14. Bölüm

79 47 51
                                    

Keyifli okumalar dilerim 💙💓

__________

Dün ki olay kafamı kurcalıyor ve ben yaptığım hiçbir şeye odaklanamıyorum karnıma yediğim tekme beni kendime getirmişti . Karşımda her zaman ki gibi sert ve karanlık mizacıyla duran Karan'ın attığı tekme beni kendime getirmekle kalmamış beni öfkelendirmişti .

" bunu neden yaptın ? "

" Kendine gelmen için yaptım , açık veriyorsun ve açık verdiğinde rakiplerin benim kadar insaflı davranmayacak şimdi , tüm gücünle dövüşecek misin yoksa tüm gücün bu kadarcık mı ? "

Hıh ! yavaş adımlarla geri çekildim ve ard arda tekmelerimi savurmaya başladım tam ayağımı tutacakken ayağımı indirip yerde kaydım ve diz kapağının arka kısmına tekme attım kulağıma gelen kırılma sesiyle neye uğradığımı şaşırdım o kadar güçlü vurmadım ki  ilk defa gülüşüne şahit olduğum Karan da sanırım benim gibi deli , bunun başka bir açıklaması olamaz .

Hangi akıllı insan bacağını kıran birine güler ayrıca bu hiç mi acı hissetmiyor ?

Tek ayağının üstünde doğrulup arkasında ki sandalyeye oturdu

" Bu iyiydi tekmelerin güzel " 

" sadece tekmelerim değil yumruklarım da güzel ama sana hiç son gücümle vurmadım ben senin kadar acımasız değilim "

" Ben acımasız değilim sadece sana kimsenin acımayacağını gösteriyorum " 

" İyi misin "

kendi kendine sırıtan Karan'a acayip bir şekilde baktım.

" Biliyor musun uzun zamandır bunu kimse sormamıştı "

" Neden ki senin çok iyi arkadaşların var hepsi de iyi neden sana iyi olup olmadığını sormamış olabilirler ?

" Çünkü ben bir hata yaptım , çok büyük bir hata "

şaşırdım ne hata yapmıştı ki bu haldeydi

" ne hata yaptın "

" Boşver " 

odaya giren Buğra ve Vaha Karan'ın kollarından tutup onu odasına götürdüler Araf ise bana şaşkınlıkla bakıyordu  aklıma takılan soruyu ona sorabilirdim herhalde

" Kurda dönüşeceğinizi nasıl anlıyorsunuz ?"

Anlamamıştı .

" Değişik sesler duyuyorum ama benim duyduğum sesleri Rüya duymuyor , bir kaç gündür çok fazla yemek yiyorum ve gün geçtikçe daha da güçleniyorum neden böyle oluyor bilmiyorum sence neden oluyor ? "

" Ee bir kurdun böyle şeyler yaşaması çok normal kulaklarımız çok iyi duyar çok yeriz ve güçlüyüz ama senin duyduğun sesleri Rüya nasıl duyamıyor bilmiyorum sonuçta o da bir Kurt "  

hmm o bir Kurt mu emin değilim ama Arafın dediği şeyler kafamı acayip karıştırdı gerçekten kurda mı dönüşüyorum yoksa hıh ! Saçmalık bu imkansız

" şhh noldu daldın "

" Ha yok bir şey sadece söylediğin şey biraz kafama takıldı "

" Bugün geçekten iyiydin tebrikler git gide daha da iyi olmaya başladın "

" Teşekkür ederim "

YARALI RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin