Capitolul 13

352 16 2
                                    

Kim's P.O.V

M-am ridicat din pat si m-am frecat la ochi,nevrand sa ma dau jos din pat atat de devreme intr-o zi de sambata. Pur si simplu nu ma simt bine sa fiu singura care se trezeste la opt dimineata. Rocky se trezeste la 11 dimineata in fiecare weekend si inca poate dormi la pranz. Stiu ca e din cauza concertelor si ca sunt toti obositi,dar pana si Ross si Riker se dau jos din pat la ora zece.

M-am dat jos din pat si din obisnuinta m-am dus in living sa vad daca e cineva treaz. Stormie si Mark erau pe canapea si se uitau la televizor,razand de cate o stire care era data. I-am salutat si le-am zambit larg,stiind ca aste iubesc ei cel mai mult la mine,ca sunt mereu vesela. Nu m-am gandit niciodata ca o sa stau in casa cu ei,fara sa ma casatoresc cu unul dintre copiii lor. Cel putin,asta e putin probabil. Nu cred ca unul dintre fratii Lynch va fi cel cu care voi merge la altar. Nu ca nu mi-as dori,dar la tot ce se intampla de la un timp,e mai bine sa nu ma gamdesc la viitor si sa-i pun si pe ei in el.

''Ati dormit bine?",ii intreb in timp ca ma asez intre ei pe canapea,punand capul pe Stormie

''Foarte. Tu?",intreaba Mark si incepe sa ma gadile si cum ma gadil absolut peste tot,am inceput sa rad si sa dau din maini si din picioare

''Pot sa intru si eu in joc?",intreaba Ross aparut de nicaieri si m-am uitat la el surprinsa

''Vrei sa mor?",am intrebat pe un ton copilaros,vrand sa para ca m-au ranit cuvintele lui. A dat din umeri si s-a aruncat peste mine,incepand sa ne gadilam reciproc. Mark si Stormie s-au dat pe canapea,spunand ca se duc sa faca micul dejun. Radeam cum Ross chicotea cand il gadilam la burta,iar lui ii placea cum tresar de fiecare data cand ma gadila la gat. ''Pauza. Mor.'',am zis razand si m-am ridicat in sezut. El radea si s-a pus turceste langa mine. Ma uitam la el incruntata,iar el m-a imitat.

''Ti-a placut?",m-a intrebat el si eu am ras

''Da. A fost amuzant.''

''Nu ma refer la partea cu gadilatul.'',s-a uitat cu un ranjet la mine,iar eu am ridicat din spranceana. ''Seara trecuta.'',continua si se apropie usor de buzele mele,iar eu inaintez spre ale lui. ''Ce-ar fi sa repetam miscarea?",intreaba Ross,deja cu un zambet pervers pe fata si fiind acum peste mine pe canapea. A inceput sa ma sarute,iar eu incercam sa-l opresc,dar nu puteam.

''Ross,o sa ne vada Riker.'',il avertizez,iar el imi musca buza inferioara. ''Vorbesc serios.'',il imping de pe mine,vazand ca usa de la camera lui Riker si Rocky se deschide si apare un Riker somnoros. Zambim amandoi catre el,prefacandu-ne ca nimic nu s-a intamplat. ''Neata.'',ii zic,iar el coboara spre noi,asezandu-se pe mine si punand capul pe umarul meu.

''Cum ai dormit?",intreaba Ross fericit. Nu ma mira ca deodata e asa bine-dispus.

''Super.'',a raspuns Riker,iar eu l-am pupat pe obraz,Ross uitandu-se urat la mine,ceea ce m-a facut sa rad

Ross' P.O.V

Poate ca l-am lasat pe Riker sa iasa la intalnire cu Kim,dar nu pot sa nu fiu gelos. Este incredibil cat de mult ma poate enerva toata faza cu saruturile si vorbele dulci...E ciudat. Cel putin daca nu sunt eu langa ea. Tot ce se intampla acum intre ei ma face sa ma gandesc daca Kim simte lucrurile astea pentru Riker de mult timp. Dar un singur lucru e sigur:nu o sa las aceasta relatie sa se dezvolte prea mult.

''E frumos azi afara. Facem o baie in piscina?",intreb curios si strig la tata,intrebandu-l daca poate sa umple el piscina in locul meu sau al lui Rocky

''Sigur. Putin bronz nu strica.'',a raspuns Kim si s-a ridicat odata cu mine de pe canapea. ''Ma duc sa o trezesc pe Rydel.'',continua ea si urcam amandoi pe scari

''Treceti si pe la Rocky!",il aud pe Riker strigand din josul scarilor. L-am trezit pe Ryland,iar el a inceput sa arunce in mine cu diferite chestii,printre care si cu telefonul lui. Si eu credeam ca Rydel e morocanoasa dimineata... M-am schimbat de pijama si m-am imbracat ca pentru o zi de plaja. Iesind afara in curte,le vad pe fete asezate deja la soare. E o binecuvantare sa locuiesti in L.A. Mereu este cald,indiferent de anotimp. Ceea ce e si mai bine e ca soarele bate exact spre casa noastra si nu putem rata o ocazie ca asta. Practic,ne putem distra mereu.

*****

Am iesit din piscina si m-am indreptat spre scaunul lui Kim,udand-o cu apa din parul meu si urcandu-ma pe ea,racorind-o cu apa din slipii mei.

''Da-te jos,caine ud!",ma impinge ea,iar eu rad

''O sa te prajesti.''

''Asa si? Da-ma cu crema daca tot iti pasa.'',a scos limba la mine,iar eu am zambit. Stie doar ca o iau in serios cand ma pune sa fac asta. E lucrul pe care il ador. Mi-a intins tubul de crema si m-am pus in spatele ei,punandu-mi crema in palma si dandu-i pe spate. ''E rece.'',s-a plans ea,in timp ce o dadeam si pe umeri cu crema.

''Spatele si mainile sunt gata. Altceva?",intreb uitandu-ma la ea din lateral,iar Kim si-a intors capul spre mine,nasurile noastre fiind foarte aproape unul de celalalt

''Pieptul.'',mi-a spus,facandu-mi cu ochiul. De ce imi aduce aminte de mine? O,poate pentru ca asta am zis si eu vara trecuta,numai ca eu o sa accept sa o dau pe piept. Am noroc ca Riker este in casa si face limonada.

Kim s-a intins si in bataia soarelui,ii ungeam pielea cu crema,coborand incet spre burta. Ea a inteles ce vreau sa fac si mi-a luat mana,ducand-o inapoi la piept.

''Nu acum,Lynch.'',am ras la faptul ca mi-a zis pe numele de familie. De obicei face asta cand e suparata,dar eu cred ca ii placea. Am ranjit si m-am apropiat spre urechea ei.

''Atunci cand?''

''O sa vezi.'',mi-a zambit si s-a dus langa Rydel pe marginea piscinii

Kim's P.O.V

Am plecat de langa Ross si m-am dus langa Rydel. Imi face rau baiatul asta. Doar cand il vad imi vine sa-l sarut si sa nu-l mai las sa plece. Il iubesc atat de mult,dar inca nu pot sa inteleg de ce eu si Riker suntem impreuna. Nu pot sa-l privesc ca iubit. De ce cu Ross totul e asa de frumos,iar relatia cu fratele lui pare asa de chinuita?

''Hei.'',o salut pe Rydel,iar ea imi zambeste

''Nu s-a intors Riker?",ma uit spre usa de la casa si dupa dau din cap in semn ca nu

''Pot sa te intreb ceva?"

''Sigur.'',m-a asigurat ea,iar eu am respirat adanc

''Ti se pare ca sunt o jucatoare? Ca joc baietii pe degete?",s-a incruntat la mine

''Nu. E normal sa faci greseli in viata.''

Ce era gresit de fapt,era ca alea nu erau greseli. Totul era cu intentie.

Am I A Player?{Sequel}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum