~11.fejezet~ {Múlt..}

203 17 2
                                    

Ötös a nővel még váltott egypár szót utána vissza teleportált a szállodába,követtem a példáját és én is oda teleportáltam.Allison és Vanya kíváncsi arca fogadott.

-Na mi van?-kérdezte Allison.

-Két nővel is találkozott.Az egyik ilyen barna hajú volt,a másik pedig az a nő akit "állítólag" megöltetek-feleltem.

-Miért találkozott velük?-kérdezte Vanya.

-Nem tudom..de mind a két nő adott valamit Ötösnek,csak mivel madárként kicsit fura lenne hogy körözök felettük..-vakartam meg a tarkóm.

-Megint mibe keveredett?-nézett Vanyara Allison.

-Én még mindig nem értem hogy Ötösnek mégis mi a múltja..-mondtam.

-Elmondjuk neki?-kérdezte Vanya.

-Mondjuk..-sóhajtott egyet.-Ötös múltja nagyon veszélyes volt.-kezdett bele Allison.-Szerintem azt említette hogy mi miatt került a jövőbe..ezt akkor el sem mesélem.Az apokalipszisben Ötös avval a nővel találkozott aki most itt van a szállodában.Ő egy elégé érdekes munkát ajánlott fel Ötösnek,aki elején nem akart bele menni,de mikor a nő mondta hogy vissza tudja juttatni be vállalta.5 évig kellett volna ott dolgoznia,de kiszámolta az egyenleteket hogy hogyan tudna vissza jönni hozzánk..

-De én a munkájára vagyok kíváncsi!Ezt elmondta hogy vissza jött,csak rossz testbe.-vágtam Allison szavába.

-Nem tudom Thalia hogy hogyan reagálnál rá..-felelte Allison.

-Ötös a szerelmem!És akár milyen hülyeséget is csinált akkor is szeretni fogom.-feleltem.

-Oké..-sóhajtott.-Ötös..bérgyilkos volt.Sok embert meggyilkolt,aki "állítólag" bele kotnyeleskedett az időbe..

Én mindenre gondoltam csak erre nem.Ötös bérgyilkos volt,és csomó embert megölt.Én azt hittem hogy valami rabló volt..az még annyira nem veszélyes..de egy gyilkos??Vissza szívom azt amit mondtam hogy akármit is csinált mellette leszek,ezek után.Hát..nem tudom.

-Gy..gyilkos a barátom?-kérdeztem.

-Igen..-felelte Allison.

-Elhiszem ha ez megrémiszt!-fogta meg a vállam Vanya.

-É..én most..kimegyek levegőzni,és mondjátok meg Ötösnek hogy a kapcsolatunk most szüneteljen.-mondtam.

-Meg mondom neki..-felelte Allison.

Fel teleportáltam és vettem fel egy sima fehér felsőt és egy fekete farmert.Kisétáltam a szállodából és egyenesen egy kávézóba mentem.Kértem magamnak egy jó fekete kávét.Ittam a kávét közben azon gondolkoztam hogy talán jó ötlet hogy egy szobába vagyok vele.De ha olyan lenne akkor már rég megölte volna a testvéreit.Nem tudom..elkezdtem félni tőle.

Lassan 2 órája hogy itt ülök a kávézóban.Még mindig nem fogtam fel amit Allison mesélt,lehet túlzásba viszem a túlgondolást de én nekem sosem volt olyan családtagom aki gyilkos.Ebben a két órában többször is elkapott a sírás,de próbáltam nem nyilvánosan kimutatni.
Mikor már az agyam úgy ahogy vissza jött az eredeti világba,kifizettem a kávét és kimentem a kávézóból.2 órája már elvoltam és nem szóltam apámnak/Klausnak,ezért oda mentem a telefonfülkéhez és felhívtam..

-Szia apa!-köszöntem.

-Szia Thalia!Hol vagy?-kérdezte.

-Csak jöttem levegőzni egy kicsit..-feleltem.

-2 óráig?Ötös már aggódik érted hogy hol vagy,meg persze én is!-felelte.

-Odatudnád adni Allisont?-kérdeztem.

Örökre együtt?Kétlem! ¶Befejezett¶Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang