10. Bölüm

87 61 10
                                    


Keyifli okumalar dilerim 💕

________

" Kimsin sen ? "

Karşımda ki kurda yönelttiğim soru üzerine insan formuna dönüşen kurt'un kimliği beni şaşırtmıştı .

Karşımda duran Araf gözlerimin içine anlayışla bakıyordu .

O an tüm puzzle parçaları birleşti .

Ruh formuna dönmemin arkasında ki güç Araf olabilir miydi ?

Sorular vardı ama şu an hiçbirini önemsemiyordum .

" İntikam almak istiyorum . Yolu göster ! "

______💕🌸_____

İlk geldiğimde ki evden farklı bir yere gelmiştik .

Odamın yerini öğrenip odamda ki yatağın içinde kayboldum .

Kendimi çok kötü hissediyordum .

Kalbim acıyordu aslında tam olarak beklediğim bu değildi , okuduğum kitaplarda böyle değildi aşk acısı . sahi aşık olmuş muydum gerçekten ? Aşık olmak böyle bir şey miydi ?
Sanmıyorum şu an aşık olduğum birini kaybetmiş gibi değil de samimi bir arkadaşımı kaybetmiş gibi hissediyorum .

O zaman bu güne kadar Bora'yı sadece bir arkadaş olarak görmüşüm .

Ah işte bir annemizin olmamasının milyonlarca kötü yönünden sadece birisi . Eğer bir anneniz yoksa aşkın veya sevginin tam olarak ne olduğunu uzun süre anlayamazsınız çünkü anneler çocuklarını çok sever onlara sevginin ne olduğunu , neyin doğru neyin yanlış olduğunu açıklarlar . Ben bundan mahrum kalmış biri olarak acı olaylar yaşamamak için bu zamana kadar Rüya ve Melis dışında kimsenin yalnızlığıma yoldaş olmasına izin vermedim , düne kadar ...

Bir yandan da içimden bir ses iyi ki Bora'ya karşı bir şeyler hissetmiyorum diyordu .

İçime sıkıntıyla derin bir nefes çektim . Sanki burada kaldığım her saniye içime çektiğim nefesler beynime , vücuduma ve ruhuma zarar veriyordu .

Yattığım yatakta doğrularak etrafıma hızlıca göz gezdirdim yaptığım ani hareketle başıma saplanan ağrıyla gözlerimi sımsıkı kapattım . Kafamın zonklamasının geçmesini birkaç saniye bekledim ama ağrının geçmediği gibi daha da şiddetlenmesi kafamı geri yastığa koymama sebep oldu .

Ellerimi başıma koyup sanki geçecekmiş gibi ellerimle kafama sert bir şekilde baskı uyguladım ama tabi ki işe yaramadı . Ben yatağın içinde ağrıdan bir o yana bir bu yana dönerken kapı açıldı .

Sımsıkı kapattığım gözlerim yüzünden gelenin kim olduğunu göremedim gelen kişi ellerini başıma koyup bir süre bekledi . kısa süre sonra başımın ağrısından eser kalmadı . Gözlerimi başıma ellerini koyan kişiye çevirdiğimde gördüğüm yüzle küçük çaplı bir şoka girdim .

Nasıl yani karşımda Rüya'yı görmek kesinlikle bilinç altın işi . Gözlerimi birkaç kez kapatıp açmama rağmen hala karşımda duran Rüya ile umutla ellerimi Rüya'nın kollarına uzattım , evet gerçekti Rüya buradaydı benim mavi kafa arkadaşım buradaydı . Özlemle kollarımı Rüya'ya sardım gözlerimden dökülen yaşlara engel olamadım .

Eve mi döndüm gerçekten ? evde miyim yani ? gözlerimi hızla odada gezdirdim burası bizim evimiz değildi .

Sağ taraftaki pencereyi görmemle koşarak pencerenin yanına gittim kaşlarım çatılırken hızla Rüya'ya döndüm hala Savrendeydik peki ya Rüya nasıl burada olurdu ? Rüya'nın koşarak üstüme gelmesiyle kapının açılması aynı saniyede oldu Rüya tam üstüme atılacakken içeriye giren kişi ona engel olmuştu . Önümdeki kişinin duvara savurduğu kadın Rüya değildi nasıl yani burada ne oluyor ya ? Bu sarışın kadını bir yerden gözüm ısırıyor ama nereden ?

YARALI RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin