Kim's P.O.V
Ma uitam pe geam si vedeam cum copiii mai mici se jucau prin curtile caselor si ma faceau sa imi aduc aminte de copilaria petrecuta aici,cum vara ne udam cu furtunul si radeam cand Rocky aluneca si cadea in piscina,luandu-l pe Ross dupa el si cum inainte de culcare imparteam cu Rydel jucariile cu care sa dormim. Cu Riker imparteam jeleurile pe care Mark ni le aducea de la serviciu si le mancam in curte,cand toata lumea dormea. Cu Ross am facut totul. Mereu eram de nedespartit si ne purtam ca si cum am fi gemeni. Nu existau conflicte intre noi. Eram ca doua picaturi de ploaie. Ne placeau aceleasi lucruri,iubeam sa fim unul in preajma ceilulalt. Asa am ajuns sa fim atat de apropiati,incat sa fim si impreuna ca un cuplu. Nimic nu parea schimbat,in afara de faptul ca uitam sa plec la scoala din cauza ca mai voiam 'un ultim sarut'.
Trezita de zgomotul de la portiera masinii,am tresarit si l-am vazut pe Riker asteptandu-ma sa ies din masina,cu mana lui intinsa spre mine,asteptand sa o intind pe a mea,pentru a duce la capat meseria lui de gentalman. Am ras la gestul lui,stiind ca nu face asta mai niciodata. Cand Rydel a avut nevoie de un gest ca asta,i-a inchis,fara sa vrea,rochia in usa masinii,rupandu-i-o.
''Ce se intampla cu tine?",il intreb cu umor in voce,iar el a ras
''Pai sunt cu tine.'',mi-a raspuns,iar eu am rosit,facandu-l sa rada. ''Haide.'',m-a luat de mana si am intrat intr-un restaurant. Daca stiam unde ma aduce,ma imbracam in altceva decat o bluza in dungi,blugii,evident, si nelipsitii tenisi. Mereu m-am imbracat asa. E ceva din ce nu ma poti scoate,fie ca imi tai picioarele,fie ca nu.
Mi-a deschis usa de la restaurant si m-a lasat sa intru prima. I-am zambit si am intrat,fiind urmata de el. Ne-am dus spre o masa de la geam si ne-am asezat,amandoi uitandu-ne unul la altul,numai ca Riker avea acea sclipire in ochi pe care eu nu cred ca o simteam,desi suna ciudat ceea ce am zis. Nu simteam multe in legatura cu el.
''Ce facem aici?",incercam sa nu fac intrebarea sa fie foarte stupida,desi parea ca am spus cel mai idiot lucru
''Consider-o prima intalnire.'',zice zambimd,punand mana peste a mea. Am zambit si mi-am luat usor mana de sub a lui,simtindu-ma prost. Inca imi pasa de ce simtea si credea Ross. ''Ti-am adus ceva.'',a continuat si a scos din buzunat o husa galbena,impreuna cu telefonul lui. Le-a pus cu modelul in sus si era genul de husa de telefon pe care am vrut sa o cumpar cand mi-am schimbat telefonul. Ma golbasem la ea jumatate de ora,dar se dadea la set si nu aveam cui sa-i dau o husa pe albastru care completa modelul,dar se pare ca Riker are. ''Stiu ca voiai sa o cumperi.''
''Nu pot sa cred!",m-am intins spre el sa-l iau in brate si ma golbam la cadou. Era imposibil sa ma fi vazut cand voiam sa o iau. ''Cum ai stiut?"
''Galben.'',a aratat spre obiect si m-am uitat la el cu o fata de era evident.
*****
''M-am distrat azi cu tine.'',i-am spus,inainte sa parcheze masina
''Si eu. M-am simtit foarte bine.'',mi-a zambit si s-a apropiat de mine,eu facand la fel,dar inainte ca buzele noastre sa se atinga,m-am oprit si am respirat adanc
''Si Kara?",intreb suparata. Stiam ca nu vrea ca eu si Riker sa fim impreuna. Ar fi durut-o foarte tare si nu suport sa o vad trista,mai ales daca tristetea este provocata de mine
''Eu si Kara nu mai suntem impreuna. Totul e din trecut acum.'',mi-a vorbit de parca el m-ari fi inselat pe mine cu Kara
''Nu e vorba de-",m-a intrerupt Riker,sarutandu-ma. L-am tras spre mine,sarutandu-l mai apasat,iar el cobora cu mana spre talia mea. I-am pus mana inapoi pe obrazul meu,iar el a ras. Ne-am dat jos din masina,iar pana la usa casei ne-am impiedicat de trei ori,incercand sa nu ne oprim din sarutat.
''Buna.'',ne saluta Rydel si noi doua ne-am imbratisat,facandu-i loc lui Riker sa intre sa-i salute pe baieti ''V-ati distrat?",ma intreba ea si eu i-am zambit
''Normal.'',am scos limba la ea si m-am indreptat spre camera,vrand sa ma schimb de hainele de azi. I-am salutat pe Ell,Rocky si Ryland,gandindu-ma ca Ross inca nu vrea sa vorbeasca cu mine. Am intrat in camera si am scos din dulap o pereche de pantaloni de casa si un tricou negru si lalai. Mi-am dat bluza pe care o aveam pe mine jos,auzind cum cineva a intrat in camera. M-am acoperit pe cat posibil cu bluza,iar cand l-am vazut pe Ross in fata mea,era sa o scap pe jos.
''Ce cauti aici?"
''Te-ai distrat cu frate-miu?",intreaba el batjocoritor,iar eu m-am uitat urat la el
''Probleme?",intreb punandu-mi o mana in sold
''Da. Mai intai eu,apoi Jack si acum Riker. Cine urmeaza? Nate? Sammy? Celalalt Jack?"
''La ce te referi?''
''Joci baietii pe degete,Kim.'',imi spune serios,iar ochii mei se maresc. De ce simteam ca e adevarat?
''Lasa-ma sa ma schimb.'',m-am rastit la el,iar Ross se apropia de mine
''De parca nu te-ai mai schimbat pana acum de fata cu mine.'',imi apuca mana dreapta si ma lipeste de perete,impactul facand sa scap bluza pe jos. Ross si-a lipit corpul de al meu si a inceput sa imi sarute gatul si totul se simtea atat de corect pentru mine. Cand a ajuns la buzele mele i-am dat tricoul jos,lipindu-l acum si eu pe el de perete si profitand de cat de bine se simtea totul. Totul era perfect,dar mereu exista ceva care sa strice totul. Telefonul lui Ross a inceput sa sune si la telefon era nimeni alta decat Laura.
''Alo?",a raspuns el,oftand
''Buna,Ross. Te-am sunat sa iti zic ca maine trebuie sa mergem la studio sa inregistram pentru 'Austin si Ally''',a zis ea,iar el si-a dat ochii peste cap
''Stiu. E scris pe frigider.'',a ras si a incercat sa termine conversatia mai repede. Si-a luat tricoul de pe jos,imbracandu-se. ''Nu uita ce ti-am zis.''
CITEȘTI
Am I A Player?{Sequel}
FanfictionVara s-a incheiat,iar Kim si Ross sunt mai fericiti ca niciodata,dar urmeaza o perioada care le va pune la incercare increderea unul fata de celalalt si,mai important,sentimentele lor. Liceul pe care il urmeaza ea este plin de necunoscut si de noi t...