Capitolul 8

278 20 3
                                    

Kim's P.O.V

Am dormit ingrozitor. Pe langa faptul ca a trebuit sa ma uit la ''The Notebook'',nu imi puteam scoate din cap ce s-a intamplat cu Riker. Nu voiam ca imbratisarea sa aiba loc. Mi-a facut inima sa bata mai tare,dar stiam ca nu e bine. Kara il iubeste si la fel si eu pe Ross. Stiu ca i-ar durea pe amandoi si ar fi nedrept sa zic ca am simtit ceva mai mult decat inima care era sa cedeze cand Riker m-a luat in brate. Dar oare...chiar am simtit?

M-am ridicat cu greu din bratele lui Ross,fiind inca somnoroasa. Aparent,toti am adormit in timpul filmului,dar nu cred ca si Kara. Adora filmele de dragoste. ''The Notebook'' este printre preferatele ei.

''Neata.'',l-am auait pe Ross soptimd,intorcandu-se pe-o parte cu ochii tot inchisi. Nu e o persoana matinala.

''Neata.'',i-am zis dandu-i un pupic pe obraz. M-am ridicat de pe canapea si am urcat in camera pentru a ma schimba si a pregati micul dejun. Am intrat incet in camera pentru a nu o trezi pe Rydel. Imi venea sa tip cand l-am vazut pe Ell in patul meu. Nu stiam ca a ramas peste noapte. Nu vreau sa vad daca Rydel este sau nu imbracata. Mi-am luat haine din dulap si m-am dus la baie sa ma schimb.

Ross' P.O.V

Nu imi place sa ma trezesc devreme dimineata,mai ales daca nu suntem in turneu pentru a avea un motiv intemeiat.

M-am ridicat de pe canapea si m-am dus in bucatarie,pregatind micul dejun. Din iunie,doar Kim si Rydel au gatit,iar mama cina. Trebuie sa ma resemnez cumva. Am luat o tigaie si am facut nelipsitele clatite si vafe,pe care le ador. Le-am terminat cand Kim a iesit din baie,mirosul trezindu-i si pe ceilalti.

Ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam. M-am asezat langa Kim pe partea dreapta,iar pe partea stanga era Riker. Mi-a aruncat o privire gen 'ce s-a intamplat?' si s-a uitat scurt la Kim,cu toate ca eram suparat pe el. Am oftat zgomotos si mi-am indreptat privirea spre vafele din farfurie,incepand sa mananc.

Riker's P.O.V

Stateam langa Kim si nu imi puteam scoate din cap noaptea trecuta. M-am simtit bine strangand-o in brate. Ceva ce nu am mai simtit de mult cu Kara. M-a surprins si pe mine,dar imi doream de cand s-a certat cu Ross sa fac asta. Mi-am intins piciorul spre al ei si am lovit-o usor.

''Au.'',a zis si am ras

''Ce ai facut?",o intreaba Ross,iar ea se uita la mine incruntata

''M-am lovit de scaun.'',a mintit,ridicandu-se de la masa. ''Am terminat.''

''Eu o sa plec sa spal masina.'',o anunta Ross,iar eu zambesc,jucandu-ma cu clatita in farfurie

*****

Ross a plecat si a avut grija sa o sarute pe Kim in fata mea. Jur ca simt ca face asta doar sa ma faca gelos. Asa ma simt de la un timp. Kara a plecat odata cu el,Rocky s-a dus cu Ross,iar Rydel si Ellington s-au dus la Ell acasa. Nici nu vreau sa stiu de ce. Si nu prea vreau sa aflu.

Kim s-a dus in dormitor pentru a-si transcrie lectiile pe care Jack Johnson i le-a trimis. Am urcat dupa ea,asezandu-ma pe pat.

Kim's P.O.V

M-am asezat pe pat si am inceput sa scriu. Nu stiam ca intr-o zi se poate scrie atat de mult. Multumesc lui Dumnezeu ca am scris mai totul aseara. Dar fericirea mea a disparut cand Riker s-a asezat langa mine pe pat. Am oftat,iar el si-a dat ochii peste cap,stiind ca nu prea vreau sa-l vad. S-a asezat langa mine si si-a intins gatul sa vada ce scriu. M-am uitat ciudat la el si m-a privit cu o fata neutra.

''Ce-a fost faza de aseara?",il intreb serioasa,iar el se uita in alta parte,stiind ca ranjeste ''Vorbesc serios,Riker.''

''O imbratisare.'',mi-a raspuns simplu,uitandu-se tinta in ochii mei

''Nu a fost doar o imbratisare. In felul ala nici Ross nu m-a luat in brate. Pentru ce a fost?"

A ezitat sa imi raspunda,apoi a vorbit.

''Pentru ca te iubesc.''

''Poftim?",am reactionat,uitandu-ma la el ca la felul trei. Era exact ce nu voiam sa aud de la el. Nu pot sa ii gresesc lui Ross din nou. Nu cu Riker.

Nu mi-a raspuns inapoi cu cuvinte. S-a uitat la mine apoi i-am simtit buzele peste ale mele. Nu l-am respins,i-am raspuns la sarut si l-am tras mai aproape de mine,el ajungand peste mine. El a zambit in sarut,iar eu l-am tras usor de lantul de la gat. Nu ma puteam opri. Nu voiam. Dar a trebuit. Realizam ca nu e bine ce fac.

''Trebuie sa termin aici.'',l-am dat la o parte si mi-am sters buzele cu maneca bluzei pe care o aveam. Nu se poate intampla una ca asta.

Am I A Player?{Sequel}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum