8. Bölüm

96 60 7
                                    

Keyifli okumalar dilerim 💕

Sabah erkenden kalkıp dolabımda ki en güzel kıyafetleri giyip kahvaltımı yaptım şimdi ise yanımda ki muhafızlarla Bora'nın sürdüğü atın üstünde Doğu ve Kuzey bölgesinin tam ortasında olan okula gidiyorum .

Dünya da okula gittiğim onca sene yetmemiş olacak ki kader beni yine okula gönderiyor .

Ben yirmi dört yaşındayım ya ! bu yaştan sonra ne okulu ? keşke öğretmenler de şatoya gelseydi ne güzel olurdu .

Bir süre sonra neredeyse geldiğimiz şato kadar büyük olan okulun önüne durduk . yine dünyadaki okullarla uzaktan yakından alakası yok  . bildiğin şato işte , ya da kale ne bileyim işte öyle birşey .

Bora attan inip bana elini uzattığında  elini tutarak attan indim . Kapıdaki muhafızlardan biri hemen yanımıza geldi ve Boraya bir baş selamı verdi . Bora gözlerini bana çevirdiğinde merakla etrafı incelemekle meşguldüm  .

" Benden bu kadar güzellik bu muhafız sana sınıfına kadar eşlik edecek "

" Görüşürüz "

Yanımdaki muhafızla endişeli ve heyecanlı bir şekilde kapıdan geçtim .  Önümüzde yine büyük bir bahçe vardı . bahçenin içinde ise benim yaşıtlarımda bir sürü kişi vardı çoğunun üstünde zırh vardı .

Etrafıma çok bakmadan muhafızla birlikte okulun içine girdik . iki kat merdiven çıktıktan sonra dört odanın bulunduğu kata geldik . Mühafız ortadaki odayı gösterdi ve konuşmaya başladı .

" Burası sınıfınız efendim "

Daha sonra uzun koridorun sağ başındaki odayı gösterdi .

" Burası da burada bulunduğunuz süre boyunca kalacağınız oda "

Benim odamın karşısına denk gelen odayı gösterdi

" burası da Bora beyin odası "

Son olarak da benim odamın soluna düşen odayı gösterdi

" burası da Alesya hanımın odası . "

İyi de onların burada işi neydi ?
Aslında Bora'nın burada olması nedensizce hoşuma gitmişti .

Öncelikle odama gidip merakla odama şöyle bir göz attım . Bugün ders öğlen yemeğinden sonra başlayacaktı .

Siyah uzun saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yapıp okulu gezmek için uzun koridora çıktım tam o sırada karşımdan Alesya geldi . Tatlı bir şekilde gülümsüyordu .

" Merhaba dışarıya mı çıkıcaksın biraz beklersen beraber çıkabiliriz . "

Yüzüme sahte bir tebessüm yerleştirdim .

" Ben burada bekliyorum sen işlerini hallet gel . "

Bir de bu çıktı başıma ! Neyse belki iyi anlaşırız . Yaklaşık beş dakika sonra Alesya odasından çıktı . simsiyah saçlarına ve gözlerine uyan buz mavisi bir elbise giymişti .

Her halükarda elbise giymek onu zorluyor olmalıydı . Ben şahsen elbise giymeye dayanamıyorum . Sanırım biraz rahatına düşkün biriyim .

Benim üstümde ise siyah bir pantolon ve kırmızı salaş bir kazak  vardı .

Alesya ile beraber bahçeye çıktık ve  kamelyalardan birine oturduk .

YARALI RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin