Niall pov.
Nema, nema, nema je!!! Bijesno sam razbacivao stvari po Vanessinom stanu, dok se ona šćućurila na kauču i pognula glavu u koljena. Mogu je čuti kako me moli da prestanem. Ali, ja ne mogu prestati.
"Prestani, Niall!!"- Vanessa panično viče. "Zar je tebi stalo uopće do te...praznoglave plavuše?" U tom času kad je to izgovorila, nasrnuo sam na nju. Ni sam nisam mogao vjerovati što sam učinio. Već u idućem trenutku Vanessa je pobjegla u svoju sobu držeći se za desni obraz, koji sam maloprije bio pljusnuo i zalupila svom snagom vratima.
''Vanessa, otvori molim te.''- stajao sam poput kretena ispred vrata i pokušavao ih otvoriti.
''Vanessa, ne zajebavaj me!! Stvarno si me iživcirala. Jel tebi jasno tko je ta plavuša? Jel li ti jasno glupačo?!''- derao sam se na vrata i izigravao jebenog krenčinu. Uzimam svoju jaknu i krećem van. Sunce je jako, iako je negdje kraj zime. No, nije toplo. Snažni vjetar puše nemilosno i svo to sunce ne dopire do moje kože. tumaram ulicama Cardiffa, tražeći gdje ima koji pub. Nakon nekih 5 minuta pronalazim neki, pa uđem. Sjednem za šank i naručim dupli wiskey koji ispijam u sekundi, pa pružim čašu konobaru za znak da mi natoči još.
''Čuj stari'' obratim se gostioničaru, ''ima li ovdje neki telefon?''
''Um, ima, evo izvolite.'' -dao mi je telefon. Utipkao sam broj i pričekao dok je zvonio.
''Halo?''
''Mandy, ja sam.''
''Niall?''
''Da. Mandy molim te, moraš mi pomoći, Jedino tebi mogu vjerovati. Trebaš mi dušo.''
''Niall, pijan si. Što se događa?''
''Dođi po mene. ''
''Dolazim, samo reci gdje si?''
''U Cardiffu.''
''Ostani tu. pokušat ću doći što prije. Molim te, Niall ne miči se.''
''Aham,''
''I naruči si kavu. Jasno?''
''Da, dušo.''
Vratio sam gostioničaru telefon i poslušao Mandy. Naručio sam kavu i čekao je. Mandy je jedina osoba kojoj sam mogao vjerovati. Hm. Vanessa je, ništa drugo nego glupača. Žao mi je jer sam je udario, ali da mi je žao? Nije. Vjerijatno bih sve isto učinio. Potražim ponovno konobara i zamolim za telefon. Ponovno. Ne znam je li to zbog toga jer me peče savjest ili što, no biram Vanessin broj i čekam dok se ne javi.
''Van ne prekidaj''- užurbano izgovaram kako ne bi prekinula odmah kada bi mi čula glas.
''Što želiš? Još više me vrijeđati? Izmlatiti me?''
''Ne. Oprosti. Nisam bio svoj.''
''Ti nikada Niall nećeš biti svoj. Misliš da nisam primjetila?'' Zastao sam na tren.
''Što?''
''Drogiraš se. Nisi se uopće promjenio. Zna li ona?''
''O čemu ti?''
''Daj Niall. Iskorištavaš tu jadnu djevojku jer je vjerojatno vrlo bogata. Kada je u potpunosti iskoristiš odbacit ćeš je. I to je to. Kao i sa svakom. Uvijek isti plan. Dogovor sa Drake-om, tobožnja otmica, prijetnje smrću njenim najdražima, zatim bijeg... Sve kao i sa mnom. Zar ne? Što šutiš? Reci nešto.''
''Samo sam ti htio reći da odlazim.''
''Ok, sretan put. I usput, nadam se da je ta Hayley doista plavuša.''
Hay. pov.
''Želite reći da me on cijelo vrijeme promatrao?''- upitam u nevjerici g. Sweeday-a.
''Znam, da ti je sve ovo sad previše, no nisi jedina koju je prevario. On je profesionalni varalica. Hvatam ga tri godine. Njegova prva žrtva je bila moja sestra. Trebali su se vjenčati, no on ju je ostavio ispred oltara i pokupio svu njenu ušteđevinu. Uskoro sam čuo za novi slučaj. Sve isto, kao i sa mojom sestrom, samo druga žrtva. Sve ovisi o žrtvi koliko će dugo ostati.''
''Ovisi što?'' iskreno ne mogu vjerovati. No, što bi me to trebalo čuditi.
''Ovisi koilko je bogata.'' Smijem se sam sebi.
''Kako je vaša setra?''- upitam ga. Moram znati više.
''Ubila se tjedan dana nakon što ju je ostavio. Na obdukciji smo saznali da je bila u drugom stanju. I molim te, Hay, zovi me Jason.''
''U redu, Jason.''
''Mislim da bih trebao ići. Moram podnijeti izvještaj tvom ocu.''
''Da.'' Jason odlazi, ostavljajući me samu u svojim mislima. U redu Niall, želiš se igrati? Onda neka bolji pobjedi. Neka igre započnu!
YOU ARE READING
TRICKSTERS (NIALL FANFIC)
FanfictionHayley Van Pelt, pomalo ohola i drska djevojka naići će na sebi ravnog protivnika. ljubiteljica adrenalina jednom iz razonode ukrade auto, i time potakne Niall-a, da joj se što više približi. Hayley Van Pelt- Ashley Benson Niall James Horan Liam Jam...