Herkese merhaba😍
Evet ilk bölümümüze geçmeden önce emeğe saygı duyup vote ve yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim.
Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar❤●●●●●●
" Şimdi çıldırıcam ha Cemil amca sen ne cimri bir insan oldun çıktın yahu!" dedim, sinirle.
" Bak Deren son defa söylüyorum vermicem kızım olmaz. Ver parasını öyle vereyim" dedi, bıkkınlıkla.
" Aman be kalmadım senin karpuzlarına" dedim, sinirle arkamı dönüp yürümeye başladım. Göz ucuyla arkama baktığımda sabır çeke çeke dükkana girdi. Şuna bak ya benim burda sabır çekmem gerekirken bir de o çekiyordu. Alttarafı bir dilim karpuz istedik göz hakkı yahu canım çekti olamaz mı? Ama yok bunak halden anlamıyor! Ama dur sen bende kolay kolay vazgeçicek göz var mı be bunak görürsün sen.
Hızla arkamı dönüp tezgahın önüne geldim. Ehehe dükkanın içindeydi neyseki arkası dönüktü bunağın. Karpuzlara göz gezdirdiğimde içlerinden en büyüğünü gözüme kestirmiştim çoktan. Sanki tezgahın önünden geçerken yanlışlıkla karpuzu düşürmüşüm gibi numara yaptım.
" Ahh bacağım " bir ses duymamda cabasıydı.
Şansıma tüküreyim yahu gram şans yoktu bende sinirle yan tarafıma döndüğümde yakışıklı bir veletle karşılaştım. Garibim ya karpuz onun ayağına gelmişti. Dur bir saniye yakışıklı? velet? Tövbeee valla velet demek istememiştim yahu inşallah çarpılmam.
Çarpılmışsın zaten çarpılacağın kadar daha ne tür bir yaratık olabilirsin ki?
Harbi sürtük bu iç seste yav valla çekemiyor beni garezi var. Bak bak laflara bak sen kim köpek bana laf sokmak
Sen kim sümsük bana sürtük diyon.
Paçoz hele bir git valla şuan önemli bir vaziyet var ben sonra itinayla laflarımı sokacam sana.
Bak yav bana laf ebeliği yapma vurucam ha ağzına
Yok bu harbi sapıtmış iç ses. Valla hiç normal değil hemde hiç.
" Noluyor burda " diye bağıran tabi ki de cemil amcaydı.
" Aaa karpuzum " demesiyle sinsice sırıtmaya başladım. Karpuz ortadan ikiye bölünmüştü. Bu demek oluyor ki artık rahatlıkla bir dilim yiyebilirdim.
" Aa cemil amca bak tadımlık için karpuzun kendini feda etmiş bile" dedim sahte bir üzüntüyle.
" Ulan Deren ne şeytan bir kız oldun çıktın " sahte bir şaşkınlık yüzüme yerleştirip
" Aşk olsun bunakcık şeytan meytan ayıp olmuyor mu yahu" ona kınalar bakışlarımı atmayı da ihmal etmemiştim.
Hala yanımda ki yakışıklının burda olduğunu farkedince aklıma müthiş bir şey geldi. Ney geldi diyeceksiniz şey işte yav düşünce anlasanıza yav.
" Hem karpuzu ben değil bu düşürdü" dedim ciddiyetle aynı zamanda parmağımı çocuğa doğru uzatayım derken parmağım çocuğun gözüne girmişti. Double rezillik time.
"Aaaa lann gözüm " acıyla inledi. Daha çok sesinden öfke akıyordu.
" Aaa ulan sen niye gözünü parmağıma sokuyon " diye saçmaladım. Dur düşüneyim yioo saçmalamadım vazgeçtim mal gibi dibimde durursa olacağı buydu. Ohh olsun ona.
" Evladım iyi misin. Eh be Deren bir rahat durmazsın sende be " diyen tabi ki bunaktı. Ayy çirkefff yaşından başından utanmıyo.
" Kızım deli misin lan sen! " aboo yakuşuklu baya kızmışa benziyor. Dur bir daha bakayım harbi kızmış lan. Sinirden kasılan çenesi, o gözler ne öyle ateş fışkırıyor mübarek. Korktum mu tabi ki de hayır! Şaka lan şaka mal mıyım ben tabi ki korktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevme
Novela Juvenil"Beni sevme!" demişti. Evet doğru duydunuz yeni tanıştığım bir çocuktan duyduğum en garip cümleydi bu benim için. Neden bunu söylediğini anlayamamış olmamın şaşkınlığını üzerimden atamamıştım. Dudaklarımın arasından sadece "Neden?" diye bir soru çık...