Ne de olsa vakit
Çok...
__________________________
Gözlerimi açıp tavanı izlemeye başladım. Çok berbat bir yaşamım vardı.Çok çabuk duygu değişikliği yaşadığımın farkındayım. Ama elimde olmuyor ki zaten kimsenin fazla umursamadığını da düşünmüyorum. Yan tarafta ki telefonumu elime alıp saate bakacakken mesaj geldiğini gördüm umursamadan telefonu yan tarafıma atıp. Kalkıp hazırlanmaya başladım.
Aşağı inip etrafa biraz göz gezdirdikten sonra sehpanın üzerinde duran mavi kağıdı farketmem kısa sürmüştü. Elime alıp kağıdı okumaya başladım.
Jisoo uyuduğun için sana söyleyemedim ama 3 günlük bir iş turumuz var. Dolapta yeterince yemek var kağıdın altında ki zarfta bir miktar para da var biz gelene kadar evi yıkma yeter bebeğim.
Annen/BabanNotu okuduktan sonra zarfa dokunmadan ayakkabılarımı giymeye gittim. Sonbahar mevsiminin son aylarındaydık. Kışa girmeyi dört gözle bekliyordum. En sevdiğim mevsim.
Kapıyı üç kez kilitledikten sonra hızlı adımlarla yürümeye başladım. Bu hayatta tek olmak bence her zaman en iyisi. Yanlız olmak güzel bir şey. Tabi yanlız kalabiliyorsanız.
Okulun kapısının önüne gelince bir an duraksadım. Nefret ediyordum buradan. Bu okulda beni tutan tek şey son senem olması. Başka bir okula gidip alışma süreci çekene kadar derslerime odaklanamam o yüzden kendime bir söz verdim
Pes etmeyeceğim
Hemen şuan verdiğim bu söze kendim inanmasam da, çıkışa kadar çoğu kez ağlayacağımı bilsem de her defasında bunu söylüyorum.
Pes etmeyeceğim
Okula doğru yürürken herkes yine bana dönmüştü. Okulda farklı bir kimliğim vardı. Dışarıda ki ben ve burada ki ben arasında milyonlarca fark vardı.
Okul koridorunda yürümeye devam ederken bir ses geldi kulağıma.Okulun top 10 güzellerinden Roseanne Park Chaeyoung.
Ve okulda ki tüm kızlar için bir tanrı kadar yakışıklı Park Jimin. Kaderin ikisinin yollarını birleştirmesi ne güzel aslında. Çok yakışıyorlar.
Park Jimin Seul'da tenis turnuvasının her sene ki birincisiyken Roseanne hem başarısıyla hemde sesiyle okulda popülerler listesinde ilk sıralar da yer alıyor.
Genellikle grupça takılıyorlar. Yani Park Jimin, Roseanne, Jeon Junkook -okul futbol takımının kaptanı- ve sevgilisi Lalisa Manoban -okuldaki amigo kızların liderlerinden biri- Jennie Kim - amigo kızların liderlerinden ikincisi- Ve
Kim Seok Jin.Aralarında ki en farklılarından biri Seok Jin garip bir çocuk bana bir kere bile baktığını görmedim.
Benim okulda ki tek durma sebebim ise okul birincisi olmam. Ama bu benim zerre umrumda değil. Onlar gibi farklı yönlerde yeteneklerim yok. O yüzden kısacası en iyisi ders çalışmak.
Ben bu düşüncelere dalmışken ders zilinin çaldığını duydum. Burda durmama sebep olan görüntüye yine bakınca ise Park Jimin'in gittiğini Roseanne' nin ise duvar kenarına çöküp ağladığını gördüm.
Hadi ama lütfen iyilik yanım tutmasın...
Diye düşünürken kendimi birden onun yanına doğru yürürken buldum. Yanına geldiğimde omzuna dokunup dokunmamak arasın da kararsız kaldım.
Hadi ama Jisoo sen böyle bir halde olsaydın seni iyi hissettirecek bir el beklerdin...
Içimden kendime lanet ederek omzuna dokundum. Kafasını kaldırdığı gibi gözlerimin içine baktı.
Ne yani kavgamı etmişlerdi.Diye geçirdim içimden. Çünkü yani ne bilim herhalde sevgililer birbirleriyle kavga ettikleri zaman ağlarlardı. Bu konuda düzgün bir cümle bile kuramıyorum.
"Iyimisin Roseanne?"
Hemen kendini toparlayıp üstünü düzeltmeye başladı.
"Ah şey sağol iyiyim"
"Fazla iyi değil gibi gözüküyorsun istersen eve git."
"Hayır şey.. teşekkür ederim." Kekeliyordu ilk defa onu bu kadar savunmasız görüyordum. Sanki dokunsam yine oturup küçük bir bebek gibi ağlayacaktı.
"Sen bilirsin ama seni daha iyi hissettirecek bir şey varsa bana söyle." Diyip yüzüne bakmaya başladım.
"Jisoo bu gördüğünü kimseye anlatmazsan daha iyi olurum."
Ona dönüp biraz baktıktan sonra"Tabiki neyse iyi dersler" diyip merdivenleri çıkmaya başladım. Aklıma sabahki mesaj geldiğinde bakmayı unuttuğumu hatırladım. Hemen telefonumu elime alıp mesaj kutuma girdim.
uniqueness: Sana mesaj atmak için bu hesabı açmaya karar verdim. hesaba bir isim araken aklıma sen geldin. Sen bu isimin anlamı kadar eşsizsin Jisoo.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe Me |Jinsoo
Fanfiction"𝒊𝒏𝒂𝒏 𝒃𝒂𝒏𝒂 𝐽𝑖𝑠𝑜𝑜 𝑦𝑎𝑝𝑎𝑏𝑖𝑙𝑖𝑟𝑠𝑖𝑛" Kim Jisoo ✗ Kim Seok Jin @2021 |Mochipastah