Capitolul 1

809 30 5
                                    

Kim's P.O.V

Mi-am putut convinge parintii sa ma lasevsa ma mut inapoi in L.A.,ceea ce m-a favut sa ma simt foarte bine. Dar m-am pitut muta inapoi cu o conditie:sa continui liceul aici. Din fericire,nu o sa merg singura. Eu si Kara vom fi colege de clasa. Cel putin,la majoritatea orelor o sa ne intalnim. Pauza de pranz ne-o vom petrece impreuna de fiecare data,plimbandu-ne prin curtea liceului si facand misto de profesori.

Este luni,ceea ce inseamna ca avem scoala. Totusi,este bine ca intru la ora pranzului si am timp sa stau cu Ross. Scoala incepand doar de o saotamana,nu am ce sa invat sau ce sa scriu.

Am coborat in living,asteptand sa vina Kara sa ma ia sa mergem impreuna. M-am asezat pe canapea intre Rydel si Ross,care se bateau pe telefonul lui Rydel.

''Stiam ca iti place de Ratliff!",striga Ross la ea si i-a aratat o poza cu el

''Vorbeste mai incet,Atotstiutorule!'',a zis ea luand telefonul din mana lui. ''Si nu imi place de Ratliff in felul ala.'',a continuat ea,incercand sa para convingatoare. Am ras de gestul ei si m-am asezat langa Ross,luandu-l in brate.

''Ma bucur ca ai ramas.'',mi-a zambit si mi-am pus capul pe umarul lui

''Si eu. Vreau ca totul sa fie ca inainte.'',i-am zis,uitandu-ma cum imi ia ma intr-a sa. Mi-am ridicat privirea si m-am intins sa-l sarut.

''Ce faceti?",intreaba Rocky si da drumul la televizor,ca si cum nu ar fi intrerupt nimic

''Absolut nimic...'',a raspuns Ross ironic,iar eu m-am ridicat de pe canapea,ducandu-ma sa raspund la usa. Cand m-am apropiat de usa,apare si Riker si ne repezim amandoi spre clanța,unde mainile noastre se ating,pentru un moment,uitandu-ne unul la altul,iar eu m-am simtit stanjenita. Am luat repede mana de pe a lui dupa acel moment,iar el a deschis usa.

''Hello.'',ne-a salutat Kara bine dispusa

Ross' P.O.V

Am vazut cand Riker si Kim si-au atins mainile,dar m-am simtit ciudat cand au inveput sa se uite unul la altul. Cat am fost in turneu,baietii R5eri care veneau la sectia VIP,flirtau cu ea si mereu interveneam. Nu e acelasi lucru si cu unul dintre frati. Nu vreau sa o pierd pe Kim din nou,iar cel care va fi cu ea nu vreau sa fie Riker. Suna ciudat. Kara si Riker fac un cuplu foarte frumos,dar nu stiu daca sentimentele lui Riker se vor schimba si se vor indrepta catre Kim. O iubesc pe Kim si nu vreau sa se schimbe ceva in relatia noastra.

Kara a intrat in casa si l-a sarutat pe Riker,luandu-ne si pe noi in brate dupa.

''Gata de scoala?",a intreb-o pe Kim

''Da.'',i-a raspuns si i-am dat un sarut lui Kim inainte sa plece

A venit si continuarea cartii. Voiam sa va intreb daca ati apucat sa ascultati sau sa gasiti ''Let's Not Be Alone Tonight'' de la R5. Eu am melodia descarcata din noiembrie,dar am inteles de la Riker ca nu e toata si ca ieri ar fi trebuit lansata si asa a si fost,doar ca numai la radio in Ametica :(
In fine,sper ca va place acest prim-capitol. Va pup :*

Am I A Player?{Sequel}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum