Herkese merhaba😍
Evet bol olaylı ekşınlı bölümümüze geçmeden önce emeğe saygı duyup vote ve yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim.
Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar❤●●●●●●
"DERENNN " Ah ulan ah rüyamda bile annişin sesini duyar oldum. Kurtuluşum yok gibi bu hatundan nolcak bu halim. Ses var görüntü yok.." Kız ben kime diyom "
" Anne bari rüyamda rahat bırak ya. Senin benim rüyamın için de ne işin var."
" Kız ne mırıldanıyon sen rüyanda " başıma aldığım ufak çaplı bir darbeyle başımı yastıktan kaldırdım. Zorlukla araladığım gözlerimle sabah olduğunu anlayabilmiştim ne yazık ki. Görüş açıma pembe terlikler girmişti. Ah lanet rüya değilmiş bu saatte anniş odama girmişti.
" Anniş bi git sabah sabah ne istiyon sen benden" başımı tekrar yastığa gömüp uyumaya devam ettim.
"Kız kalk okula geç kaldın " kolumda hissettiğim çimdikle yüzümü buruşturdum.
" Anne ne okulu Allah aşkına "
" Kız bugün okullar açılıyor ya kalksana " Ne okul mu lanet ya off dur bir saniye aklıma gelen şeyle rahat bir nefes verip gönül rahatlığıyla gözlerimi tekrar yumdum.
" En son okuldan atıldım ya ben anniş okumuyom artık unuttun mu? " kendi kendime söylendim.
" Deren çıldırtma beni daha dün yemekte babanla bu konuyu konuştuk ya. Seni yeni okula yazdırdık. " yeni okul mu nee?
" Yalan söyleme anniş ne yeni okulu ya benim niye haberim yok" hızla yataktan doğruldum.
" Ahh vurma be kafama anniş aptal olacam "
" Anneye yalancı denir mi hiç aptal" kızdı tabi.
" Sorry anniş sorry "
" Türkçe konuş kız deren yoksa valla elimde kalacan"
"Ya anniş vurma artık şu kafama valla beynim çorba oldu. "
" Son kez söylüyorum kalk okula geç kaldın. Okul kıyafetin sandalyenin üzerine bıraktım." Kendi kendine söylenip çıktı odamdan.
Off Allahım ben ne günah işledim ya ne güzel okul hayatım bitmişti. Nerden çıktı bu yeni okul zımbırtısı off.
Yatağıma üzgün bakışlar atıp hızlıca hazırlanmaya başladım. Yoksa anniş gelip bu sefer beynimi uçururdu.
Aynada kendimi süzdüğümde oldukça güzel olmuştum. Forma oldukça havalı göstermişti. Bir saniye bu bildiğimiz kolej formasıydı.
"ANNİŞŞ ANNİŞŞ" bağırarak aşağı indim.
" Ne bağırıyon kız deli danalar gibi. "
" Dananın deli olanı da mı var ki bağırsın herneyse konumuz bu değil bu forma neden kolej forması. Devlet okullarının suyumu çıktı be kadın " Annem her ne kadar da bu halime göz devirsede cevap vermişti.
" Maşallah sicilin o kadar kabarık ki hiç bir devlet okulu seni kabul etmiyor. Bizde koleje yazdırdık. Baban zaten çok istiyordu kolejde okuyup iyi bir eğitim almanı isabet olmuş "
" Ne demek kabul etmedi ya benim gibi müthiş bir şahsiyeti nasıl kabul etmezler hem ben zengin bebeleriyle okumam. "
" Beni deli etme deren çık artık şu evden git okuluna. Zengin olduğunu unuttun heralde"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevme
Ficção Adolescente"Beni sevme!" demişti. Evet doğru duydunuz yeni tanıştığım bir çocuktan duyduğum en garip cümleydi bu benim için. Neden bunu söylediğini anlayamamış olmamın şaşkınlığını üzerimden atamamıştım. Dudaklarımın arasından sadece "Neden?" diye bir soru çık...