Capitolul 27

214 16 2
                                    

Kim's P.O.V

Chiar daca am crezut ca Ross o sa aleaga un film care nu e chiar pe placul meu,m-a surprins cand am vazut titlul filmului la care o sa ne uitam.
"De cand te uiti la 'Twilight'?",am ras,iar el mi-a dat una peste mana cand am vrut sa iau laptop-ul de la el din poala
"In primul rand,stiu ca iti place,deci iti fac pe plac,in al doilea rand,cand ne uitam la filme,laptop-ul ramane la mine."
"Si in al treilea?",intreb amuzata,uitandu-ma cum da play la film
"Stii ca mereu stai la mine in brate cand ne uitam la vampiri,varcolaci si alte alea pe-acolo.",a ras,iar eu m-am bagat 'in sufletul lui',zicand ca mereu stam asa ca ii este frica de chestii care musca. Pe mine m-a muscat de deget cand avea 2 ani si nu ma dau mare.
A facut misto de faptul ca imi place de Jacob mai mult decat de Edward si in timpul filmului imi tot reprosa ca nu puteam sa aleg pe cineva cu mai mult par in cap. Evident,era ironic.
"N-am ce face daca saracul baiat are ditamai peruca in partea intai. Stii doar ca e dragut fara. L-am vazut de atatea ori la Starbucks.",am spus pe o voce atat de lingusitoare si copilaroasa,ca aproape am ragusit numai dintr-atat
"Si tot de atatea ori ti-a fost rusine sa te duci sa-i ceri sa faceti o poza sau sa-ti dea un autograf.",mi-a dat peste nas Ross,iar eu m-am incruntat in joaca. Imi place sa fiu melodramatica cu el. Crede ca tot ce fac in gluma,este adevarat. Si el care este actor,ar fi trebuit sa-si dea seama. "Ce-ti plac baieti cu mult par...",ma ia peste picior din nou,iar eu ma uit la el,lasand gluma la o parte
"Tu nu ai asa de mult par si totusi,te plac." Vocea mea nu avea nicio urma de suparare sau ceva de genul,dar cam asa s-a auzit. La zambetul pe care il are Ross,cred ca s-a auzit asa cum suna si in capul meu. I-am zambit si mi-am pus capul pe umarul lui. Am uitat de film cat am stat sa-mi aduc aminte toate momenteld din viata mea,in care el era prezent. Cu toate urcusurile si coborasurile,impacari si despartiri,am ramas cei mai apropiati. Poate certurile ne-au apropiat mai mult. Cat stateam fara sa ne vorbim,il simteam atat de departe de mine si aveam mereu senzatia ca daca nu este langa mine,ceva rau se va intampla. Oricat de tare voiam ca durerea pe care mi-a provocat-o cearta sa dispara,primeam alta lovitura iar si iar. Poate ca mutatul din Londra in Los Angeles nu a fost o idee atat de rea. Oricat de mult iubesc orasul acela,tot in LA este casa mea in care m-am nascut. O vad de fiecare data cand mergem la Stormie si Mark. Casa in care am stat este chiar peste drum de casa lor si ii vad mereu pe noii proprietari cum o ingrijesc,iar acumsunt mai multe flori plantate in gradina,decat au fost plantate de parintii mei acum cativa ani.
"Kim?",il aud pe Ross,iar eu imi scutur capul si vad ca filmul s-a terminat. Ma uit la el,iar zambetul ii acapareaza fata.
"Ti-a placut?",il intreb,iar el se grabeste sa aprobe din cap. "Mersi ca ai ales filmul asta.",i-am zambit si m-am uitat sa vad cat este ceasul. Era deja 23:27 si amandoi am ras cand ne-am dat seama ca Rocky ori doarme pe canapea,ori in camera unuia dintre noi.
"Tu verifici living-ul,eu dormitoarele noastre",a zis Ross si ne-am dat jos,mergand pe varfuri pana la parter. M-am uitat pe şestache la canapea,dar nu era nici urma de Rocky. M-am uitat dupa Ross cum deschide usa camerei mele,apoi o inchide la loc,ceea ce inseamna ca nu e acolo. O deschide incet si pe a lui si se uita bosumflat la mine. "Doarme in al meu." Am ras,iar el avea o fata de copil caruia i s-a furat bomboana. Am mai ras o data cand gandul asta mi-a trecut prin minte si l-am tras intr-o imbratisare. Am stat asa cateva minute,apoi ne-am indepartat unul de celalalt.
"Vrei sa stai cu mine in noaptea asta?",am intrebat,luandu-l de mana si tragandu-l spre dormitor,chiar daca nu imi raspunsese
"Stii doar ca nu pot sa te refuz."
Am intrat in camera si m-am trantit in pat,de parca nu m-as fi dat jos dintr-unul acum 6 minute. Mi-am cautat pijamaua pe sub patura,apoi Ross isi da seama ca trebuie sa isi ia pijamaua din camera lui. I-am dat cu perna in cap cand am vazut ca nu isi aduce aminte de hainele lasate mereu in dulapul meu pentru orice eventualitate. Asta era 'Eventualitatea Ca Unul Dintre Frati Sa Adoarma La Tine In Camera'. Cat s-a schimbat el,m-am schimbat si eu. Nu m-am simtit stanjenita si nu mai eram de mult timida in fata lui Ross. Am trecut prin multe cu el,iar schimbatul de haine in fata lui era ultimul lucru de care ar fi trebuit sa-mi pese. M-am dat mai in margine ca sa aiba si el loc si am inceput sa ne uitam pe tavan. Somnul nu isi facuse simtita prezenta nici in timpul filmului si nici dupa.
"Ce vrei sa facem maine?",ma intreaba el,iar eu dau din umeri
"Plaja? Cu toate ca urasc plaja,vrei sa mergem acolo?",daca tot i-a sacrificat pe Romeo si Julieta ca sa se uite la 'Twilight',macar asta sa fac.
"Mie imi place cum suna."

Casa,dulce,casa. Ce faceti? Cum mai e in vacanta? M-am adunat si eu de pe drumuri.
Stiti ca R5 au lansat pe 10 iulie Sometime Last Night si voiam sa va intreb care este melodia sau melodiile voastre de pe album. Eu nu am o melodie preferata,pur si simplu acel album este superb.

Am I A Player?{Sequel}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum