Prošlo je nekoliko dana od kada sam pobjegla sa Niall-om. Ocu sam javila jedinjo da mi je žao i da me zasad ne traži. Nadam se da je sa njim sve u redu. Prema onome što sam od njega čula kao odgovor ovo mi neće lako oprostiti. Odnosi mene i Niall-a su toplo- hladni. Nikada ne znam što misli i kako da se ponašam pored njega. Trenutno između nas vlada tišina i ta tišina me reže,dok na radiju svira neka spora pjesma. Niall je usredotočen na cestu, a ja pojma nemam gdje se nalazimo i kamo uopće idemo. Znam jedino da smo London već odavno prošli.
''Trebali bismo se rješiti ovog auta.''- nakon sati tišine napokon je progovorio. ''Nemamo mnogo goriva još.Možda još koji kilometar.''
''I kako misliš da onda? Hodamo?'' Lupne par puta prstima po upravljaču pa reče:'' Ti ćeš nam pronaći novi.''
''Nije valjda da si zaboravila? Malena?'' okrene se na sekudu prema meni, namigne mi, pa se ponovno usredotoči na cestu.
Zaboravila? Šta? Nije valjda da... ja se baš ne sjećam kako sam ja ukrala taj njegov auto. Koje žice treba spojiti...
''Misliš da ukradem nečiji automobil?''
''Da. Moj si uspjela, siguran sam da znaš i možeš.'' Izvije svoje usne u neki nedefinirani osmjeh. Lijep je kad se smije, pomislim.
''Gdje se uopće nalazimo?'' Niall uzdahne par puta ništa ne rekavši. Uporno inzistiram da mi kaže bar gdje idemo i nakon što sedmi put upitam, dobivam njegov odgovor. Cardiff. Nikada nisam bila tamo. Čula sam od mnogih da je vrlo lijep gradić. Niall zaustavlja auto na nekom parkingu, te izlazi iz auta,a i ja također. Od kada smo pobjegli nemam svoju odjeću, tuširam se na javnim mjestima poput bazena ili tuševa na obali, ili provaljujemo u sportske dvorane i škole. Niall pronalazi jednu sivu hondu i pokazuje mi da dođem bliže.
''Želiš da orobim ovaj auto. Zar ne?''
''Ne. Pozvao sam te ovamo da ti pokažem kako profesionalac to radi. I dok sam ja rekla onaj famozni 'keks' on je već obio bravicu na vratima i za manje od tridest sekundi začujem zvuk motora.
''1 minuta i 27 sekundi. Slab sam.''
''Hajde, jel ideš ili?'' otvorim suvozačeva vrata i uđem.
''Koliko imamo do Cardiffa?'' upitam kako bih bar malo ublažila tišinu koja svako malo pojavi između nas. Nije to ona ugodna , to je ona neugodna, ljuta tišina. Ljuta tišina, zar to postoji? Malo si skrenula s uma.-moj tihi glas mi se javi i stane pilati po mozgu.
''Dvadeset minuta.'' Sunce se pojavilo na obzoru i sada jasno mogu vidjeti Velški krajolik, strmovite i gole stijene o koje udaraju valovi i more. Plavetnilo neba i mora koje se stapaju u jednu cijelinu, i igraju neku svoju igru.
''Kako si uspio za tako kratko vrijeme upaliti auto?''
''Kratko? Zahrđao sam. Inače mi treba 70-ak sekundi.''
Prije nego što išta uspijem kazati Niall me predusreće.
''Naučio sam krasti kao bih preživio. Kad si na ulici jedino što moraš jest naučiti kako biti što efikasniji i brži. Jedino tako se možeš izboriti da te poštuju i cijene na njoj.''
Hm, malo pomalo saznajem neke detalje njegova života i shvaćam zbog čega se nalazio u onome društvu kockara i pijanaca. Nije on kriv, okolnosti su. Nije on kriv, okolnosti su- piskutavi glasić ponovi moju rečenicu i stane se posprdno smijati.
Napokon smo stigli u Cardiff. Zaista je prelijepi maleni gradić. Podsjeća me na gradiće iz bajki. Malo dalje od grada, koji kilometar udaljen nalazi se poznati srednjovjekovni dvorac. Klima i mentalitet ljudi koji ondje žive itekako utječu na nas dvoje. Osjećam se spokojno dok hodam pored Niall-a i sve više zaboravljam da ja nisam u bajci i da je moja stvarnost drugačija.
''Idemo pronaći smještaj. Ovdje imam poznanicu, nisam siguran da li je još uvijek ovjde.'' Niall je bio ovdje? Još jedna nova informacija za mene. Pratim Niall-a po nekim uskim i krivudavima uličicama sve dok se u jednoj ne zaustavimo kod broja 53. Niall otvori staru škripavu kapiju, pa uđe u dvorište. Ja još malo pričekam, a onda uđem za njim. Ugledam Niall-a kako grli neku djevojku i počinje mi se gaditi. Zapravo osjetim golemi nalet ljubomore kada ih ugledam.
''Ti si sigurno Hayley.'' potvrdno klimnem glavom.
'' Drago mi je. Ja sam Vanessa. Niall-ova djevojka.''
*
*
*
dragi ljudi jako mi je žao jer nastavak nisam mogla ispuniti na vrijeme.. imam mnogo obaveza na faksu i jednostavno ne stignem. nadam se da vam se sviđa nastavak, pa stoga kliknite vote i dajte koji komentar. to mnogo znači za mene. pussa :*
YOU ARE READING
TRICKSTERS (NIALL FANFIC)
FanfictionHayley Van Pelt, pomalo ohola i drska djevojka naići će na sebi ravnog protivnika. ljubiteljica adrenalina jednom iz razonode ukrade auto, i time potakne Niall-a, da joj se što više približi. Hayley Van Pelt- Ashley Benson Niall James Horan Liam Jam...