13. Bölüm

79 54 18
                                    


Keyifli okumalar dilerim 💕

❤️ Araf'ın Ağzından 🤍

Kahkahalarıma engel olamadım .

" abi mi ? çok komiksin . Ne zamandır bana abi diyorsun kardeşim ? "

Sözlerimle birlikte Bora'nın da yüzünde pis bir sırıtış oluştu .

" Doğru söylüyorsun . Uzun zamandır seni adam yerine koymuyordum o yüzden abi demiyor olmam çok normal hangi insan adam yerine koymadığı birine abi der ki ? "

Hiç sinirlenmedim .

" Bunca yıldır beni adam yerine koymadığın için mi yıllardır benimle savaşıyorsun ve hala elinde hiç bir şey yok ? senin dediğin gibi gerçekten adam olmasaydım eğer bütün bunları başaramazdım . Ve Gece'nin de dediği gibi insanları kendi emellerin için kullanacak kadar şerefsizin ."

" Kazanamadığımı düşündüğün her şey zaten benimdi abiciğim ! Şu saatten sonra emin ol kaybetmemek için her şeyi yaparım etrafındakilere dikkat et , ne olur ne olmaz ! "

Pis pis sırıtan Bora arkasını dönüp hızlı adımlarla akademiyi terk etti etrafımızda durmuş olayları izleyen öğrencilere sesimi yükselttim .

" Herkes odasına ! "

Hızla dağılan öğrencilerin arasından geçip adımlarımı Gece'nin odasına yönlendirdim .

🤍 Gece'nin Ağzından 💚

Delireceğim ya neymiş , " benimle gelmelisin Gece " Hıh Salak ya bildiğin salak Angut . Akıllısı beni bulmaz ki zaten !  Nedir benim bu çektiğim ? Ama o Bora yok mu o Bora ben ona gününü göstereceğim .

Odada duran ve bana far görmüş tavşan gibi bakan kızlara ters ters baktım ne var yani sesli sesli Boraya saydırıyorsam Mavi kafa telaşla yanıma geldi .

" Ne oldu Alyanak neye bu kadar sinirlendin ? "

" Ayrıca Bora da kim ? "

" Hiç bir şeyden haberi olmayan kızlara bezmiş bir şekilde baktım ben şimdi bunlara nasıl açıklayayım bana dediklerini hatırlayıp sinsice sırıttım .

" Zamanı gelince öğrenirsiniz kızlar . "

ben kızlarla konuşurken odanın kapısı hızla açıldı kapıda Arafı görmemle şaşırdım . Hızla yanıma gelen Araf kolumu tuttu ve beni çekiştirmeye başladı .

" Höst ulan noluyor ne yapıyorsun Gardaş sen hayırdır ? "

" Benim evime gel "

Ne ? ne diyor lan bu puşt ?

Sinirden dişlerimi sıkmaya başladım ve aniden Arafın üstüne sıçradım saçlarından kavradığım gibi bağırmaya başladım .

" Sen bana ne ima ediyorsun lan gerizekalı senin bu saçlarını var ya tek tek yolarım . "

" Kızım ne yapıyorsun saçımı bıraksana "

" Bak saçımı bırak eğer bırakmazsan olacaklardan ben sorumlu değilim "

Bir süre boğuştuktan sonra Araf beni yatağa fırlattı , evet yanlış duymadınız beni yatağa fırlattı , sen misin lan beni yatağa fırlatan . Hızla ayağa kalkıp yüzüne yumruğumu indirdim benden böyle bir atak beklemediği için şaşıran Araf dişlerini sıkıp bana dik dik bakmaya başladı doğruyu söylemek gerekirse biraz tırstım ama tabi ki vazgeçmeyeceğim .

YARALI RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin