to dál, není můj pravý fanoušek. Konec. Tečka.*Komentáře nejsou k dispozici*
Loui's pov
~ Tuesday 5 P.M ~
*Harrystyles postnul novou fotku*
Pípnul mi okamžitě telefon.,,Trestní oznámení? Není to zbytečné? Jo a když už jsme u toho, tak co TPWK? Zapomněl jsi?"
Zeptal jsem se po tom, co jsem si přečetl Harryho komentář k tomu.,,Ne není. Jsou to svině. A momentálně musí TPWK stranou... Pokud se jedná o mé soukromí, je nejpřednější mít všechno pod kontrolou. Oni totiž nepřestanou. Dokud jim pořádně nepohrozíš."
Tomuhle chápu.,,Jo Harry, dohodl jsem se s ředitelem své školy. Budu studovat distančně. Můžu v klidu dostudovat. "
,,Super, já věděl, že to půjde"
Řekl, usmál se a políbil mě. Pořád nevěřím, že tohle není jenom sen...,,Lou? Mám návrh. Chtěl bych koupit dům. V Manchesteru. Souhlasíš?"
,,Cože? Hazz já.. Ano!"
Byl jsem nadšený,,Slibuju, že do nového roku budeme bydlet v novém"
,,Tak to nevím jak uděláš, protože nový rok je za chvilku "
Řekl jsem a usmál se.,,To nech na mně"
Odvětil mi a věnoval se dál projíždění Instagramu.Harry's pov
~Tuesday 7.30 P.M~Prostě se postarám o to, abychom bydleli do konce roku, který je zanedlouho.
Vzal jsem si notebook a začal okamžitě hledat.Zdravím! Je tu nový díl a je docela o ničem, takže s ním nejsem
spokojená.:( Jaký na něj máte názor? Jaký máte celkově názor na tuhle vzniklou situaci, která se Harrymu a Louimu v životě momentálně děje? A myslíte, že to bydlení moc neuspěchali? ❤️
ČTEŠ
Magic of social networks •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCE
Novela JuvenilHarry Styles Velký, známý a působivý člověk. Známá osobnost. Charakter. Nechybí mu pozornost médií a bláznivých fanynek. Louis Tomlinson nevýrazný obyčejný člověk, se snahou přežít vejšku. Studium na právech ho vážně nebaví. Co se stane, když si...