در اتاق رو باز کرد و در اون طرف راهرو جانگ کوک رو دید که با پوزخند وحشتناکی بهش خیره شده بود . قیافه ی همیشگیش که توش مخلوطی از بی احساسی و سرد بودن بود رو به خودش گرفت و بدون توجه به جانگ کوک به سمت اتاقش رفت .
********
توی اتاق جنی در حال بررسی سابقه ی افرادی بود که جانگ کوک اسمشون رو بهش داده بودند...
× اولین نفر؟
+ جوری که اینجا گفته شده اسمش سوهیون و توی سلول پدر جانگ کوک بوده .
× خب نفر اول کیم سوهیون .. توی باند خلافکاری کای در حاله حاضر دست راستشه شغلش ادم کشی و پخش مواد و جاسوسه و به راحتی به همه حا نفوذ پیدا میکنه . یک نامزد داشته که توسط خودش کشته میشه و خب اینجا ادرس چند تا از دوستاش هم هست . میتونیم بریم یک نگاهی بندازیم .
+ اوهوم ولی فقط چند تا از دوستای افراد کای رو میبینیم چون که وقت زیادی در دسترسمون نیست .
× اوهوم فعلا بریم .
با برداشتن کت های چرم مشکیشون از اداره بیرون رفتن و به سمت ماشین اِما رفتند که کوکی جلوشون رو گرفت.
_ کجا با این عجله؟
+ برو توی اتاق افسر میا کارت داره .
_ من بچه نیستم بفرستیم دنبال نخود سیاه .
+ فقط برو .. هر چی شد بهت میگیم . حالا بای .
صفحه چتش رو با میا باز کرد و شروع کرد به تایپ کردن.
EMA
میا جونم
MiA
چه کار فاکی عی باید برات انجام بدم؟
Ema
ببین خودت رفتی سراغ اصل مطلب وگرنه من بچه خوبیم .
Mia
حرف بزن .. الان سر تمرینم .
Ema
عاخ بدبخت شدم .. ببین برو تو اتاقت همین الان !
بعد بشین کار همیشگیتو کن وقتی جانگ کوک اومد ت اتاقت
کاره همیشگیتم که نصیحت کردنه .
همینMia
بزار برگردی اداره تا نابودت کنم .
Ema
اونیییی دلت میاد؟؟؟؟
Mia
کاملا
حالا برو گمشو کارتو کن زود برگردEma
چشم مرسی^^
************
دقیقا جلوی اپارتمانی که ماله ″ بیون بکهیون ″ دوسته سوهیون بود ایستادند .
+ همینه؟
YOU ARE READING
WHERE IS MY LIFE?
Actionشاید بزرگترین اشتباه زندگی بعضی از ادم ها اعتماد به کسایی بوده که نباید بهشون اعتماد میشد... The main characters : jungkook / Ema ~ cover by : mae_galaxy