Thalia szemszöge
Arra keltem fel hogy a fejem majd szét robban.Már megint..a kiránduláson komolyan csak piálni fogunk,vagy azért mást is fogunk csinálni.Apám/Klaus megint az egyes ágyon aludt ruhában,biztosan józan volt amikor haza értek.Ötöst azonban nem találtam magam mellett.Fel ültem az ágyra és próbáltam emlékezni a múlt estére.
Már 10 perce itt ülök az ágyban és gondolkodom.Az ivászat meghozta a gyümölcsét,mikor felálltam és elkezdtem szédülni.Pizsamában kisétáltam a szobából és elindultam a lifthez.
-Megfogadom hogy legközelebb nem iszom le magam!-győzködtem magam.
Megnyomtam egy gombot hogy arra az emeletre jöjjön a lift amelyiket most vagyok.Pár percet kellett rá várnom,utána beszálltam és megnyomtam az első emeleti gombot.Már csukódott volna be az ajtó mikor egy női kéz állította meg..
-Ohh jó reggelt drágám!-köszönt egy nő.
Hisz az a nő volt,akit állítólag kerülnöm kell Ötös szemében.
-Jó reggelt!-köszöntem vissza.
-Hova ilyen sietősen?-kérdezte.
-A büfébe.-feleltem.-És maga?
-Én is oda igyekszem.-felelte.-Látom Ötös számú talált magának egy hölgyet!-vigyorodott el.
-Igen..-mondtam.-De magának mi köze van ehhez?-kérdeztem.-Mármint ne vegye magára,csak kérdem.
-Jaj drágám!Ötös számúval a múltban volt egy két pillanatunk.-mondta.
-Hogy érti azt hogy pillanat?-tettem fel furcsálva a kérdést.
-Tudod..Ötös számú nem mindent mesélt el a múltjáról.-folytatta.
-Még mindig nem értem..-vágtam rá.
-Csak arra akarok kilyukadni,hogy Ötös számú nem az az ember akit ő mutat.-mosolygott.
Nem értettem ezt az egészet..Mi az hogy Ötös nem is azt az embert mutassa,amit..ÁHH!!Hagyjuk!Nem is érdekel.Én teljes szívemből megbízok Ötösben.Hálaégnek leértünk a földszintre.Ahogy csak tudtam kisiettem a liftből és egyenesen a büfébe rohantam.Szerencsémre ott ült Vanya,Allison és Ötös..
-Sziasztok!!-ültem le.
-Szia Thalia!Milyen a reggeled?-mosolygott Allison.
-Borzalmas..a fejem majd szét robbant,amikor felkeltem.-feleltem.
-Ötös mi a baj?-kérdezte Vanya.
-Nincs semmi baj!-vágta rá.
-De amióta lent ülünk,azóta gondolkozol valamin.-folytatta Allison.
-Ha valami baj van én itt vagyok!-fogtam meg a kezét.
-Nem értitek meg hogy nincs semmi bajom??-kérdezte idegesen.
-Most meg mi van?-kérdeztem.
-Ti hárman csak avval foglalkoztok hogy nekem mi bajom van!!-állt fel az asztalról.
-Ötös mond már el mi a szar bajod van!!!-rivaltam rá.
-Hagyj békén Thalia!!!-mondta.-Én most elmegyek,és lehetőleg ne kövessetek!!
Ötös idegesen kiment a szállodából.Mi 3-an pedig egymásra néztünk.
-Női problémái vannak?-kérdezte Vanya.
-Szerintem igen!-válaszolta Allison.
-Itt valami nem stimmel!-álltam fel.
-Ugye nem követni akarod?-kérdezte Allison.
-Muszáj megtudnom hogy miért ilyen feszült.-feleltem.-Minden rendben lesz,és amint megtudom hogy mi baja van szólok nektek!-mondtam.
Kimentem én is a szállodából és követtem Ötöst,természetesen egy kis madárka testében.Fél óráig követtem és egy sikátorba kötött ki.Rá szálltam a tetőre és onnan figyeltem.Egy barna hajú nővel találkozott,aki adott Ötösnek valamit.Sajnos a beszélgetést nem hallottam,meg azt sem láttam hogy mit ad a kezébe.Végül Ötös elköszön tőle és elment egy parkba,ahol avval a nővel találkozott akivel én is beszélgettem a liftben.Ő adott neki egy nagyobb dolgot,de azt sem láttam.
-Mit titkol előlem Ötös?Talán Ötösben mégsem hihetek?😕
VOUS LISEZ
Örökre együtt?Kétlem! ¶Befejezett¶
FanfictionEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ Jaj és ez az egész story az én elméletem szüleménye😂Jó olvasást hozzá! Alap történet: A Hargreeves család elhatározta hogy elmegy egyet nyaralni...