Wanna feel alive, outside I can fight my fear...
____________________________
3 saat öncesi"Umarım dediklerimin hepsini harfi harfine anlamışsındır Jisoo."
Kafamı kaldırıp tekrar Namjoon hocaya baktığım da sinirden ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Tanrı aşkına ne kadar şanssız biriyim. Bir insanda parmak ucu kadar da şans olmaz mı ya!
Namjoon hocaya baktığım da benden bir cevap beklediğini gördüm. Sanki hayır desem yaptırmayacakmış gibi. Yüzümü düzeltip istediği cümleyi kurdum.
"Evet hocam"
"Güzel o zaman sana iyi temizlikler burayı yaptıracak birilerini arıyordum zaten senin yapman iyi oldu."
Bu adam benimle dalga falan mı geçiyor acaba. Ilk günden ya. Sinirlerim alt üst olmuştu. Ben bu asırlık odayı nasıl temizleyeceğim.
Şanssızlığın vücut bulmuş haliyim.Sus ve temizliğe başla Jisoo
Yanıma indirilmiş olan malzemelere gözümün ucuyla baktım. Kurtuluşumun olmadığını anlayınca elime fırçayı alıp süpürmeye başladım.
Umarım buradan cesedimi çıkarırlarda kimse bidaha hademe dışında kimseye temizlik yaptırmaya çalışmaz.
____________________________
Şimdiki zaman
Ayaklarım hala sızlarken Namjoon hocaya küfür etmemek için kendimi zor tutuyordum. Telefonumu elime alıp mesaj atan hesaba mesaj atmaya başladım. Bir dakika sonra cevap geldi.
Konuşma bittiğinde sinirlerim aşırı bozulmuştu.
Telefonum tekrar titrediğinde elime sinirle telefonu aldım bildirim panelinde ki yazıyı görünce bi an duraksadım
'Seni seviyorum kutup yıldızım...'
Yıllardır kimse bana seni seviyorum dememişti. Hatta nefretlerini en içten şekilde dile getiriyorlardı. Bu cümleyi okumak biraz garip hissettirmişti. Içimden bi an acaba gerçekten olabilir mi diye düşündüm sonra saçmalama Jisoo peri masalında değiliz ya da bir aşk romanında. Bu tür güzel şeyler sadece hayaldir benim için.
Ya benimle dalga geçmek amacıdır ya da uğraşacak birilerini arıyordur. Yataktan kalkıp pijama takımımı giymeye başladım. Yarın hafta sonuydu mükemmel bir gün benim için. Aç olduğumu biraz hissedince aşağı inip inmemek arasın da kararsız kaldım sonrasında boşverip kendimi yatağa attım.
Telefonumu elime alıp ınstagrama girdim. Fake bir hesabım var orada bazen insanlar ne kadar daha saçmalayablirler diye bakmak için arada bir giriyorum.
Gözüme önerilenler takılınca merakımdan bakmaya başladım. Okulda ki çoğu kişi vardı. Jennie'nin hesabını görünce profiline tıklayıp fotoğraflarına bakmaya başladım. Fotojenik bir insandı ayrıca çok güzeldi. Hâlâ nasıl sevgilisi olmadığını bilmiyorum. Dıştan ne kadar egolu gözüksede onun bir kaç anı gözüme takılmıştı. Öyle bir insan değildi yani ben gördüklerime inanıyorum.
Takipçi sayısı olması gerekenden yüksekti takip ettiklerine girip kimler var diye bakmaya başladım. Aşağı doğru gidince gözüme @/seokj.jin adlı kullanıcı takıldı. Büyük ihtimalle Jin'di. Merakıma engel olamayıp profiline girdim 2 fotoğrafı tek vardı ve onlarda mukemm.. ne diyorum ya.
Telefonumun ekranını kapatıp gözlerimi yumdum. Uyumak için değil sadece biraz düşünmek için. Ilk olarak bu mesaj atan kişi kimdi acaba? Benimle neden uğraşıyordu. Insanlardan uzaklaştıkça dibimde bitiyorlardı.
Sıkıldım herşeyden herkesten, eski yaşanmış olaylardan, geleceğime olan kaygımdan, bir gün intihar edeceğim korkusunu yaşamaktan sıkıldım...
Ben hayata aşık bir kızdım hayat kendini bana küstürdü. Kendimi dikenli güllere ulaşmak için ezilmiş papatyalardanmış gibi hissediyorum. Ne acı bir şey değil mi? Şuan gülüyorum artık ağlayamıyorum da
galiba bu...bu korkunç bir şey yani bir insanın ağlayamaması.Bunları düşünüp üzülmeyeceğim. Zaten aklımdan çıkmıyorlarda o ayrı mesele. Telefonumu elime alıp yeniden Instagrama girdim. Keşfete girip gezmeye başladım.
Önüme gelen bir postta ki yazıyı okumaya başladım. Başlık olarak
'Mutlu olmanız için sebepler' ilk başta dikkatimi çekmediği için umursamayıp aşağı inmeye devam ettim sonra çok merak ettiğim için en başa gidip yazıyı okumaya başladım. Son kısma geldiğim zaman şöyle bir şey yazıyordu.'Unutmayın ki sizi her gece yatmadan önce düşünen biri var...'
Gerçekten buna inanmalı mıydım?
00:25'de bölüm atan admin bunun için vote ve yorum yapsanız yeterli majsnkfjdc..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe Me |Jinsoo
Fanfic"𝒊𝒏𝒂𝒏 𝒃𝒂𝒏𝒂 𝐽𝑖𝑠𝑜𝑜 𝑦𝑎𝑝𝑎𝑏𝑖𝑙𝑖𝑟𝑠𝑖𝑛" Kim Jisoo ✗ Kim Seok Jin @2021 |Mochipastah