Hiçsin! 9.Bölüm

16 3 0
                                    

●●●●●●●

Bugün okula gidecektim maalesef hiç mi hiç istemiyordum. Ama eğitim şart!

Aynada ki yansımama baktığımda olmuştum ya bugün siyah şort ve siyah askılımı giymiştim. Havalar daha sıcak olduğundan böyle giyiniyordum. Saçlarımı düzleştirmiştim. Hafifte makyaj yapmıştım parlatıcı, eyesliner ve maskara sadece bence oldukça az herneyse saate baktığımda geç kalmış olduğumu görmemle çantamı kaptığım gibi odamdan çıktım.

Annem ve babam bugün erkenciydiler ikiside evden çıkmışlar benden önce. Bende evden çıkıp yola koyuldum. Nolcak ki sanki derse 15 dakika geç girsem dünyanın sonu mu gelecek yahu.

Müzik eşliğinde huzurlu geçen yolculuğun ardından okula gelmiştim. Evet millet tamı tamına 10 dakikadır geç kaldım. Okula hızlı bir giriş yapıp sınıfımın bulunduğu koridora geldim. Tam o sırada yan sınıfın kapısı açıldı ve o sarışın çocukla karşılaştım. Kutay! Beni görünce dudaklarına pich bir gülüş yerleştirdi. Yanından geçerken sertçe omuz atıp " seninle görüşeceğiz yeni kız yaptığını unutmadım! " tehlike barındıran sesinde bizzat tehdit vardı. Suratından silmediği gülüşüyle göz kırpıp gitti. Manyak çocuk! Çok fena omuz atmıştı, kolumu acıttı salak.

Diğer elimle kapıyı çalıp girdim. Hocadan gir komutunu beklemeden ki bu yüzden hocanın sinirli bakışlarına maruz kalmıştım. Sınıfa girmemle bütün bakışlar üzerimdeydi.

" Gir dediğimi hatırlamıyorum deren " bu sözlerine karşılık göz devirdim, maalesef matematikçiye denk gelmiştim.

" Uzatmayın hocam bir daha olmaz! " dedim, sertçe. O ara yerime baktığımda Aras ile göz göze geldim. O da zaten bana bakıyordu. Ve ben şok yanında kimse oturmuyordu daha doğrusu hayret sevgilisi Yağmur nasıl oluyorda Aras ile oturmamıştı?

" Bu seferlik izin veriyorum geç yerine " konuşan matematikçiye içimden bir güzel saydırmış lâkin sadece göz devirmekle yetinmiştim.

Koskoca sınıfta başka boş yer neden olmaz ya bu ne böyle belki ben Aras ile oturmak istemiyorum ha bana hiç sordunuz mu onunla oturmak isteyip istemediğimi

Tabi ki de oturmak istiyorsun aptal çünkü sen aptal ve kin tutamayan birisin harbi salaksın kızım sen

Evet millet manyak iç sesim konuştu sabah sabah beni gömmese içi rahat etmezdi zaten!

Herneyse iç sesimle sonra uğraşırım. Aras'ın yanına geçmeden önce İrem koluma vurup "özlettin kendini kuzum" dedi. Lanet ya tamda Kutay'ın vurduğu koluma vurmuştu. Acıyla yüzümü buruşturdu.

" Kızım ya cinler periler mi söyledi de bilerek mi bu koluma vuruyon " dedim.

" Ne diyon deroş ya noldu koluna? " merakla sordu ama gıcıklık değil mi? " Sanane" dedim ve Aras'ın yanına oturdum. Acıyan kolumu sıvazladım. Ah canım kolum benim o ara İrem tenefüste konuşuruz bakışları atıyordu. Ben ise ona dudak büzüp "rüyanda görürsün kuzum" bakışlarını attım. Önüme döndüğümde Aras' la göz göze geldim. Yaa sözde önüme döneceğime Aras'a doğru döndüm. Mallıkta sınır tanımamak diye buna denir. Bugün o da siyah giymişti hoş o hep siyah giyerdi. Bu sefer siyah deri ceket yerine ince siyah kapişonlu bir ceket giymişti.

Onunla mal mal birbirimize bakarken kabaca "Ne?" dedim. Ama o kısacık cümlenin içinden bana neden bakıyorsun hadi ben baktım sen ne diye bakıyon iması var ama tabi Aras'ın aklı varsa anlar.

Beni SevmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin