Telefon 11.Bölüm

19 1 0
                                    

●●●●●●

"Aras'ın ceketi neden üzerinde senin" çemkirip koluma vuran İrem yüzünden acıyla inledim.

" Salak mısın kızım nerden çıkarıyorsun Aras'ın ceketi olduğunu" İrem'in anlamaması için kızgın moda geçiş yaptım.

" Ulan deroş senin karşında salak yok yer miyim kızım ben bu numarayı " çemkiren kankamın ağzına bir tane vurasım geldi. Lakin yapmam bilirsiniz neyse durun bu işin içinden bir şekilde çıkmam şart   

" Hepte bir şeytanlık ara sen zaten " diyerekten trip atmaya başladım.

" Ömrümden boş zaman çalmayı keste anlat bakayım" Stresten acil bir yalan bulma girişimlerine girmiş bulunmaktayım ahada buldum..

"Batu' nun ceketi " dedim, bir anda ağzımdan çıkmış bulundu. Bunun üzerine önümüzdeki sırada oturan batu bir anda dönüp konuştu.

" Valla kuru iftira! Yenge ayıp olmuyor mu niye bana iftira atıyon" batunun sözlerini ağzım açık dinlemiştim.

" Yenge mi ne? Ulan deroş sen ne ara sevgili yaptın yoksa sen Arasla hii Allah belanı versin bunu benden nasıl saklarsın ha hani tek kankan en sevdiğin kankan bendim"

" Ya bir sus İrem! Yok öyle bir şey" bir anda bağırdım amacım Irem'in susmasıydı.

" Ee bu batu niye sana yenge diyo? " merakla batuya döndü.

" Bak bunu doğru dedin " batuya dönüp ensesine bir tane vurdum. " Aptal nerden yengen oluyom ben senin" diye çemkirdim.

" ahh senin eline ulan valla nedeni yok hem niye yengem olmuyorsun ki ah keşke yengem olsan" sonlara doğru pişkince gülerek söylemişti.

" Of Allahım sabır ver! Tamam itiraf ediyorum" tam söze girecekken İrem heyecanla lafımı böldü.

" Arasla sevgili olduğunu mu? Yaa hadi söyle dinliyorum hadi hazırım " sevinçle ellerini çırpan kankama göz devirdim.

" Gevşek gevşek davranma be kızım dur yoksa anlatmam!"

" Tamam valla sustum hadi söyle " dudaklarına hayali fermuar çeken arkadaşıma umutsuz vakaymış gibi baktım Allah affetsin

" Şimdi ben üşüdüm Aras'tan ceketini istedim o da verdi bu yani sen yanlış anlayıp imalarda bulunma diyede söylemek istemedim " ciddiyetle söylediğim sözler üzerine İrem hayal kırıklığına uğramış moduna geçiş yaptı.

" Off 'ya sevgili değil misiniz siz şimdi ya off ne hayaller kurmuştum ben" suratını asıp omuzlarını düşürdü. Tövbe tövbe sanarsın cenaze haberi duydu ah benim kankam ya

" Ne sandın kızım ya tabi ki değiliz "

" Of ya keşke olsanız " diyen İreme şaşkınlıkla baktım.

" Keşke be ne güzelde yakışıyorlar " bu sefer konuşan Batuydu. Resmen Ireme arka çıkıyordu şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim bir an. Çalan zille ayağa kalktım.

" Dur deroş nereye" diye arkamdan bağıran İreme

" Siz delirmişsiniz ikinizin olmadığı herhangi bir yere " dedim ve sınıftan çıktım. Ikisi akılları sıra benimle eğleniyorlar birde aynı birbirine benziyorlar tencere kapak misali.

Beni SevmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin