-MEGVAN!!!-kiáltottam fel.
A kiáltásomra mindenki felriadt.
-M..mi..van meg?-kérdezte ijedve Ötös.
-Megtaláltam Zeus életét!-feleltem boldogan.
Ötös odasétált mellém és legiguggolt.
-És mit írnak róla?-kérdezte.
-Olyanokat hogy az emberek közé ment,talált egy nőt aki szerelmes lett belé,így összejöttek,rá 3 évire rá megszületett Zeus lánya Thalia az az én,aki félig ember és félig isten.-feleltem.-De én ki akarom deríteni hogy ki az anyám.
-Thalia nézd meg jobban a képet,ami a könyvben van!-mutatott a képre Ötös.
Ránéztem de nem találtam benne semmi furcsát.
-Thalia..-szólalt meg hófehéren Diego.
-Mi a baj Diego?-fordultam a férfi felé.
-Neked az Intéző az anyád!-vágta rá.
-MI VAN??-álltam fel.-HONNAN VESZED??
-Nézd meg jobban a képet!És néz rá a falon lógó nőre!Nagyon nagy hasonlóság van.-felelte Diego.
Kitéptem a lapot és odafutottam a falon lógó nőhöz,a feje mellé raktam a képet..
-E..ez..nem lehet..-kezdtem bele.
-De nagyon arra hasonlít!-felelte Diego.
-Szóval..Thalia ennek a pszichopata nőnek a leánya..-kezdett bele Luther.
-N..nekem most ki kell szellőztetnem a fejem..-mondtam sokkos állapotban.-Kérlek vegyétek le a falról..
-Elmegyek veled!-indult el Ötös.
-NEM!!-rivaltam rá.-Most egyedül megyek!A téma le van zárva!
Kimentem az akadémiáról.Amint kiléptem elkezdett cseperegni az eső.Elsétáltam egy létre,és az éghez kezdtem el beszélni..
-Miért nem mondtad el??-kérdeztem.
Nem jött semmi válasz,csak tovább csepergett az eső.
-MIÉRT NEM MONDTAD EL HOGY EGY PSZICHOPATA AZ ANYÁM???MII????-kiáltottam teli torokból ami végett elkezdett még jobban esni,sőt már szakadni.
Aki ott voltak azok nagyon hülyének néztek.
Hirtelen minden ember eltűnt körülöttem.Egy sötétbarna borostás férfi állt előttem.
-Thalia..-kezdett bele.
-Mit akarsz??-kérdeztem.
-Sajnálom hogy nem mondtam el..-felelte.
-Elmondhattad volna hogy egy pszichopata az anyám!!-mondtam idegesen.
-Elmondtam volna..de nem akartam elcseszni a nyaralásod!-felelte.
-Így még jobban elcseszted!-mondtam.
-Sajnálom!-felelte.
-Sajnálhatod is!!-helyeseltem idegesen.-ÉS többet ne merj a testembe szállni!!Szeretném én uralni az erőm!!
-De hát egyedül nem fogsz vele bírni!Te félig ember,félig isten vagy Thalia!!Az erőd még a saját elmédnél is nagyobb!Ha nem segít valaki az irányításában,akkor a föld is elpusztulhat!-mesélte.
-Legalább 1 hónapig engedd meg!!-könyörögtem.
-Csak 8 napot!!-vágta rá.
-Azt megkérdezhetem hogy hogyan kéne azt az erőd előhívnom?-kérdeztem.
-Adok egy nyakláncot,amivel áttudsz változni az isten kinézetedre,hozzá lesz egy kard ami villám alakú,a harcolásra nagyon rákoncentrálsz ez mind legyen csukott szemmel.Utána ha elkezd kéken világítani a kardod akkor könnyen fogod kezelni az erőd,de ha sárgás lesz akkor nehezen,ha vörös akkor ott 98% az esélye hogy nem fogsz tudni visszaváltozni az eredeti testedbe plusz meg is halhatsz,mert a világvégét fogod evvel okozni.-mesélte.-Még így akarod?
-Naná!!-vágtam rá.
Apám nagy sóhajt adott ki,utána egy nyakláncot adott amin volt két felhő és egy villám.Hirtelen minden elkezdett mozogni körülöttem.Apámat sehol sem láttam..végül boldogan sétáltam vissza az akadémiára.
Mi baj is történhetne?Tudom használni az erőmet nemde?
-Vajon sikerül Thaliának kezelni az erejét,vagy a világvégét fogja okozni?
-A másik kérdés pedig az hogy:Elfogja ezt egyen talán mondani Ötöséknek?Sziasztok!Ne haragudjatok hogy ilyen későn rakom ki ezt a részt.Úgy volt hogy máma délelőtt már kint lesz,de a barátaim kitalálták azt hogy találkozzunk és így nem tudtam megírni,de itt van és nem hiányzik!😅❤Holnap hozom a következő részt,de vasárnap nem!Szóval minden vasárnap nem lesznek részek!❤Jó éjt!😅☺
ESTÁS LEYENDO
Örökre együtt?Kétlem! ¶Befejezett¶
FanficEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ Jaj és ez az egész story az én elméletem szüleménye😂Jó olvasást hozzá! Alap történet: A Hargreeves család elhatározta hogy elmegy egyet nyaralni...