( 5 )

1.4K 51 17
                                    

✎ nie był sprawdzany więc od razu przepraszam za ewentualne błędy


POMOC W NAUCE

─༺༻— kōshi sugawara

Chłopak jak wiadomo był naprawdę pomocny, dlatego gdy tylko przyszłaś do niego o pomoc, nawet nie zastanawiał się.

Ten projekt z angielskiego naprawdę sprawiał Ci kłopot. 

─ Sugawara-senpai ─ zatrzymałaś go na korytarzu. ─ Masz może chwilę czasu? Chciałabym tylko, abyś coś mi wytłumaczył ─ stwierdziłaś dość niepewnie. Szarowłosy kiwnął głową z uśmiechem.

─ Oczywiście! No, to czego nie rozumiesz? 

─༺༻— yū nishinoya

Nie ma co ukrywać, że Nishinoya niekoniecznie miał najlepsze oceny, i to ty w tej przyjaźni byłaś osobą, która pomaga w lekcjach. Tak więc pewnego dnia, gdy okazało się, że godzinę później ma kartkówkę z matematyki, prędko przybiegł do Ciebie o pomoc. Na wasze szczęście był to łatwy do wytłumaczenia temat, który chłopak szybko ogarnął.

─ Dziękuję, [Y/N]-san! Odwdzięczę się! ─ dziękował.

─༺༻— tobio kageyama

Kageyama miał spore problemy z językiem angielskim. Doświadczyłaś tego wiele razy, i śmiało mogłaś powiedzieć, że nie znałaś osoby, która radziła sobie gorzej z owym przedmiotem. 

Tak więc gdy dowiedziałaś się, że nadchodzi termin ważnego dla niego sprawdzianu, postanowiłaś przyjść z pomocą (ponieważ wiedziałaś, że Tobio sam o nią nie poprosi). 

─ Oi, Kageyama ─ zawołałaś go, gdy szedł na trening siatkówki. ─ Masz czas w sobotę?

─༺༻— shōyō hinata

Hinata miał tendencję do olewania przedmiotów szkolnych, ze względu na to, iż najważniejsza była dla niego siatkówka, której poświęcał niemal cały swój wolny czas. 

A gdyby pominąć już ten fakt, zdecydowanie największy problem miał z angielskim, lecz Yachi znajdywała czas, by uczyć go tego.

Zdarzały się jednak momenty, gdy przez swoje roztrzepanie zapomniał odrobić pracy domowej - a wtedy zwracał się do Ciebie po pomoc.

─ [Y/N]-saan! ─ zawołał z drugiego końca korytarza. ─ Odrobiłaś pracę domową z japońskiego? ─ spytał, a ty zaśmiałaś się, wiedząc o co poprosi. Wyciągnęłaś bez słowa zeszyt, podając go chłopakowi. ─ Dzięki!

─༺༻— kei tsukishima

Niezaprzeczalnie blondyn nie miał problemów z nauką. Był jedną z niewielu osób z twojego grona znajomych, które nie miały problemów z systematycznym uczeniem się. Czasem podziwiałaś okularnika za to, jak potrafi połączyć szkołę z treningami, oraz zorganizować czas wolny. 

─ [Skrót twojego imienia]! ─ zawołał Cię radośnie twój kuzyn. ─ Idę dziś wieczorem do Tsukkiego! Idziesz ze mną? ─ spytał z wesołym uśmiechem.

─ A co będziecie robić? ─ dopytałaś zaciekawiona. W tym samym momencie podszedł do was Tsukishima.

─ Ah, Tsukki! ─ zawołał go. ─ [Y/N] przyjdzie dziś do nas, może? ─ zapytał pełen energii.

𝐇𝐀𝐈𝐊𝐘𝐔𝐔!! boyfriend scenariosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz