❤️ Keyifli okumalar dilerim 💓Son bir kaç gündür Savrende yaşanan cinayetler herkesi korkutuyordu .
Ölenlerin bedeninde hiç bir yara izi yoktu aklıma geçen gün Alisa'nın bedenine girmiş olan tehlikeli ruh geldi . O benim ruhumun kokusunu almıştı ve tahminimce o bir ruh emiciydi ama o ruh hala Alisa'nın bedenindeyse bu ne ?
demek ki bu yaratıklardan bir tane daha var .Hızla geçen üç gün içinde , içimde ki güçle bağ kurmaya çalışsam da pek yol kat edemedim sadece odaklanma kısmı halloldu sadece bunu yapabiliyorum çalışmak derken hazır kimse yokken antrenman yapabilirim .
Çimlerin üzerine oturup meditasyon pozisyonu aldım gözlerimi kapatıp kendimi etrafımda ki herşeyden soyutladım bir süre sonra kendimden başka kimsenin sesini duymamaya başladım . Büyücünün bahsettiği şekilde içimde ki gücü hissetmeye çalıştım ama içimde ki bir güç buna engel oluyordu bu gücün ne olduğunu anlamadım ama aklımda bir şeyler vardı Umur'un sözleri geldi aklıma sahi gerçekten bende olabilir miydi o taş . bahsettikleri taş mıydı içimde ki gücü keşfetmeye engel olan ? İyi de madem öyle bir taş var ve bu taş benim bedenimde , niye güçlerimi keşfetmeme engel oluyor ?
Sinirle ayağa kalktım buraya geldiğimden beri sürekli farklı bir olay yaşıyorum ve bu beni çok yoruyor . İçim daralıyor Böyle sanki içime derin bir nefes çeksem geçecek gibi ama Geçmiyor .
Umur'un konuşmaya başlamasıyla bakışlarımı ona çevirdim .
" Araf son bir kaç gündür yaşanan cinayetler Savren halkını oldukça endişelendirdi . Onlarla baş edemiyoruz , sürekli seninle görüşmek istiyorlar . Bence onların içini rahatlatmak için ufak bir konuşma yapmalısın "
" Onlara ne diyebilirim ki Umur ha ! Cinayetlerin sebebini çözememişken onlara ne diyebilirim . "
Araf'ın yüzünde ki yorgunluk ve yenilmişlik beni dumura uğratmıştı . Zor olmalıydı , genç yaşta koca bir şehri yönetmek . Bakışlarımı yakalayan bakışlarını fark ettiğim an başımı söze giren Roza'ya çevirdim .
" Birşey söylemesek bile onları rahatlatmak için bir şeyler yapabiliriz mesela bir karnaval düzenleyebiliriz hem bahar yaklaşıyor bunu kutlamak için bir karnaval düzenleyebiliriz . Ve karnaval vakti insanları rahatlatmak için bu konu hakkında bir konuşma yapabiliriz tabi karnaval gününe kadar boş durmamalıyız cinayetleri işleyenleri bulmamız lazım "
Çok mantıklı . Roza'nın da Bahsettiği gibi büyük , eğlenceli ve güzel bir karnaval düzenlersek İnsanların kafası biraz olsun dağılır . Araf da bu fikri beğenmiş olacak ki karnaval için bir an önce harekete geçmemiz gerektiğini söyledi .
Bembeyaz ve Asil atımın üstünde yavaş yavaş ilerliyordum . Bu güzeller güzeli at ile geçen hafta tanışmıştık bembeyaz olduğu için adını Pamuk koydum . Bir yandan kasabaya yani Savren halkının yaşadığı yere doğru ilerlerliyordum bir yandan da atımın yelesini okşuyordum . Savrende ki sistem Dünyadakinden oldukça farklıydı . Şehir ikiye bölünmüş durumdaydı Lefa bölgesini bilmiyorum ama Geyra bölgesinde klanlar ve klan liderleri vardı . Mesela sınırı koruyan Klandan örnek vereyim ;
Klan adı : Haye klanı
Klan lideri : İlberk Haye
Sorumlulukları : sınırın yanında ki Haye köyünü korumak , köyde ki çalışanlardan yolsuzluk yapanları lidere bildirmek , ve orada ki köy halkına her konuda yardımcı olmak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI RUHLAR
Fantasyİhanet ... bu masmavi şehir sandığımdan da kötüydü Belki demiştim belki ... Belki bu sefer bu mavi dünyada gerçek bir ailem olur Nereden bilebilirdim ki bu mavi dünyanın omuzlarıma ağır yükler yükleyeceğini . Tahmin etmeliydim ama edemedim İntika...