~14.fejezet~ {Házimozi}

196 14 2
                                    

Eltelt a 2 nap..nekem hosszúnak tűnt,de Ötöséknek elrepült az idő.Ötös eljött értem és elmesélte hogy abban a két napban mi történt velük.

-A nővel találkoztál a történtek óta?-kérdeztem.

-Őrá is rázuhant az épület,de a tűzoltók abszolút nem találták meg.-felelte.

-Elég fura..én törött lábbal meg sok csúnya sebbel csoda hogy túléltem,de őt meg nem is találják?-csodálkoztam.

-Hát látod..-mondta.

A kis beszélgetés után csendben telt az út,nem kérdeztem többet a nőről mert láttam hogy Ötös elég ideges ha róla beszélünk.

1 óra múlva vissza értünk a szállodába,felmentünk a szobába,benyitottam és a többiek fogadtak egy "Üdv újra itthon Thalia!" szöveggel.

-Úgy hiányoztatok már!-öleltem meg őket sorba.

-Nekünk is Thalia!-ölelt magához Allison.

-A lábad hogy van?-kérdezte apám.

-Hát..fáj meg minden,de úgy ahogy jó.-feleltem.

-Meddig lesz rajtad a gipsz?-kérdezte Luther.

-Fogalmam sincs.-feleltem.

-Mivel Thalia lába eléggé tropára van törve ezért miért nem csinálunk egy kisebb házimozit?-vetette fel az ötletet Diego.

-Vannak azért jó ötleteid késesfickó!-nevettem fel.

-Haha-gúnyolódott.

Allison és Vanya átvittek a szobájukba és segítettek fel öltöztetni egy elegánsabb ruhába.Mikor kész lettem át battyogtam a fiúkhoz,persze Allison és Vanya társaságában.

-Jól áll egy a vörös szoknya kincsem!-kacsintott Ötös.

Úgy elvörösödtem hogy még a paradicsom is megutálna és otthagyta..de próbáltam takarni a kis szvetterrel ami fekete volt.

-Akkor rendezkedjünk el a mozira!-állt fel apám.

-De inkább kint!-mondta Luther.

-Ott sokkal jobb lesz!-helyesltem.

-Oké akkor ti sétáljatok le én leteleportálok Thaliával!-fogta meg a derekam Ötös.

-Tudok teleportálni.-néztem rá.

-Jólvanna féltelek!-mondta.

Ötös magához húzott és teleportált egy kisebb rétre,vissza teleportált a többiekhez és fél óra múlva sok cuccokkal jöttek a rétre.Ötös egy széket rakott alám és én meg onnan néztem ahogy a többiek még a kis szarságon is összevesznek.

1 óra múlva kész is lett a kis réti házimozi.

‖Írói megjegyzés:Itt képzeljetek el pokrócokat és egypár kényelmes széket,meg persze több helyet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

‖Írói megjegyzés:Itt képzeljetek el pokrócokat és egypár kényelmes széket,meg persze több helyet.Abszolút nem találtam egy normális kinti képet..‖

Elhelyezkedtünk a pokrócokon.Luther és Diego a kényelmes széken foglaltak helyet.Allison és Vanya az első pokrócon feküdtek.Apám pedig a mellettünk lévő pokrócot foglalta el,az egészet.Végül a kisebb pokrócon én Ötös ölében feküdtem..

Az utolsó emlékem az volt hogy egy lány keresi a szüleit..innentől minden elsötétült..

Örökre együtt?Kétlem! ¶Befejezett¶Where stories live. Discover now