17. Bölüm

76 37 65
                                    


Keyifli okumalar dilerim 💕

Arafla olan kısa çaplı tartışmamızın üstünden iki gün geçmişti  bu iki gün içinde karnaval hazırlıklarını tamamladık .

İki gündür Araf'ın sinirleri baya bozuktu çünkü cinayeti gördüğünü iddia eden adam da öldürülmüştü şu an elimizde hiç bir şey yoktu . Ve bu Araf'ı sinir ediyordu . Hepimiz baya yorulmuştuk karnaval  sarayın önünde yapılacaktı şimdiden sarayın önü rengarenk çiçeklerle donatıldı .

Roza'nın önümüze getirdiği elbiselere baktım . Hepsi kabarık ve ağır elbiselerdi . Karnavalı bu elbiseler içinde geçirmek bizim için çok zor olacaktı . Roza'ya döndüm .

" karnavalda bu elbiseleri mi giyeceğiz ? "

" Evet noldu ki ? "

" Yapacağımız etkinlikleri bu elbiselerle yapmak imkansız . "

" Ama başka çaremiz yok ki "

Bir süre ne yapacağımızı düşündük . Uzun süre düşünmenize rağmen bir çözüm bulamamıştık biz kara düşünürken odaya giren Vaha ile hepimizin bakışları ona döndü tam o anda Roza " buldum " diye bağırdı .

Sesi öyle yüksek çıkmıştı ki hepimiz korkmuştuk .

" Neyi buldun Roza ? "

" Kıyafet işini nasıl yapacağımızı buldum "

" Nasıl yapacağız ? "

" Odamıza bodoslama dalan Vaha arkadaşımız bizi benim çok iyi tanıdığım ve çok güzel kıyafetler tasarlayan terzi arkadaşıma  götürecek ve biz de kendimize göre kıyafet tasarlatacağız

Evet çok mantıklı o anda aklıma muhteşem bir fikir geldi madem kıyafetleri kendimiz tasarlatacağız o zaman bizim dünyamızda giydiğimiz kıyafetler  gibi bir kıyafet tasarlatabiliriz Rüya ve Melis'e dönüp bu fikrimi açıkladım . Onlarda bu fikri oldukça beğenmiş olacak ki hemen olur dediler .

Neye uğradığını şaşırmış bir halde oturan Vaha bize garip garip bakıyordu .
Bakışları oldukça sabitti ve hepimize tek tek baktı

" Sizi neden ben götürüyorum ki Araf veya diğerlerinden biri götürebilir . " Vaha'nın bu sözlerinden sonra Roza  konuşmaya daldı .

" Bizi sen götürmek zorundasın çünkü biz mühim bir konuşma yaparken odamıza bodoslama bir şekilde daldın . "

Vaha'yı uzun uğraşlar sonucu ikna etmiştik .

Geldiğimiz yer oldukça Geniş ve ferah bir yerdi . Terzi olduğunu tahmin ettiğim kadın muhtemelen 30'lu yaşlardaydı .

Roza kadının yanına gidip kadına sarıldı

" Nasılsın Bahar "

" İyiyim sen nasılsın Roza hangi rüzgar attı seni buralara ? "

" Biz karnaval için kıyafet diktirmeye geldik ama normal kıyafetler olmayacak arkadaşlarım sana nasıl bir kıyafet dikeceğini söyleyecekler . "

" Tamam siz nasıl bir şey istediğinizi anlatın ben de elimden geleni yaparım "

Bunun üstüne Bahar hanıma kıyafetlerin nasıl olacağını uzun uzun anlattık . İki gün aralıksız kıyafatler üzerine çalıştık .

YARALI RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin