Fyodor Dostoyevski, insanın ancak acı çekerek olgunlaşacağını söyler.____________________________
Bugün kesinlikle berbat bir gün olucak çünkü ilk iki dersimiz beden. Tanrı aşkına günün ilk iki dersine bedeni koyan bir sistemden ne bekliyorsam artık.
Bu aralar sıkça yaptığım bir alışkanlığım var elimi anlıma vurma evet ne olursa direk elimi anlıma vurmak istiyorum. Bunu neden açıkladım inan bunu bile bilmiyorum. Zaten dün gece aldığım mesajdan dolayı sinirlerim iyice bozuk. Bay isimsiz gerçekten dün sinirlerimi çok bozdu mesaj sesimi artık kapattım o sesi duyunca sanki...sanki ne bilim ya çok garip hissediyorum ya da çok sinirleniyorum.Bu düşüncelerle okula vardığımı farkettim. Derin bir nefes alarak koca binaya baktım hayatta hiç bir zaman en çok nefret edeceğim yerin okulum olacağını düşünmezdim.
Ilerlemeye başladım erken geldiğim için koridorda hala fazla kimse yoktu. Sınıfa doğru ilerlerlemeye devam ettim başım önde bir şekilde. Sınıfın kapısını önüne geldiğim de biraz tereddüt ettim ama sonra direk içeri adım attım.
Beden dersimize hep erken gelirim çünkü o kadar işsiz bir insanım ki soyunma odasına gidip üstümü çıkartmaya üşeniyorum. O yüzden direk evde hazırlanıp geliyorum.
Çantamı sırama indirip kafamıda sıraya gömdüm. Yaklaşan bir ayak sesiyle kafamı kaldırıp kapı tarafına bakmaya başladım anlaşılan bir tek uyanık olan ben değilim.
Kapıdan giren kişinin Mark olduğunu görünce gerginleştiğimi hissettim sıra batmaya başladı galiba bu çocuğun yanında kendimi hiç güvende hissetmiyorum psikolojik anlamda.
T
am sıradan kalkmaya hazırlanırken
"Jisoo neden bu kadar iğrenç ve savunmasızsın"
bana hakaret mi etti yoksa acıdı mı?Onunla ciddi anlamda uğraşacak halim yok duymamazlıktan gelip yürümeye devam ettim. Kapının ön tarafına geldiğim zaman yine sesi geldi
"Herşey senin yüzünden, olan şeylerden sonra nasıl bu kadar rahat davranıyorsun en çokda bu yüzden senden nefret ediyorum."
Biliyorum, asla inkar etmiyorumda hiç bir zaman ama bunu yüzüme vurmayı neden herkes bu kadar çok seviyor.
Ona bir şey demeden sınıftan çıktım. Hızlı adımlarla koridorda nereye gideceğimi bilmeksizin yürüyorum. Bir anda arkamdan gelen bağırma sesiyle duraksadım bu bir kız sesiydi.
"Hey! Jisoo"
Durup arkamı döndüm Roseanne bana doğru koşarak geliyordu. Yanıma vardığında nefesini düzene sokmak amaçlı bir kaç saniye durdu. Ona sorar gözlerle bakmaya devam ederken konuşmaya başladı"Günaydın Jisoo sana bir şey söylemek istiyorum bugün okul çıkışı bir şeyler yapalım mı? Yani ıhm şey müsaitsen. Ama tabiki müsait değilsen kalabilir."
Biraz düşündüm aslında iyi olabilirdi
"Aslında olabilir."
"Ah Jisoo beni ne kadar mutlu ettin bilemezsin o zaman bugün okulun yanındaki kafede okul çıkışı buluşuruz."
"Tamam o zaman görüşürüz"
"Görüşürüz"
Onunla vedalaştıktan sonra biraz bahçeye çıktım.
Soğuk havalara bayılıyorum havayı içime çekerken ciğerlerimi yakması hoşuma gitmişti bu biraz gözlerimin dolmasına sebep olsada ağlayacak kadar değildi. Gözüm birden dışarı kapıya kaydı.O tarafa baktığım an Seok Jin ile göz göze geldim. Farklı bir şekilde bakıyordu bu sefer.
Bu çocuğu neden her gördüğümde yüzüm yanmaya başlıyor. Hemen içeri girip kendi sınıfıma doğru ilerlemeye başladım. Bu aralar oldukça garip hissediyorum...×××
Sonunda öğle arası ve ben tuvalete gidiyorum ilk defa aç değilim galiba ama son anda dizi sonu reklamı gibi devreye giren iç sesimle tüm morelim alt üst oldu
'tabi Jisoo tostları mideye gönder sonra aa neden aç değilim'
Kendi kendime göz devirip tuvalete girdim. Buraya gelme sebebim sadece kalçam sıraya yapışmasın diye ayağa kalkmak. Ellerimi yıkayıp kuruladuktan sonra kapıyı açıp sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Bu saatte kimse burada olmaz genellikle herkes ya yemekhanededir ya da bahçede bense çok acıkmadığım sürece hep sınıftayım.
Sınıfa girip sırama direk oturmayı planlarken birden sıranın üstünde ki kitabımın arasının şiştiğini farkettim. Kitabın kapağını açıp baktığım da gözlerim şaşkınlıktan kocaman olmuştu.
Kırmızı bir gül ve yanında küçük bir not;
Bana hala güvenmediğin için şuan senin yanında olamıyorum Jisoo.
Ortaya çıktığım zaman benden kaçacağını bildiğim içinde çıkmıyorum. Ama şunu bil ki ben
Seni çok seviyorum kutup yıldızım♡Feels geçiriyorum şuan kendi kendime QKQJQJWNEN
Vote + yorum inşallah ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe Me |Jinsoo
Fanfiction"𝒊𝒏𝒂𝒏 𝒃𝒂𝒏𝒂 𝐽𝑖𝑠𝑜𝑜 𝑦𝑎𝑝𝑎𝑏𝑖𝑙𝑖𝑟𝑠𝑖𝑛" Kim Jisoo ✗ Kim Seok Jin @2021 |Mochipastah