~1.fejezet~ {Kezdetek}

418 20 5
                                    

Reggel arra keltem fel hogy apám/Klaus kelteget eléggé rohamos módon.

-Thalia gyorsan ébredj!!-rángatott.

-M..mi a baj?-kérdeztem felriadva.

-Diego felfog jönni a szobámba,és nem szeretném ha meglátna!Kérlek szépen búj be a szekrénybe!!-mondta.

Nem tudtam hirtelen mitörténik,de igyekeztem gyorsan bemászni a szekrénybe.Mikor becsuktam a szekrény ajtót abban a pillanatban berontott Diego.

-Hé Klaus!!Lassan készülj mert nemsokára indulunk!!-mondta a férfi.

-Rendben Diego!-felelte.-Ott milyen idő lesz?-kérdezte.

-Hát nem tudom..Allison!-kiáltott a nőnek.

-Mivan Diego?-kérdezte Allison.

-Milyen idő van Las Vegasban?-kérdezte.

-Meleg idő,valamikor hideg nem tudom pontosan.De szerintem hozz magaddal fürdőruhát meg téli ruhákat!-felelte a nő és kiment.

-Hallottad Klaus!De már tényleg készülődj el!-mondta Diego és becsukta az ajtót.

Apám/Klaus kinyitotta a szekrény ajtót.

-Ugye nemfogsz egyedül hagyni?-kérdeztem.

-Nem.-felelte.-Észrevétlenűl megpróbálak fel vinni a repülőre.-mondta és elővett két bőröndöt.

Sikeressen bepakoltunk a bőröndbe,fel öltöztem egy kicsit elegánsabb ruhába.Apám/Klaus lement a saját bőröndjével.

Klaus szemszöge

Lesétáltam bőröndel a kezemben,ott jártam a lépcső felénél mikor kijött a konyhából Ötös.

-Titkolsz valamit?-kérdezte gyanúsan.

-M..mi?-kérdeztem vissza.

-Titkolsz valamit?-kérdezte megint.

-Nem..honnam veszed?-kérdeztem.

-Izzadsz..alig vagy velünk..leszoktál a piáról és a drogról,nem jársz már bulizni..meg ruha üzletekbe járkálsz és tini lány ruhákat szoksz vásálni.-mesélte.

-Öhm...azért járok ruha üzletbe és veszek lány ruhákat,mert van egy legjobb barátom akik szegények és ők nem tudnak venni ilyen ruhákat érted..-feleltem egy nagy hazugsággal.

-Ohh..ez nagyon kedves tőled!-mondta mosolyogva és elsétált.

-Klaus rakd oda az ajtóhoz a bőröndöd,mert lassan jön a taxi!-mondta Luther.

Letettem a táskát a többi mellé.Felsétáltam a szobába.

-Tudod kontrollálni az erődet Thalia?-kérdeztem.

-Persze..-felelte.-De miért kérded?-kérdezte furcsálva.

-Át kéne változnod egy kisebb állatra hogy tudjalak vinni magammal.-feleltem.

-Kis pillangó jó lesz?-kérdezte.

-Persze.-mondtam.-A bőröndödet fogd meg és változtasd ugyan olyan kicsivé.-mondtam.

Thalia bólintott egyet és át változott egy kékes zöldes pillangóvá.Bele szállt a tenyerémbe,a zakómon volt egy kisebb zseb,abba belé raktam Thaliat.

Örökre együtt?Kétlem! ¶Befejezett¶Donde viven las historias. Descúbrelo ahora