18. Bölüm

63 34 46
                                    


Kalp atışlarım hız sınırını geçeli çok oluyordu .

Bu beni bu kadar etkilememeliydi neler oluyor bana ?

Odamın içinde volta atarken sürekli kendi kendime telkin veriyordum .

" Ondan etkilenmemelisin Gece bunu yapmamalısın hayır asla olamaz ! "

" Ah siz insanların şu saçma sapan duyguları ! "

Bir anda zihnimde yankılanan sesle irkildiktem sonra eski halime döndüm .

" Duygularımızın olması kötü değil bu bir ayrıca yani konumuzla ne alakası var ? "

" farkında mısın bilmiyorum ama ben zihnini okuyabiliyorum yani Araf konusunda endişeli olduğunu benden saklayamazsın . "

" Endişeli değilim ben ! "

" Tamam tamam inandım say "

Ah gerçekten hayatımın her karesinde benim düşüncelerimi duyuyor olmaları baya kötü ama onları seviyorum .

" Geç oldu artık hadi uyu "

Kocaman gülümsedim dışarıdan biri görse beni deli sanırdı.  Sonuçta şu an onlara göre kendi kendine gülen biriyim .

" Düşündüğün için teşekkürler Promaja .
Geç oldu siz de uyuyun artık . "

" O katilleri bulmadan uyuyamayız hem biz siz insanlar gibi uykuya dayanıksız değiliz . Bazen bir ayı hiç uyumadan geçirebiliyoruz . Bazen bu sayı daha da fazla oluyor ."

" Tamam o zaman hadi görüşürüz . "

Zihnimde ki tüm sesler kesildi . Promaja ile konuşmak beni biraz olsun rahatlatmıştı .

Yavaş adımlarla yatağıma doğru yürüdüm . Bugün beni oldukça yormuştu .
Tam yatağıma yatacakken komodinin üstünde ki şey dikkatimi çekti .

Bu , bu bir yüzüktü

Bu yüzük bugün karnavalda görüp çok beğendiğim yüzüktü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yüzük bugün karnavalda görüp çok beğendiğim yüzüktü . Biraz dikkatli bakınca yüzüğün yanında ki not dikkatimi çekti .

Görünce aklıma sen geldin ...

                                               Araf :

Yine Çok hızlı bir şekilde atmaya başlayan kalbime bu sefer engel olamadım .

💚💛

" Ya ben bu kıyafetleri çok sevdim çok güzeller "

Elbiselere aşkla bakan Roza hepimizi gülümsetmişti .

YARALI RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin