~9.fejezet ~ {Cassino}

274 17 8
                                    

Thalia szemszöge

Ötös nagyon furán viselkedett,amióta megtudta hogy én avval az ősz hajú nővel összefutottam.Titkol valamit,amit még nem mondott el?Mindenesetre próbáltam nem ezen rágni az agyam..

-Máma nincs kedvetek elmenni egy emlékezetes kis partira?-vetette fel az ötletet Allison.

-Tegnap is buliztunk..-vágta rá Diego.

-Most cassino lenne,nem pedig sima buli.-felelte.

-De a cassinokban nagyon vigyázni kell!-mondtam.-Kitudja hogy ki csempész drogot az italodba..

-Látszik hogy még nem jártál olyanba kicsim.-veregette meg a hátam apám/Klaus.

-Mivel soha nem vittél el bulikba meg ilyen cassino mizékbe-feleltem. 

-Thalia a bulikban is kell vigyázni!-mondta Vanya.

-De akkor ott mit kell csinálni?-kérdeztem.

-Majdnem olyan mint a bulik,de ott nagyon sok olyan gép van amivel lehet játszani.Italokat kikérni,meg pénzért játszani.-felelte Luther.

-Ahh..és mikor mennénk?-kérdeztem.

-Olyan délután fél 5-kor már itt várnánk egymást.-felelte Allison.

-Addig viszont menjünk egy parkba ketten.-puszilt meg Ötös.

-Rendben!-mosolyodtam el.

Elköszöntünk a többiektől és kisétáltunk a szállodából.Pár percnyire volt innen egy kisebb park,ahol turisták voltak köztük mi is.

-Gyönyörű kora reggel ez a park..-csodálkoztam.

-De nálad nem gyönyörűbb!-csókolt meg Ötös.

Tovább sétáltunk a parkon.Több szélhámosabb ember jött nekem,aminek Ötös rohadtul nem örült de próbáltam nyugtatni.

-Ha még egyszer valaki neked megy,esküszöm hogy agyon verem!-idegeskedett Ötös.

-Nyugodj le Ötös!Nem örülök hogy egyfolytában nekem jönnek,de ez van!Város..-nyugtattam.

Ötös nagyon nehezen lenyugodott.Tovább sétáltunk,megálltunk fagyizni és megnéztünk egy kinti mozit.Csodálatos volt ez a pár óra.Vissza érve a szállodába az a NŐ fogadott.

-Ohh sziasztok drágáim!-köszönt kedvesen.

-Mit akarsz?-kérdezte ingerülten Ötös.

-Már köszönni se lehet?-áll csalódott arcot vágott.

-Magával futottam össze a folyosón.-feleltem.

-Igen kedves,én voltam.-felelte.-De hadd mutatkozzak be.Én az Intéző vagyok!-nyújtotta a kezét.

Akartam volna kezet fogni vele,de Ötös fel ráncigált a szobába.

-Mi a franc bajod van?-kérdeztem idegesen.

-Nem akarom hogy evvel a nővel társalogj!-mondta dühösen.

-Mi a baj madárkák?-jött ki a fürdőből apám/Klaus.

-Ne most!!-rivaltunk rá egyszerre.

Apám/Klaus ijedtében elment fel öltözni.

-Elmondod hogy mi van?-kérdeztem.

-Mondtam már!-felelte.

-Ez nem válasz Ötös!-mondtam.

-Nem akarom hogy félj tőlem!-nézett a szemembe.

Örökre együtt?Kétlem! ¶Befejezett¶Where stories live. Discover now