Elmentem Allison szobájához és ott meg vártam a nőt hogy végezzen a reggelivel.Nem kellett hű de sokat várnom..
-Hát te?-csodálkozott.
-Hogy is mondjam..-vakartam meg a tarkómat.-Ötössel megyek el 2-kor ebédelni,és mondta hogy egy elegánsabb ruhába öltözzek fel..-meséltem.
-Ötös elhívott egy randira?-kérdezte.
-Öhm..lehet annak mondani?.-kínosan felmosolyogtam.
-Na akkor gyere és adok neked olyan ruhát hogy megkíván téged Ötös!-nevetett fel.
Ruha keresés közben sokat dumáltunk a többiekről meg persze magunkról.Kivasztott Allison egy vörös színű egybeszoknyát,kisminkelt,és megcsinálta a hajam..
-De gyönyörű lettél Thalia!-mosolygott Allison.
-Köszi..-feleltem.-Hány óra van?-kérdeztem.
-Fél 2.-mondta.
-Akkor lassan indulhatok is a hotel elé.-mondtam.
Háromnegyedkor kisétáltam a hotel elé és ott vártam Ötösre.
Ötös szemszöge
Sokat vacakoltam hogy mégis milyen ruhát vegyek fel.Klaus csak bent röhögött rajtam,de azt nem tudta hogy a "lányával„ megyek el ebédelni.
-Amúgy mégis hova mész?-kiváncsiskodott Klaus.
-Ebédelni megyek.-feleltem.
-Ha egyedül mész akkor minek veszel fel egy rohadt elegáns ruhát?-furcsálta.
-Nem egyedül megyek..hanem egy lánnyal.-igazítottam a nyakkendőm.
-Na és ki a szerencsés?-vigyorodott el.
-Hmm,hogy is mondjam..-csesztettem az ágyat.
Vajon mi lenne a reakciója ha kimondanám azt hogy Thaliaval megyek el?..na mindegy.Idő közben elkészültem.
-Na öcskös mond már el hogy mégis ki a szerencsés??-nyaggatott.-Thalia!-mosolyodtam el.
Kimentem a szobából és hallottam ahogy Klaus utánam kiabál és el indul.De elteleportáltam a hotel elé ahol Thalia fogadott.Mikor megláttam abban a vörös színű szoknyában,éreztem hogy elpirulok,és próbáltam eltakarni.
-Szia Thalia!-köszöntem.
-Szia Ötös!-mosolyodott el a lány.
Istenem azok a gyönyörű smaragd zöld szemek..mindgyárt el olvadok!!
-Gyönyörű vagy!-mondtam elpirulva.
-Te meg helyes!-pirult el.
-Mehetünk akkor ebédelni?-kérdeztem.
-Persze!-válaszolta.
Elindultunk ki a hitelből.Útközben megfogtam lágyan a kezét és a szememmel oldalra néztem hogy mi a reakciója.Ahogy láttam elpirult és ő is viszonozta a kéz fogásom,így kézen fogva sétáltunk egész az éttermig.
Thalia szemszöge
Pillangók kezdtek el szállni a hasamban.Belé szerettem ebbe a fiúba,sosem éreztem még ilyet egy fiú iránt sem..
-Itt is vagyunk!-jelentette ki.
-Milyen gyönyörű!-csodálkoztam.
-Akár csak te..-felelte Ötös.
Elpirultam amit mondott,de próbáltam eltakarni.Le ültünk egy ablak melletti asztalhoz.Kikértük az ebédet és megebédeltünk.
Sokat nevetgéltük,sőt még a magán életünkről is elmondtunk minden féle titkot.
Ötös azt is elmondta hogy egy próba baba volt a "barátnője„ mert mikor a jövőben ragadt csak ő volt neki.Milyen szar lehetett már?Sajnos én nem mondthattam el hogy milyen volt a párkapcsolatom,mert ugye nekem soha sem volt barátom,meg nem is ebédeltem egy fiúval sem persze apámon/Klauson kívül.
Az étterem után elmentunk sétálni.Egy kisebb dombra vitt engem Ötös és le ültetett egy padra.Sok sok szerelmes pár ült körülöttünk.
Megvártuk a naplementét ami nagyon gyönyörű volt.
Most hülyének nézhettek hogy 2-kor elmentünk ebédelni,most meg itt ülünk egy kis padon és nézzük a naplementét.Na nagyon elbeszélgettük az időt.Haza felé út csendben telt el.Vissza érve a hotelba felmentünk a szobába ahol apám/Klaus csodálkozott arca fogadott.
-Azta Thalia..jó hamar bepasiztál!-nevetett kínosan.
-Ahj apa..majd holnap elmondjuk de hulla fáradt vagyok!-mondtam.
Besétáltam a fürdőbe és lezuhanyoztam.Fel vettem a pizsamám és ledöltem az ágyra.
Az utolsó emlékem az volt hogy Ötös és apám/Klaus beszélgettek..Sziasztok!!Itt is van a következő rész!Igen most korán kitettem ezt a részt mivel lyukas órám volt így megtudtam írni😅Hétfön hozom a következő részt addig is szép napot!❤️
YOU ARE READING
Örökre együtt?Kétlem! ¶Befejezett¶
FanfictionEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ Jaj és ez az egész story az én elméletem szüleménye😂Jó olvasást hozzá! Alap történet: A Hargreeves család elhatározta hogy elmegy egyet nyaralni...