Bugün buraya bir alıntı yazmak yerine okuyucularımdan buraya dinledikleri zaman onlara huzur veren veya moodunu yükselten şarkılar yazmalarını istiyorum..İyi okumalar
_______________________________________________
♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱Artık eve gitme vakti diye geçirdim içimden derin bir oh çekiyordum ki buluşma planı yaptığımız aklıma geldi. Of neden kabul etmiştim ki. Yanımdaki şahsa baktığım da olduğu durumdan çok memnun olduğunu gördüm. Herhalde onun için katlanabilirdim. Çünkü çok istekli gözüküyordu.
Oflayarak çantamı sırtıma aldığımda beraber yürümeye başladık. Yan sınıfın yanında durduğumuzda içeriden çıkmalarını bekliyorduk. Telefonumun bildirim sesi gelince istemsizce heyecanlanmıştım içimden umarım o dur diye geçirdim. Ama ekranı açtığım gibi büyük bir hüzün. Okul grubundan gelmiş olan bir mesajdı. Girmeden kapatacakken telefonu Tae elimden aldı ve mesaja baktı.
Gözleri büyürken koridoru inletecek bir kahkaha attı. Telefonu hemen elinden alırken gördüğüm fotoğrafla gözlerim kocaman açıldı. Gerçekten dedikodu yapmak için her türlü boku büyütüyorlardı. Jin ve ben ne alaka ne alaka ya.. elimi anlıma vururken sinirden yerimde zıplıyordum. Sabah beni düşecekken tuttuğu pozisyon da bir fotoğraf ve alt yazı olarak yılın çift mi acaba?
Herkesin..
Altında ki mesajlar ise tam bir felaketti. Yüzde doksan dokuzu iğrenç olduğum hakkındaydı. Üzülmüş olabilirdim. Ama umursamaz olmayı tercih ettim. Sınıfın kapısı açılınca biraz geriye çıktım moodum düşmüştü. Hepsiyle selamlaştıktan sonra kulaklıklarımı takıp Tom Odell'in Another Love şarkısını açıp dinlemeye başladım. İyi hissettiriyordu. Hala yürümeye devam ederken. Omzumda bir el hissedince ürktüm. Arkama bakınca Lisa olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe Me |Jinsoo
Fanfic"𝒊𝒏𝒂𝒏 𝒃𝒂𝒏𝒂 𝐽𝑖𝑠𝑜𝑜 𝑦𝑎𝑝𝑎𝑏𝑖𝑙𝑖𝑟𝑠𝑖𝑛" Kim Jisoo ✗ Kim Seok Jin @2021 |Mochipastah