Ain't nothin' wrong with it
I don't wanna give you the wrong impression
I need love and affection..________________________________________________
uniqueness: senden tek bir isteğim var.
uniqueness: sadece o yarışmaya katıl Jisoo.chuich: imkansız şeyler istiyorsun
uniqueness: hadi ama Jisoo seni o gün gördüğüm zaman çok güzel yüzüyordun.
chuich: yapamam anonim
uniqueness: yapabilirsin Jisoo ben senin yanındayım.
chuich: keşke seni görebilsem
gönderilemedi❌
chuich: yapamam o kadar insanın içinde yüzemem.
uniqueness: neden ama neden?!
chuich: lütfen zorlama yapmak istemiyorum.
uniqueness: hadi ama Jisoo benim için bir şey yapmak istediğini söyledin ve bende bunu yapmani istiyorum.
uniqueness: gerçekten istersen yapamayacağın bir şey yok.chuich: üzgünüm anonim ama zorlama hem kayıtların süresi bitmiş olmalı.
uniqueness: hayır yarın son gün
chuich: bu yarışmaya neden bu kadar çok katılmamı istiyorsun yapamayacağımı bildiğin halde..
uniqueness: işte sorun da bu zaten kendine güvenmiyorsun
chuich: evet kendime güvenmiyorum kendimi sevmiyorum ama dışarıdaki insanların beni sevmemesi bana kötü davranması adil mi?
uniqueness: Jisoo üzgünüm ama sen kendini sevmiyorsan kimsenin seni sevmesini beklememelisin.
uniqueness: Her zaman için ne olursa olsun kendini sevmelisin kendine güvenmelisin. Yoksa asla hayattan zevk alamazsın.chuich: galiba haklı olabilirsin.
uniqueness: Ne yani yarışmaya katılıyor musun? Cidden çok mutlu oldum.
chuich: sana katılacağımı söylemedim.
uniqueness: ne kadar inatçısın.
chuich: teşekkürler.uniqueness: o yarışmaya katılarak herkese ne kadar başarılı olduğunu gösterebilirsin.
İnsanların senin hakkında ki düşüncelerini değiştirebilirsin böylece.uniqueness: İnan bana Jisoo yapabilirsin.
uniqueness: Ben her zaman için senin yanındayım kutup yıldızım✨
Görüldü ✅
15:45Finale az kaldı bebekler❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe Me |Jinsoo
Fanfiction"𝒊𝒏𝒂𝒏 𝒃𝒂𝒏𝒂 𝐽𝑖𝑠𝑜𝑜 𝑦𝑎𝑝𝑎𝑏𝑖𝑙𝑖𝑟𝑠𝑖𝑛" Kim Jisoo ✗ Kim Seok Jin @2021 |Mochipastah