●●●●●●●●●
Evet millet hepiniz merak ediyorsunuzdur yakuşuklu domuzla olan o son olaydan sonra neler olduğunu. Maalesef öyle üzerinden günler haftalar geçmedi. Ya da Aras beni okula bırakıp kendisi bir yerlere çekip gitmedi. Kısacası sadede gelecek olursak şuanda sınıfa gelmiş matematik dersi dinlemekteyiz. Daha doğrusu ben dinlemeye çalışıyorum çünkü dinlemeyince hoca beni azarlıyor ama kimse beyimize bir şey demiyor kendisi her zaman ki gibi telefonla oynuyor. Hayır ne var bu telefonda bu kadar anlamıyorum ki.Şimdi siz o konuşmadan sonra ne olduğunu az çok merak ediyorsunuz durun sizi aydınlatayım şu yanımda ki domuz aa pardon yakuşuklu domuz ona son söylediğimden sonra yüzüme uzun uzun baktı ve tek söylediği "arabaya bin" bu yani hayır yani çocuğun suratından da hiçbir duygu anlaşılmıyor ki sessizce arabaya binmesinin ardından bende usulca bindim. Yoldayken baya hız yaptı ama şükür ölmedik okula vardık. Sonra zaten o hiç benle konuşmadı önden önden yürüdü bende umursamadım tabi ki ne hali varsa görsün dimi. Tuhaf tuhaf davranıyor beynimizi yoruyor boş yere aman neyse işte şuanda da ilk dersimiz olan matematiği çekiyoruz pardon biz sınıfça çekiyoruz ama Aras beyimiz kendi keyfine bakmakta.
" Deren sen beni duymuyor musun?"
" Hı bana mı dediniz hocam" aval aval hocanın suratına bakmaktaydım. Artık nasıl daldıysam hocayı bile duymamışım.
" Sınıfta senden başka deren mi var? sana diyorum niye dersi dinlemiyorsun" hoca sabır dilenircesine bir şeyler dedi en son ama sessiz söylediğinden duyamadım.
" Dinleyemiyorum ki hocam başım çok ağrıyor " diyip dudak büzdüm. Kahvaltı yapmamıştım ve aç olduğum anlarda başım ağrırdı. O ara sıraya dirseklerimi koymuş iki elimde yanağımdaydı bu halimi bilirdim böyle yapınca çok tatlı görünürdüm. Hoca bu halime tebessüm etti, matematik hocasını sevmeye başladım. Genç olmasından dolayı tabi ki de değil.
" Iyi numara derencim ama yemedim dersi dinle!" Kim dedi bu adamı sevdiğimi tabi ki de sevmiyorum numaraymış peh sensin numaracı bide utanmadan derenciğim diyor. Hoca tekrar tahtaya döndüğünde ben ise sinirle yanaklarımı şişirdim. Arasa döndüm bana bakıyordu. Konuşmak için güzel fırsat
" Aras ben yalancı mıyım? Adam resmen bana yalancı dedi ya off " diyip tekrar dudak büzdüm. Bütün modum düşmüştü. Arasın bakışları dudaklarımda gezinip gözlerimle buluştuğunda hala ondan cevap bekliyordum.
" O pezevenkin sözlerini dikkate alma be güzelim " dedi, umursamazca. Maşallah yakuşuklu domuzumuzda ne kadar terbiyeli .
" Bu demek oluyor ki değilim oh be içim rahat etti bir an o moda girdim üzüldüm ya salak herif " rahatça saçlarımı savurup geriye yaslandım
" Aptal" duyduğum sözle Arasa döndüm.
" Ya ama sen bu kaba sözlerinle beni depresyona sokacaksın be çocuk bir övüyorsun bir gömüyorsun valla ayıp ya hiç sana yakışıyor mu yakuşuklu domuz"
" Napayım yani aptalsın işte gözünü açıyorum bende" dedi, alayla.
" Ha sensin aptal" diyip sinirle önüme dönüp geriye yaslandım tekrar. Ilk okulda ki gibi kollarımı önümde çiçek yapmış bir şekil almıştım. Bu şuanlık trip modundaydım. Ama Arasın pekte umurunda değildi hemde hiç telefonla oynuyordu. Bune ya böyle okul mu olur çocuk yanımda telefonla oynasın ders dinlemiyor diye ben azar işiteyim. İbnelik değil mi valla çenemi tutamicam çünkü çok sinirliydim.
" Oh millet dersi dinlemeyip telefonla oynasın siz bana kızın hocam mükemmel bir ayrımcılık yapıyorsunuz böyle bazılarına yaptığınız torpiller maaşınıza artı olarak dönüyordur inşallah yoksa çok acırım halinize " alayla sarfettiğim kelimelerim üzerine hoca tahtadan bakışlarını çekip sinirle bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevme
Ficțiune adolescenți"Beni sevme!" demişti. Evet doğru duydunuz yeni tanıştığım bir çocuktan duyduğum en garip cümleydi bu benim için. Neden bunu söylediğini anlayamamış olmamın şaşkınlığını üzerimden atamamıştım. Dudaklarımın arasından sadece "Neden?" diye bir soru çık...