☆ KTO WAS SHIPUJE I DLACZEGO?
─༺༻— kōshi sugawara
Daichi Sawamura. Dosłownie, typ przy każdej okazji potrafi obdarzyć Sugawarę znaczącym spojrzeniem, przez co potem siedzi speszony. Poza tym - naprawdę uważa, że wyglądacie razem ładnie i kibicuje wam.
─༺༻— yū nishinoya
Tanaka Ryūnosuke. On się nawet z tym nie ukrywa! Trąca łokciem Nishinoyę za każdym razem, gdy złapie go na wpatrywaniu się w Ciebie. Może nie jest najmądrzejszy, ale zdecydowanie jest w stanie zobaczyć, że macie się ku sobie.
─༺༻— tobio kageyama
Saeko Tanaka. Blondwłosa miała z tobą bliższe spotkanie (z Kageyamą również) i uznała, że wyglądacie razem uroczo. W dodatku często wypytuje o was Tanakę, który zaczyna mieć tego dość - jest ciekawa, czy już jesteście razem. Przez to również i Tanaka niemalże marzy, byście zaczęli ze sobą chodzić - wtedy jego siostra dałaby mu spokój.
─༺༻— shōyō hinata
Cała drużyna. Dosłownie cała drużyna wam kibicuje. Uważają, że Hinata nigdzie indziej nie znajdzie drugiej takiej osoby, która miałaby tak dużo energii w sobie. Dogadujecie się świetnie, tak jakbyście byli stworzeni dla siebie.
─༺༻— kei tsukishima
Kiyoko Shimizu. Ciemnowłosa piękność jest bystra i od razu zauważyła, jak wspaniała jest wasza relacja. Tsukishima może i bywa opryskliwy (prawie cały czas) ale z łatwością można dostrzec, że wobec Ciebie zachowuje się nieco inaczej.
─༺༻— yamaguchi tadashi
Kei Tsukishima, ale nigdy by tego na głos nie przyznał. To nie tak, że obchodzi go wasza relacja - on naprawdę się w to nie zagłębia, jednak zwyczajnie uważa, że pasujecie do siebie. No, i momentami też irytuje go zachowanie Yamaguchi'ego w twojej obecności.
─༺༻— tetsurō kuroo
Bokuto Kōtarō. Jak wiadomo Kuroo i Bokuto łączy ciekawa relacja, tak więc spędzają ze sobą mnóstwo czasu. Wiadomo również, jakim Bokuto jest energicznym chłopakiem, i przy okazji bawi go twoja mina, gdy mówi Ci, że do siebie pasujecie.
─༺༻— kenma kozume
Kuroo Tetsurō. Kuroo jest zdziwiony tym, jak potrafisz dotrzeć do Kenmy, co jemu niekoniecznie zawsze się udawało. Ogółem widzi tę chemię między wami i twierdzi, że Kenmie przydałby się ktoś taki jak ty.
─༺༻— lev haiba
Yaku Morisuke. O matko, jak Lev go irytuje. Mimo wszystkiego śmieszy go czasem wasze zachowanie, i uważa, że stworzylibyście zabawną parę. Zdecydowanie chciałby zobaczyć to połączenie.
─༺༻— tōru oikawa
Z pewnością nie jego fanki.
Issei Matsukawa i Takahiro Hanamaki. Lubią sobie z was żartować (w szczególności z Oikawy, co niekoniecznie mu się podoba). Rozbawia ich fakt, że jesteś drugim Iwaizumim - umiesz porządnie pacnąć Tōru w tył głowy, gdy Cię zirytuje, co z kolei zdarza się bardzo często. Oboje uważają, że stworzylibyście śmieszną parę i z pewnością mieliby o czym rozmawiać.
─༺༻— hajime iwaizumi
Oikawa Tōru. A ile razy się przez to wam naraził? Niezliczoną ilość razy, ale wciąż nie przeszkadzało mu to by na prawie każdym kroku wam dogryzać różnymi tekstami. Iwaizumi nie mógł się zdecydować, czy bardziej go to zawstydzało, czy irytowało. Jednego był pewien - Oikawa nie wyjdzie z tego cało.
─༺༻— bokuto kōtarō
Akaashi Keiji. Jak wiadomo Akaashi jest naprawdę inteligentny i od początku wiedział, że dobrze się dogadacie. Późniejszy obrót spraw jedynie utwierdził go w jego słusznym przekonaniu. No, i poza nim byłaś jedyną osobą, która potrafiła niesamowicie szybko wyprowadzić Bokuto z jego stanu emo - a może nawet lepiej, niż on sam?
─༺༻— akaashi keiji
Bokuto Kōtarō. Proszę Cię, przecież on od początku widział w was coś więcej, niż przyjaźń. Bardzo często pytał się o waszą relację, a gdy ciebie nie było w pobliżu, pytał Akaashi'ego kiedy zabierze Cię na randkę.
Z pewnością nigdy nie będziesz miała szansy zobaczyć większego shippera niż on.
─༺༻— satori tendō
Goshiki Tsutomu. On ma już dość tych wszystkich podrywów, które Satori na tobie testuje - oczywiście dla żartów. Po prostu chciałby, by te dwie najbardziej szalone osoby jakie zna oficjalnie zostały parą, i po kłopocie.
─༺༻— kiyoomi sakusa
Motoya Komori. Motoya jest przyjazną i żartobliwą osobą, więc nie ogranicza swoich żartów co do waszej relacji. Z pewnością jednak uważa, by nie przesadzić. Sprawa jest prosta - nudzi mu się w życiu, więc was shipuje. To tyle.
─༺༻— shinsuke kita
Jego babcia. Ale hej, proszę się nie śmiać. Jest ona niesamowicie ciepłą osobą, no i wiadomo, że przez swój wiek może patrzeć inaczej na różne rzeczy. Od momentu gdy przyszłaś do domu chłopaka zaczęła go wypytywać co u Ciebie. Jasnym jest, że chce dla Shinsuke jak najlepiej.
─༺༻— atsumu miya
Suna Rintarō. Ogólnie nie obchodzi go jakoś konkretnie wasza relacja, ale zawsze ma ubaw gdy zrobi wam po kryjomu zdjęcie, a potem szantażuje nimi Atsumu. No, zarobił na tym kilka jenów.
─༺༻— osamu miya
Aran Ojiro. Podobnie jak Suna i Kita, nie wtrąca nosa w nie swoje sprawy, aczkolwiek uważa, że jako jedna z niewielu osób potrafisz idealnie dogadać się z młodszym Miyą. W dodatku jesteś sympatyczną osobą, co jedynie sprzyja całej sytuacji. Byłby zadowolony, gdybyście byli razem, ale oczywiście - nic na siłę.
─༺༻— suna rintarō
O dziwo nie twoja (a może jednak wasza?) przyjaciółka.
Kita Shinsuke. Ważne jest dla niego, by członkowie jego drużyny byli pracowici i nie rozleniwiali się. Zauważył, że potrafisz zmotywować Sunę, co oczywiście go zadowala. Nie wtrącał nosa w nie swoje sprawy, ale w głębi serca myśli, że pasujecie do siebie.
CZYTASZ
𝐇𝐀𝐈𝐊𝐘𝐔𝐔!! boyfriend scenarios
Fanfic-˚₊ · ͟͟͞͞➳ ♪ 【💌】 - ͙۪۪̥˚┊❛𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙖𝙧𝙞𝙤𝙨!❜ ┊˚ ͙۪۪̥◌