19. Bölüm

43 32 42
                                    

Medyaya severek dinlediğim  bir şarkıyı ekledim .

Keyifli okumalar dilerim 💕

Yarışmayı kazandığıma sevinirken ödülü duyduğum an hayallerim yıkılmıştı .

Şu an aşırı panik bir haldeyim .

Söz konusu Araf olduğunda kendini kaybeden kalbimi düşündükçe panikliyorum .

Sahi neden o Gıcığın yanında kendimi garip hissediyorum .

" Onu sevdiğin için olabilir mi ? Neden bu kadar basit bir şeyi anlayamıyorsun ? "

Zihnimde yankılanan sesin sahibine artık alışmıştım .

" Bunu anlamıyor değilim sadece- sadece bunu kabul etmek istemiyorum . Yani Bora'nın yaptığını hala unutmadım . Ve Bora ve Araf düşman .
Araf'ın da aynı şeyi yapmayacağından emin olamam . "

" İşte tam da bu yüzden bu yemek sizin için mükemmel bir fırsat . Madem kafanda sorular var ve bu yüzden ona güvenemiyorsun o zaman yemekte aynı soruları ona sor . Bu sayede hem Araf'ın sana karşı bir şeyler hissedip hissetmediğini hem de ona güvenip güvenemeyeceğini öğrenmiş olursun . "

" Benden bu kadar Gece , ne yapıp yapmayacağın konusunda karar sana kalmış . "

" Ben kadim bir ejderhayım ve düştüğüm hallere bak . "

Bunlar Abis'in son sözleriydi . Giderken söylenmeyi de unutmamıştı .

O ikisini gerçekten de seviyorum bana destek oluyorlar .

Elimde duran yüzüğe son bir kez daha baktım .

Abis haklıydı bu yemekte kafamda ki soruları ona sormalıyım .

Ama daha kendi hislerimden bile tam olarak emin değilim . Bence biraz daha bekleyebilirim en azından hislerimden emin olduktan sonra daha düzgün bir konuşma yapabilirim . 

🤍

" Hadi ama Gece kalk uyuşukluk yapmanın sırası değil . "

" Bugün karnavalın üçüncü günü ve bugün düellolar var . Katılıp katılmayacağını kendin seçebiliyorsun . Sen katılacak mısın ? "

" Çok yorgunum Roza . Düellolara katılmayacağım . "

" Çok solgun görünüyorsun Gece istersen bir doktor çağırabilirim . "

" Gerek yok biraz dinlensem geçer herhalde . "

" Tamam o zaman ben gidiyorum . "

" Tamam . "

Başımın ağrısı gittikçe katlanılamayacak dereceye geliyordu .

Kalbim sıkışıyordu . Derin derin nefesler almaya başladım .

Bir süre sonra kesik kesik aldığım nefesleri de alamamaya başladım .

Ne oluyor ?

Bulunduğum oda aniden kapkara bir renge büründü .

Zifiri karanlığın içinde ki bir çift göz dikkatle beni izliyordu .

Öfke , nefret , kıskançlık ve hüzün bu duyguları barındıran sesler dört bir yanımı sarmıştı .

Çığlıklar , öfke dolu sözler , ağlama sesleri . Bu seslerin hepsi tanıdık birinden çıkıyordu .

YARALI RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin